DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
COOOOOOOOOOOOOOOOOL!Rush schreef:Ja, hoe heet dat eigenlijk, haha. Maar zo 1 is het inderdaad. En misschien ook een karretje erachter, maar die zijn wel op voorraad, dus daar kan ik nog over nadenken.
Gast- Gast
zo`n ding heet een voorlader (tenminste hier spreken we het uit als een vorlaier
Gast- Gast
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 720. Dit aantal is bereikt op za 5 nov - 22:53.
Niet normaal meer toch en dat op dat tijdstip!
Niet normaal meer toch en dat op dat tijdstip!
Gast- Gast
Ze moeten vaker bij je op visite gaan. Dan is het hier ook gezelligProudMama schreef:Is het nog gezellig hier?
Hier wel...
Gast- Gast
Ja man, dat is het. Ik kon er niet meer opkomen!Lily schreef:zo`n ding heet een voorlader (tenminste hier spreken we het uit als een vorlaier
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dan heeft het ook geen zin om er mee door te gaanDaisy schreef:Pff ben aan het leren maar het wil totaal niet
Laatst aangepast door Smikkell op ma 7 nov 2011 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
halloo!!
mag ik ook bij het haak-clubje? Ben er onlangs mee begonnen (naald 3,5) en heb spoedles van mijn moeder gehad. Inmiddels 2 mutsjes verder en ben ik eigenwijs en wil ik meer
mag ik ook bij het haak-clubje? Ben er onlangs mee begonnen (naald 3,5) en heb spoedles van mijn moeder gehad. Inmiddels 2 mutsjes verder en ben ik eigenwijs en wil ik meer
Gast- Gast
Gezellig.Oreo schreef:halloo!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gezellig.Oreo schreef:halloo!!
Vind ik ook! Oeeeh ik ben bijna een kletskop!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Gezelli Met z'n hoe velen zijn we nu al?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Dan heeft het ook geen zin om er mee door te gaanDaisy schreef:Pff ben aan het leren maar het wil totaal niet
Nee maar heb vanavond wel dat tentamen en nog nauwelijks iets geleerd
Gast- Gast
Daar komt mijn hoofdpijn dus vandaan.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Gezellig.Oreo schreef:halloo!!
Gast- Gast
Ik kan mijn ogen gewoon niet meer openhouden. Als ik straks verdacht stil ben, dan ben ik in slaap gevallen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar komt mijn hoofdpijn dus vandaan.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Gezellig.Oreo schreef:halloo!!
Whaahahhahahahahahahahaha, zal ik vanaf nu gewoon mijn muil houden dan haal ik het ook niet meer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nou, ik vind je eigenlijk wel een aanwinst, dus nergeer mijn hoofdpijn en blijf..oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Daar komt mijn hoofdpijn dus vandaan.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Gezellig.Oreo schreef:halloo!!
Whaahahhahahahahahahahaha, zal ik vanaf nu gewoon mijn muil houden dan haal ik het ook niet meer!
Gast- Gast
Ah, ik kan nog wel twee toeren haken voordat ik mijn zoontje uit school moet halen ^^
Euhm, 25 haak stokjes nu
Nope Maar ik wil wel zien wat jij wilt laten zien
Ik ga even iets proberen.VeryCherry schreef:Nope Maar ik wil wel zien wat jij wilt laten zien
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: