DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Ach, mijn weerstand is niet heel goed hoor. Ik heb wel veel vet. Soort zeehondje.. Of.. zeehond!PrinsesBo schreef:Visoliepillen zijn dan wel geen vitamines, maar zorgen toch ook voor betere weerstand?
Miss heb jij het daardoor nu wel minder koud, omdat ik snipverkouden ben en waarschijnlijk een lagere weerstand? Gok ook maar wat hoor
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ach, mijn weerstand is niet heel goed hoor. Ik heb wel veel vet. Soort zeehondje.. Of.. zeehond!PrinsesBo schreef:Visoliepillen zijn dan wel geen vitamines, maar zorgen toch ook voor betere weerstand?
Miss heb jij het daardoor nu wel minder koud, omdat ik snipverkouden ben en waarschijnlijk een lagere weerstand? Gok ook maar wat hoor
Dikke vis!
Gast- Gast
Hoe kon ik die nou vergetenReva schreef:Smikkell schreef:Ach, mijn weerstand is niet heel goed hoor. Ik heb wel veel vet. Soort zeehondje.. Of.. zeehond!PrinsesBo schreef:Visoliepillen zijn dan wel geen vitamines, maar zorgen toch ook voor betere weerstand?
Dikke vis!
Gast- Gast
Jullie zijn leuk!
Meiden, ik ga lekker bankhangen. HNTM en Project Catwalk kijken.
Fijne avond nog allemaal!!
Meiden, ik ga lekker bankhangen. HNTM en Project Catwalk kijken.
Fijne avond nog allemaal!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Maar zeehondjes zijn leuk!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Smikkell schreef:Ach, mijn weerstand is niet heel goed hoor. Ik heb wel veel vet. Soort zeehondje.. Of.. zeehond!PrinsesBo schreef:Visoliepillen zijn dan wel geen vitamines, maar zorgen toch ook voor betere weerstand?
Dikke vis!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, zeehonden zijn leuk. Heel leuk. Maar zelf een zeehond zijn is iets minder leuk..oOErinOo. schreef:Maar zeehondjes zijn leuk!!
Gast- Gast
Waarom is een zeehond zijn niet leuk? Beetje zwemmen, beetje vissen, beetje zonnen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Smikkell schreef:Ja, zeehonden zijn leuk. Heel leuk. Maar zelf een zeehond zijn is iets minder leuk..oOErinOo. schreef:Maar zeehondjes zijn leuk!!
Dan ben je bij mij in ieder geval geliefd!
Erin- Ratel
Een zeehond zijn in zeehondenland is leuk ja. Zwemmen, vissen, zonnen.Lavendel schreef:Waarom is een zeehond zijn niet leuk? Beetje zwemmen, beetje vissen, beetje zonnen.
Maar als mens in mensenland een zeehond zijn is minder leuk.
Gast- Gast
Seeeaaaaabeeeeeeeeeeeeeeerrrrrttt, oooooook aaaaal iiiis ieeeeeeeeeeee kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeein
Gast- Gast
Ja en ik olifanten en ijsberen.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Ja, zeehonden zijn leuk. Heel leuk. Maar zelf een zeehond zijn is iets minder leuk..oOErinOo. schreef:Maar zeehondjes zijn leuk!!
Dan ben je bij mij in ieder geval geliefd!
Gast- Gast
Je zouuuuuuuuuuuuu het toch maar zijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn.Reva schreef:Seeeaaaaabeeeeeeeeeeeeeeerrrrrttt, oooooook aaaaal iiiis ieeeeeeeeeeee kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeein
Gast- Gast
Ja oke in mensenland een zeehond zijn is wat minder. Bedankt voor het hartelijke persoonlijke welkom trouwens Smikkel. Erg leuk.
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Je zouuuuuuuuuuuuu het toch maar zijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn.Reva schreef:Seeeaaaaabeeeeeeeeeeeeeeerrrrrttt, oooooook aaaaal iiiis ieeeeeeeeeeee kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeinEen forummer met een vriendje die een kleine heeft
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Je zouuuuuuuuuuuuu het toch maar zijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn.Reva schreef:Seeeaaaaabeeeeeeeeeeeeeeerrrrrttt, oooooook aaaaal iiiis ieeeeeeeeeeee kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeinEen forummer met een vriendje die een kleine heeft
Toen ik 'ook al is ie klein' scheef had ik heel veel binnenpret, maar ik dacht nee dat kan echt niet
Laatst aangepast door Reva op ma 7 nov 2011 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Elke gelegenheid is een gelegenheid.Reva schreef:Smikkell schreef:Je zouuuuuuuuuuuuu het toch maar zijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn.Reva schreef:Seeeaaaaabeeeeeeeeeeeeeeerrrrrttt, oooooook aaaaal iiiis ieeeeeeeeeeee kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeinEen forummer met een vriendje die een kleine heeft
Toen ik 'ook al is ie klein' had ik heel veel binnenpret, maar ik dacht nee dat kan echt niet
Gast- Gast
Note to self: volgende keer dit toetje alleen eten als je drie dagen niet gegeten hebt.
Misselijk.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:
Note to self: volgende keer dit toetje alleen eten als je drie dagen niet gegeten hebt.
Misselijk.
Damn dat ziet verdomd smakelijk uit!!! Al moet ik er nu ook echt niet aan denken!
Erin- Ratel
Lavendel schreef:
Misselijk.
Heeee, zo moet mijn poeder met melk aangemaakte toetje er straks ook uitzien, nou ja hoop ik , hij moet eerst opstijven in de koelkast
Gast- Gast
Dit is het toetje van GU te koop bij de Appie. Echt goddelijk, en de verpakking is ook heel mooi. Maar enorm machtig.
Ik durf hier bijna niks meer over tv programma's te zeggen, maar wat een kutwijf is die Tamara van HNTM toch.
Ik durf hier bijna niks meer over tv programma's te zeggen, maar wat een kutwijf is die Tamara van HNTM toch.
Lavendel- Ratel
Reva schreef:Lavendel schreef:
Misselijk.
Heeee, zo moet mijn poeder met melk aangemaakte toetje er straks ook uitzien, nou ja hoop ik , hij moet eerst opstijven in de koelkast
Ik denk dat die van mij een wat minder goed effect heeft op mijn lijf..
Lavendel- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: