Bruiloft - haar opsteken?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bruiloft - haar opsteken?
ik heb half juni een bruiloft en nu vind ik t wel leuk om mijn haar eens op te steken.
Ik heb haar tot net boven mijn schouders, erg stijl haar, en ik heb het altijd maar los.
Nu wil ik een leuke nepbloem halen in de kleur van mijn jurk, en dan naar de kapper om het leuk op te laten steken (ben zelf niet handig met haar opsteken,, en al helemaal niet nu mijn arm in t gips zit).
Dus mijn vraag aan jullie - wie heeft er leuke voorbeeldfoto's van opsteekkapsels???
Ik heb haar tot net boven mijn schouders, erg stijl haar, en ik heb het altijd maar los.
Nu wil ik een leuke nepbloem halen in de kleur van mijn jurk, en dan naar de kapper om het leuk op te laten steken (ben zelf niet handig met haar opsteken,, en al helemaal niet nu mijn arm in t gips zit).
Dus mijn vraag aan jullie - wie heeft er leuke voorbeeldfoto's van opsteekkapsels???
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Bruiloft - haar opsteken?
Voor een bruiloft is het altijd leuk om net iets meer met je haar te doen dan normaal.
Wat ik zelf altijd leuk vind, helemaal als je wat langer haar hebt is om het haar aan de zijkant van je hoofd naar achter te doen en leuke met een leuke speld of knip vast te zetten. Kun je misschien het haar aan de achterkant nog in de krul zetten.
Kga even plaatje zoeken, misschien is t dan duidelijker.
Edit: Oo, nu lees ik dat je naar de kapper gaat, tsja dan is een wat moeilijker kapsel ook leuk Balen dat je arm in het gips zit trouwens, gevallen?
Wat ik zelf altijd leuk vind, helemaal als je wat langer haar hebt is om het haar aan de zijkant van je hoofd naar achter te doen en leuke met een leuke speld of knip vast te zetten. Kun je misschien het haar aan de achterkant nog in de krul zetten.
Kga even plaatje zoeken, misschien is t dan duidelijker.
Edit: Oo, nu lees ik dat je naar de kapper gaat, tsja dan is een wat moeilijker kapsel ook leuk Balen dat je arm in het gips zit trouwens, gevallen?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
thanks voor je tips krullenbol! Helaas is mijn haar net te kort voor de kapsels die je liet zien...
mijn haar is ongeveer zo (qua lengte), model niet helemaal hoor, ik heb een pony..
mijn haar is ongeveer zo (qua lengte), model niet helemaal hoor, ik heb een pony..
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb zaterdag een bruiloft, van te voren ga ik ook langs de kapper. Ik kijk met je mee voor inspiratie!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik lees ook mee, zoek ook nog een opsteekkapsel.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Als je haar kort is kun je het, naar mijn mening, het best boven touperen en naar achter zetten zodat het bol gaat staan. De onderste plukjes doe je dan wat met een krultang en dat steek je dan zo laag mogelijk op. De plukjes die los vallen doe je met de krultang en het zit super mooi. Op youtube zijn best veel filmpjes te vinden (zoek op: short hair updo o.i.d)
Hier is alles gekruld. Ik vind het zelf mooier als het alleen onderin gekruld is.
Zoiets, alleen dan zou ik het dus lager opsteken.
Hier is alles gekruld. Ik vind het zelf mooier als het alleen onderin gekruld is.
Zoiets, alleen dan zou ik het dus lager opsteken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Haar opsteken: hoe?
» Hoe doe ik mijn haar? (bruiloft)
» Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)
» Lang haar of kort haar?
» Kan dit voor een bruiloft (again)
» Hoe doe ik mijn haar? (bruiloft)
» Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)
» Lang haar of kort haar?
» Kan dit voor een bruiloft (again)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: