Goedemorgen Zondag!
+11
slaatje
SleepingBeauty
GeKKiE
Curious
BJA
Atelier Madame
Esperanza
Pompoen
Marin
Lejow
silly-one
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen Zondag!
Dat is inderdaad al even uit, sinds half mei ofzo? Ben toen de volgende dag op het vliegtuig naar TX gestapt naar mijn ex daar en dat was ontzettend fijn om hem te zien na 3 jaar maar natuurlijk ook niet iets dat voor altijd is. Na mijn terugkomst wel wat gedate en een beetje klooien met de buurman maar meer dan dat ben ik niet meer tegen gekomen.
Gast- Gast
Slaatje, dus je weet al dat je gaat trouwen maar ook dat het aanzoek nog komt in december?
Spontaniteit is zoooo 2010?
Gast- Gast
Charlie schreef:Slaatje, dus je weet al dat je gaat trouwen maar ook dat het aanzoek nog komt in december?
Ja, dit vind ik ook knap...
Gast- Gast
Youandi schreef:Charlie schreef:Slaatje, dus je weet al dat je gaat trouwen maar ook dat het aanzoek nog komt in december?
Dat weet ik, omdat we in december samen op vakantie gaan. Daar wil hij me gaan vragen. Romantisch met een ondergaande zon en zacht voor de knietjes :p Ik weet verder nog niet precies wanneer, waar en hoe hij het gaat doen..Dus toch best spontaan ;-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Youandi schreef:Charlie schreef:Slaatje, dus je weet al dat je gaat trouwen maar ook dat het aanzoek nog komt in december?
Dat weet ik, omdat we in december samen op vakantie gaan. Daar wil hij me gaan vragen. Romantisch met een ondergaande zon en zacht voor de knietjes :p Ik weet verder nog niet precies wanneer, waar en hoe hij het gaat doen..Dus toch best spontaan ;-)
Vind het wel stom en niet meer spontaan dat er zelfs al een datum gepland is, waarom dan nog vragen
Gast- Gast
slaatje schreef:Youandi schreef:Charlie schreef:Slaatje, dus je weet al dat je gaat trouwen maar ook dat het aanzoek nog komt in december?
Maar waarom is dan wel bekend gemaakt dat hij je gaat vragen op vakantie? Ik zou dat zo jammer vinden, dan zit je min of meer dat moment af te wachten.
Maar goed iedereen doet het op hun manier
Gast- Gast
Theedoosje schreef:slaatje schreef:Youandi schreef:Charlie schreef:Slaatje, dus je weet al dat je gaat trouwen maar ook dat het aanzoek nog komt in december?
Maar waarom is dan wel bekend gemaakt dat hij je gaat vragen op vakantie? Ik zou dat zo jammer vinden, dan zit je min of meer dat moment af te wachten.
Maar goed iedereen doet het op hun manier
Dat heeft hij niet bekend gemaakt, ik heb het min of meer geraden. Zei voor de gein dat het een mooie locatie zou zijn om mij daar te vragen, vooral omdat dat zacht zou zijn voor zijn knieeen, toen hij vervolgens knalrood werd en begon te stotteren, wist ik al genoeg. Voor mij maakt het verder niet uit dat ik het al weet. Het stond toch al vast dat hij me zou vragen, dus dan wacht je daar toch ook al een beetje op. Ik zou het idd ook niet leuk vinden als ik zou weten op welke datum of hoe hij het gaat vragen, maar dat weet ik dus gelukkig niet. Verder ben ik gewoon blij DAT hij me gaat vragen, en ieder mag zijn eigen mening hebben, voor ons is het gewoon goed zo :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen Zondag
» Goedemorgen Zondag!