DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Maarreh, kan je niet een hartjesmal maken en ze dan allemaal gewoon uitsnijden? Dat heb ik met de vleermuizen van mijn mobile ook gedaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wordt dat mooi? Een pons is natuurlijk ideaal. Hmm...VeryCherry schreef:Maarreh, kan je niet een hartjesmal maken en ze dan allemaal gewoon uitsnijden? Dat heb ik met de vleermuizen van mijn mobile ook gedaan.
Gast- Gast
Ik ben ook nog niet zo bekend op Ebay, maar zal het aan mijn broer voor je vragen Die kan volgens mij alles vinden op Ebay!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, tuurlijk. Behang is toch dun genoeg en met een hobbymesje heb je dat zo doorgesneden. Is alleen wat meer werk, maar het resultaat is hetzelfde
Oh ja, je wil verfstaaltjes gebruiken toch? Daar moet het ook mee kunnen
Echt lachen, het personeel is ook opeens heel netjes en zegt dingen als 'Mag ik even passeren' als de mega camera's in beeld zijn.
Gast- Gast
In het Nederlands en verstaanbaar? Hebben ze geen acteur ingehuurd?Reva schreef:Echt lachen, het personeel is ook opeens heel netjes en zegt dingen als 'Mag ik even passeren' als de mega camera's in beeld zijn.
Gast- Gast
Ik wilde iets plaatsen, maar dan kom je meteen op mijn blog en daar zit ik niet zo op te wachten
Gast- Gast
Dit maar dan groter??
http://www.ebay.nl/itm/FOLK-HEART-regular-scrapbook-paper-punch-NEW-/360399520521?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item53e97c4309#ht_1230wt_1396
http://www.ebay.nl/itm/FOLK-HEART-regular-scrapbook-paper-punch-NEW-/360399520521?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item53e97c4309#ht_1230wt_1396
Erin- Ratel
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Alleen lijkt deze inderdaad wat aan de kleine kant..oOErinOo. schreef:Dit maar dan groter??
Edit: jammer ook van de verzendkosten.
Gast- Gast
Zou er ook een Puckababy in mijn maat zijn? Topictitel spreekt me wel aan
Topic: ' snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?'
Topic: ' snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?'
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wilde iets plaatsen, maar dan kom je meteen op mijn blog en daar zit ik niet zo op te wachten
Hmmm, nu maak je me wel nieuwsgierig hoor. PM
Smikkell schreef:In het Nederlands en verstaanbaar? Hebben ze geen acteur ingehuurd?Reva schreef:Echt lachen, het personeel is ook opeens heel netjes en zegt dingen als 'Mag ik even passeren' als de mega camera's in beeld zijn.
Zal ik het vragen? Wel lachen, tis een film met flink budget als ik zo naar de effecten kijk. Hans Klok haareffect in elk pad
Gast- Gast
M'n vriend gaat zo de traptractor bestellen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zeg DOEN Reva
Toe maar en dat voor de Action.Reva schreef:Smikkell schreef:In het Nederlands en verstaanbaar? Hebben ze geen acteur ingehuurd?Reva schreef:Echt lachen, het personeel is ook opeens heel netjes en zegt dingen als 'Mag ik even passeren' als de mega camera's in beeld zijn.
Zal ik het vragen? Wel lachen, tis een film met flink budget als ik zo naar de effecten kijk. Hans Klok haareffect in elk pad
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:In het Nederlands en verstaanbaar? Hebben ze geen acteur ingehuurd?Reva schreef:Echt lachen, het personeel is ook opeens heel netjes en zegt dingen als 'Mag ik even passeren' als de mega camera's in beeld zijn.
Muwhahahahahaha!
Erin- Ratel
Smikkel ik wil ook wel even op je zoeken op ebay en heb je ook al op Marktplaats gekeken voor zoiets?
Gast- Gast
Verkopen ze die ponzen niet gewoon bij de action?
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Verkopen ze die ponzen niet gewoon bij de action?
Als iemand een pons vindt in de vorm zoals ik zoek voor een betaaldbare prijs, stel ik dat zeer op prijs en hoor ik het graag. Misschien moet ik een leuke 'give away' houden voor de vinder.
Gast- Gast
Ja, ik ook. Ik heb er een gevonden die iets groter was, maar die was 20 euro. Ik vind die andere zo klein.Lily schreef:zijn ze er wel zo groot? Zie ze tot nu toe alleen maar in het klein
Gast- Gast
Heb ook even gezocht, maar moeilijk te vinden Smikkell.
Nu m`n vriend de traptractor gaat bestellen word ik er bijna zelf zenuwachtig van. Wat zullen m`n neefjes opkijken met sinterklaas!
Nu m`n vriend de traptractor gaat bestellen word ik er bijna zelf zenuwachtig van. Wat zullen m`n neefjes opkijken met sinterklaas!
Rush- Lady Post-a-lot
Is het er een met een *hoe heet dat, zo'n graver aan de voorkant?!*Rush schreef:Heb ook even gezocht, maar moeilijk te vinden Smikkell.
Die zijn zo leuk
Gast- Gast
Ja, hoe heet dat eigenlijk, haha. Maar zo 1 is het inderdaad. En misschien ook een karretje erachter, maar die zijn wel op voorraad, dus daar kan ik nog over nadenken.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: