DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb blijkbaar echt wat gemist vanmiddag. Heb alleen niet zo'n zin om het hele topic door te spitten..oOErinOo. schreef:Lotus schreef:Gaat dit nog steeds over mijn opmerking dat het niet zo geweldig met me gaat?
Ja we hebben een club opgericht om je te steunen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Na jouw opmerking meldden nog een aantal forummers dat zij zich zo voelde. Toen kwam het idee om er een clubje van te maken.Lotus schreef:Ik heb blijkbaar echt wat gemist vanmiddag. Heb alleen niet zo'n zin om het hele topic door te spitten..oOErinOo. schreef:Lotus schreef:Gaat dit nog steeds over mijn opmerking dat het niet zo geweldig met me gaat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, EB, nu heb je 3 foto's van mij kunnen zien
Nog meer wensen?
Leuk.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lotus schreef:Ik heb blijkbaar echt wat gemist vanmiddag. Heb alleen niet zo'n zin om het hele topic door te spitten..oOErinOo. schreef:Lotus schreef:Gaat dit nog steeds over mijn opmerking dat het niet zo geweldig met me gaat?
Nou meid we voelen ons ook niet zo geweldig maar we maken het er beste van! We vonden het zo mooi gezegd dat we er een clubje voor hebben opgericht en er spontaan mensen zich gingen aanmelden.
Maar ja jij bent de bedenker dus de credits gaan naar jou!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ow, dan had ik het nog wel meegekregen.
Lotus- Ratel
Ik vroeg al hoeveel postpunten in naar je over moest maken, Lotus!.oOErinOo. schreef:Lotus schreef:Ik heb blijkbaar echt wat gemist vanmiddag. Heb alleen niet zo'n zin om het hele topic door te spitten..oOErinOo. schreef:Lotus schreef:Gaat dit nog steeds over mijn opmerking dat het niet zo geweldig met me gaat?
Nou meid we voelen ons ook niet zo geweldig maar we maken het er beste van! We vonden het zo mooi gezegd dat we er een clubje voor hebben opgericht en er spontaan mensen zich gingen aanmelden.
Maar ja jij bent de bedenker dus de credits gaan naar jou!
Gast- Gast
Ik hoef er niets voor te hebben hoor, Smikkell.
Lotus- Ratel
ExpressoB schreef:Serpentijn schreef:Ik lig in de epilepsiekliniek..En ik verveel me.. haha
Oh ja, je moest vandaag getest worden toch?! Iets met EGG?
Heb je trouwens nog een ander testje gedaan?
Ja klopt! Allerlei onderzoeken vandaag.. ik loop de hele tijd aan een draad.. verder hebben ze hier geen internet.. maar het komt vast wel goed.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ProudMama schreef:Erin, had jij eerst een andere naam?
Eh nee, waarom denkt iedereen dat??
Erin- Ratel
Omdat (bijna) altijd alle 'nieuwe' mensen eerst iemand anders waren. Zeker de actieve mensen..oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Erin, had jij eerst een andere naam?
Gast- Gast
Omdat het zo is?.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Erin, had jij eerst een andere naam?
Gast- Gast
Ja op yes maar toen was ik behoorlijk onbekend! Wie denken jullie dat ik was dan. Dat wil ik toch wel eens weten!
Erin- Ratel
Ik denk dat jij Erin bent. En dat Evy Evy is..oOErinOo. schreef:Ja op yes maar toen was ik behoorlijk onbekend! Wie denken jullie dat ik was dan. Dat wil ik toch wel eens weten!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik denk dat jij Erin bent. En dat Evy Evy is..oOErinOo. schreef:Ja op yes maar toen was ik behoorlijk onbekend! Wie denken jullie dat ik was dan. Dat wil ik toch wel eens weten!
Heeeel goed PM! Hulde!
Erin- Ratel
Heb ik al gedaan! In de nachtelijke uurtjes
Erin- Ratel
In mijn PM inbox is het altijd donker en nacht..oOErinOo. schreef:Heb ik al gedaan! In de nachtelijke uurtjes
Gast- Gast
Serpentijn schreef:ExpressoB schreef:Serpentijn schreef:Ik lig in de epilepsiekliniek..En ik verveel me.. haha
Oh ja, je moest vandaag getest worden toch?! Iets met EGG?
Heb je trouwens nog een ander testje gedaan?
Ja klopt! Allerlei onderzoeken vandaag.. ik loop de hele tijd aan een draad.. verder hebben ze hier geen internet.. maar het komt vast wel goed.
Spannend. Hoelang moet je blijven? sterkte
Zal ze dan toch helemaal nieuw en vers zijn?Reva schreef:Maar Erin dr foto herkende ik niet als Ow die forummer ken(de) ik al..
Gast- Gast
Reva schreef:Burp.
gezondheid
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: