Goedemorgen Zondag
+13
Shisha
Pompoen
ExpressoB
Ibbeltje
Rouxxxe
Lady4
Kaboutertje
Snoes
Julia
kajaka88
Summerlovin
GeKKiE
Cheesegirl
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Zondag
Goedemorgen,
Ik heb nog niet geslapen, maar toch maar een goedemorgen-topic. Ik moest oppassen tot 3 uur vanacht en mijn vriend was mee. We zouden vandaag naar Madurodam gaan, maar toen we om half 4 terugkwamen besloten we om de eerste trein richting Antwerpen te pakken! Over 10 minuten dus de deur uit om er een leuk dagje van te maken.
Jullie plannen op deze 1e Pinksterdag?
Ik heb nog niet geslapen, maar toch maar een goedemorgen-topic. Ik moest oppassen tot 3 uur vanacht en mijn vriend was mee. We zouden vandaag naar Madurodam gaan, maar toen we om half 4 terugkwamen besloten we om de eerste trein richting Antwerpen te pakken! Over 10 minuten dus de deur uit om er een leuk dagje van te maken.
Jullie plannen op deze 1e Pinksterdag?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Goedemorgen Zondag
Goeiemorgen!!!
Ik ben vroeg wakker.
Vandaag ben ik jarig en ben ik 30 geworden....
Ik vier het met familie en ga straks lekker varen tot een uur of 5 met mijn vriend, ouders en schoonzusje.
Dan gaan we barbecueën bij mijn ouders thuis met ook nog mijn opa en oma en broertje.
Dan moet mijn schoonzusje weer naar haar vader toe.
Ik heb er zin in! Ik heb allemaal lekkere dingen gekocht en ga straks de broodjes bakken voor de lunch.
Ik ben vroeg wakker.
Vandaag ben ik jarig en ben ik 30 geworden....
Ik vier het met familie en ga straks lekker varen tot een uur of 5 met mijn vriend, ouders en schoonzusje.
Dan gaan we barbecueën bij mijn ouders thuis met ook nog mijn opa en oma en broertje.
Dan moet mijn schoonzusje weer naar haar vader toe.
Ik heb er zin in! Ik heb allemaal lekkere dingen gekocht en ga straks de broodjes bakken voor de lunch.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Ook ik ben jarig! En iki ben 21 geworden. Vanmiddag is het nog rustig en komt alleen mijn schoonmoeder langs en vanavond komt de rest van de visite.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Goedemorgen! Gefeliciteerd meiden! Ik baal dat ik al wakker ben.. Kan ik eens een keer uitslapen en nu ben ik al een half uur wakker! En dat terwijl mijn vriend aan het werk is, dus nu zit ik in mijn eentje beneden....
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goedemorgen!
Gefeliciteerd meiden, jullie hebben lekker weer op jullie verjaardag zeg!
Ik weet nog niet zo goed wat we vandaag gaan doen, zit denken aan de dierentuin in Duitsland, wandelen in het bos of te gaan kanoen met vriend en dochter. Weet het nog niet en vriend ligt nog te ronken
Gefeliciteerd meiden, jullie hebben lekker weer op jullie verjaardag zeg!
Ik weet nog niet zo goed wat we vandaag gaan doen, zit denken aan de dierentuin in Duitsland, wandelen in het bos of te gaan kanoen met vriend en dochter. Weet het nog niet en vriend ligt nog te ronken
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Zo dadelijk komen mijn zus en haar vriend ons ophalen en gaan we naar mijn ouders. Vanavond gaan we met hen BBQ-en bij ons thuis, heerlijk! Verder niet veel plannen, gewoon een leuk familiedagje!
Fijne dag allemaal!
Zo dadelijk komen mijn zus en haar vriend ons ophalen en gaan we naar mijn ouders. Vanavond gaan we met hen BBQ-en bij ons thuis, heerlijk! Verder niet veel plannen, gewoon een leuk familiedagje!
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Alle jarigen, gefeliciteerd!
Ook wij vieren onze verjaardag, mijn vriend was 25 mei jarig en ik 15 maart, we bundelen dat altijd maar mooi samen! Wij willen het altijd klein houden, maar geloof dat er alsnog zo'n 25 man komt vandaag!
Carola, veel plezier in Antwerpen! Begrijp ik nou goed dat je helemaal niet hebt geslapen dan vannacht?
Ook wij vieren onze verjaardag, mijn vriend was 25 mei jarig en ik 15 maart, we bundelen dat altijd maar mooi samen! Wij willen het altijd klein houden, maar geloof dat er alsnog zo'n 25 man komt vandaag!
Carola, veel plezier in Antwerpen! Begrijp ik nou goed dat je helemaal niet hebt geslapen dan vannacht?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben al wakker, van de hitte op mijn kamer 26graden, om precies te zijn.
Ik heb zin om wat te gaan doen vandaag, maar weet niet wat.. Veel is dicht nu ivm Pinksteren.
Ik ben al wakker, van de hitte op mijn kamer 26graden, om precies te zijn.
Ik heb zin om wat te gaan doen vandaag, maar weet niet wat.. Veel is dicht nu ivm Pinksteren.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Goedemorgen,
Jarigen, gefeliciteerd!
Ik ben al eventjes wakker maar lig nog wel in het bed van mijn vriend. Als het goed is komt hij zo thuis van zijn 24 uurs dienst. Vandaag doen we heerlijk niks, behalve van het mooie weer genieten. Mijn vriends zoontje komt straks en we gaan lekker buiten zijn vandaag. Heb rosé, stokbrood en alle ingrediënten voor een lekkere pastasalade gekocht, dus gaat helemaal goed komen.
Fijne dag all!
Jarigen, gefeliciteerd!
Ik ben al eventjes wakker maar lig nog wel in het bed van mijn vriend. Als het goed is komt hij zo thuis van zijn 24 uurs dienst. Vandaag doen we heerlijk niks, behalve van het mooie weer genieten. Mijn vriends zoontje komt straks en we gaan lekker buiten zijn vandaag. Heb rosé, stokbrood en alle ingrediënten voor een lekkere pastasalade gekocht, dus gaat helemaal goed komen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goeiemorgen!
Ik was ook alweer vroeg wakker door de warmte, mijn vriend ligt nog wel diep te slapen. Vanmorgen doe ik lekker rustig aan, vanmiddag rond een uur of twee komt er een vriendin van mij, en dan gaan we of naar een strandje hier in de buurt of een terrasje pakken in de stad. Lekker van t zonnetje genieten iig!
Fijne dag iedereen!
Ik was ook alweer vroeg wakker door de warmte, mijn vriend ligt nog wel diep te slapen. Vanmorgen doe ik lekker rustig aan, vanmiddag rond een uur of twee komt er een vriendin van mij, en dan gaan we of naar een strandje hier in de buurt of een terrasje pakken in de stad. Lekker van t zonnetje genieten iig!
Fijne dag iedereen!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Snoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Dat is ook al op tijd Fijne dag !
Goedemorgen trouwens,
Ik ga vandaag mijn foto's van de Efteling op de computer zetten en ik 'moet' nog even bij mijn ouders de planten water geven buiten. Verder hoeft er niet veel vandaag. We (vriend en ik) gaan dan ook lekker bbqen vanavond, zin in!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik was helaas om kwart voor 9 gewekt door de hond. Ben toen maar opgestaan he..
Vandaag geen plannen, probeerde net mijn vriend te wekken maar is niet gelukt. Hij uitgaan en dan ook nog is uitslapen ja daaaag.
Heb ook wel zin in een bbq maar vanavond moeten(ligt al klaar in de koelkast) we kip bami en een pikante kippenpoot eten maar ook niet verkeerd.
Vandaag geen plannen, probeerde net mijn vriend te wekken maar is niet gelukt. Hij uitgaan en dan ook nog is uitslapen ja daaaag.
Heb ook wel zin in een bbq maar vanavond moeten(ligt al klaar in de koelkast) we kip bami en een pikante kippenpoot eten maar ook niet verkeerd.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen, ik werd uit mezelf rond 8.30 u wakker. Prima tijd!
Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
haha ja zou jammer dan zijn als het niet doorgaat.. toch maar ff wekken dan..
Goedemorgen!
Gefeliciteerd aan alle jarige vandaag! Jullie hebben mooi mazzel met het weer!
Ik werd wakker gemaakt door de kat omdat ie wou eten en naar buiten wou. Vandaag een rustig dagje. Mijn vriend komt in de loop van de middag ergens thuis, die heeft gister zijn vrijgezellenfeest gehad en slaapt daar.
Ik denk dat ik zo met een boek in de tuin ga zitten en misschien nog even wat in huis doen.
Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd aan alle jarige vandaag! Jullie hebben mooi mazzel met het weer!
Ik werd wakker gemaakt door de kat omdat ie wou eten en naar buiten wou. Vandaag een rustig dagje. Mijn vriend komt in de loop van de middag ergens thuis, die heeft gister zijn vrijgezellenfeest gehad en slaapt daar.
Ik denk dat ik zo met een boek in de tuin ga zitten en misschien nog even wat in huis doen.
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen!
Ik was al om 7 uur wakker omdat mn vriend naar pinkpop ging, dus hij moest vroeg uit bed. Ben er daarna wel weer in gekropen en er nu net uit. Ga zo even schoonmaken en daarna met een boek op mn balkon zitten. Vanmiddag even bij mn. Ouders op bezoek en ook lekker in de tuin zitten.
Fijne dag allemaal!
Ik was al om 7 uur wakker omdat mn vriend naar pinkpop ging, dus hij moest vroeg uit bed. Ben er daarna wel weer in gekropen en er nu net uit. Ga zo even schoonmaken en daarna met een boek op mn balkon zitten. Vanmiddag even bij mn. Ouders op bezoek en ook lekker in de tuin zitten.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Nou wekken was niet nodig, hij werd net uit zichzelf wakker en heeft veel zin in een fietstochtje, dus dat gaat helemaal goedkomen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Oh ja jarigen.. gefeliciteerd! hiep hiep hoera laat je lekker verwennen;)
Men... ben gisteren erg verbrand, mijn armen, schouders vooral, brand nu nog steeds.
Dus dat word niet in het zonnetje.
Men... ben gisteren erg verbrand, mijn armen, schouders vooral, brand nu nog steeds.
Dus dat word niet in het zonnetje.
тыквашка schreef:Nou wekken was niet nodig, hij werd net uit zichzelf wakker en heeft veel zin in een fietstochtje, dus dat gaat helemaal goedkomen!
Oh gelukkig maar! nou veel plezier dan he saampjes.
Goedemorgen,
Voor alle jarigen van harte!
Lekker een luie dag. Straks even in de zon zitten vanmiddag komen mijn ouders weer thuis
van hun vakantie in italie.
Fijne dag allmaal.
Voor alle jarigen van harte!
Lekker een luie dag. Straks even in de zon zitten vanmiddag komen mijn ouders weer thuis
van hun vakantie in italie.
Fijne dag allmaal.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Zo even tegen vriend gezegd dat het de laatste keer was; "jij lekker de hort op en ook nog is uitslapen"! (vond die niet leuk merkte ik maar ja verdorrie elke keer weer).
Goedemorgen!
Ik zou vandaag naar Open Air gaan, maar een vriendin en ik voelen ons allebei niet lekker dus denk dat we thuis blijven. Heb nog geen idee wat ik ga doen, zo eerst nog even slapen denk ik!
Ik zou vandaag naar Open Air gaan, maar een vriendin en ik voelen ons allebei niet lekker dus denk dat we thuis blijven. Heb nog geen idee wat ik ga doen, zo eerst nog even slapen denk ik!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Goedemorgen allemaal,
Vandaag lekker een rustig dagje na een druk dagje Maastricht gisteren. Nu het nieuwe koffieapperaat aan het uitproberen (gekregen) die cappuchino enzo maakt. Dus veel koffie drinken vandaag. Verder lekker lui doen en vanavond een zomers biertje drinken.
Fijne dag allemaal!
Vandaag lekker een rustig dagje na een druk dagje Maastricht gisteren. Nu het nieuwe koffieapperaat aan het uitproberen (gekregen) die cappuchino enzo maakt. Dus veel koffie drinken vandaag. Verder lekker lui doen en vanavond een zomers biertje drinken.
Fijne dag allemaal!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Heb idd niet geslapen. Was wel leuk om even in Antwerpen te zijn. Nu toch ook nog maar even richting Madurodam. Morgen maar uitslapen.Parel schreef:Goedemorgen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
ExpressoB schreef:Zo even tegen vriend gezegd dat het de laatste keer was; "jij lekker de hort op en ook nog is uitslapen"! (vond die niet leuk merkte ik maar ja verdorrie elke keer weer).
Het is toch heel normaal dat je uitslaapt als je uit geweest bent? Ik vind het haast vanzelfsprekend, haha!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen Zondag!