DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:Burn schreef:Je had er sowieso niets aan kunnen doen toch, dat ik hier alleen zit?
haha nee das waar maar ja hahah
Gast- Gast
Burn schreef:Klopt. Maar ik ga niet elke zondag bij m'n oma zitten. Het gaat altijd over hetzelfde, en dat is haar ziekte. En daar heb ik ff geen zin in.Pippa schreef:Burn schreef:Je had er sowieso niets aan kunnen doen toch, dat ik hier alleen zit?
Maar dan kies je er toch wel zelf voor, dat je alleen zit? Je had ook mee kunnen gaan naar oma natuurlijk, dan had je haar gezien & je ouders.
Over 1.5 week zul je dat de komende tijd niet hoeven te horen toch?
Gast- Gast
Charlie schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Je had er sowieso niets aan kunnen doen toch, dat ik hier alleen zit?
Dat is jouw lievelingssmilie he
Gast- Gast
Pippa schreef:Burn schreef:Klopt. Maar ik ga niet elke zondag bij m'n oma zitten. Het gaat altijd over hetzelfde, en dat is haar ziekte. En daar heb ik ff geen zin in.Pippa schreef:Burn schreef:Je had er sowieso niets aan kunnen doen toch, dat ik hier alleen zit?
Maar dan kies je er toch wel zelf voor, dat je alleen zit? Je had ook mee kunnen gaan naar oma natuurlijk, dan had je haar gezien & je ouders.
als het goed is ziet ze haar oma met wegbrengen nog
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Pippa schreef:Burn schreef:Klopt. Maar ik ga niet elke zondag bij m'n oma zitten. Het gaat altijd over hetzelfde, en dat is haar ziekte. En daar heb ik ff geen zin in.Pippa schreef:Burn schreef:Je had er sowieso niets aan kunnen doen toch, dat ik hier alleen zit?
als het goed is ziet ze haar oma met wegbrengen nog
Dat weet ik! Maar zij vindt het saai om alleen te zijn.
Gast- Gast
Nee, dit is mijn andere oma.
Klopt dat ik het over 1,5 week niet hoor. Maar als ik daar nu ff niet m'n hoofd naar heb staan, dan gai k daar niet bij zitten. En m'n zeik oom en tante zijn er ook, dus dan ga ik sowieso niet..
Edit: De kans is aanwezig dat ze inde komende 5 maand overlijd, dus daarom wil ik nu niet ff naar haar verhalen over haar ziekte luisteren.
Klopt dat ik het over 1,5 week niet hoor. Maar als ik daar nu ff niet m'n hoofd naar heb staan, dan gai k daar niet bij zitten. En m'n zeik oom en tante zijn er ook, dus dan ga ik sowieso niet..
Edit: De kans is aanwezig dat ze inde komende 5 maand overlijd, dus daarom wil ik nu niet ff naar haar verhalen over haar ziekte luisteren.
Laatst aangepast door Burn op zo 6 nov 2011 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pippa schreef:Dat weet ik! Maar zij vindt het saai om alleen te zijn.
Ik kies er voor dat ik alleen ben. maar daarom mag ik het niet saai vinden?
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Pippa schreef:Dat weet ik! Maar zij vindt het saai om alleen te zijn.
Nope. Dat recht verspeel je op het moment dat het je eigen keuze is
Gast- Gast
Pippa schreef:Charlie schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Je had er sowieso niets aan kunnen doen toch, dat ik hier alleen zit?
Dat is jouw lievelingssmilie he
Ik bén die smiley...pure antropomorfie.
Gast- Gast
Oh andere oma Burn dat kan ook ja slim:D EN ja je maakt je keuze zelf of je wil gaan of niet en je weet hoe bepaalde mensen zijn die je gaat zien. Snap dat je er niet altijd zin in hebt,
Gast- Gast
Ik zou elke kans aangrijpen om dan bij mijn oma te zijn als je dat weet, maar goed dat ben ik!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Burn schreef:Pippa schreef:Dat weet ik! Maar zij vindt het saai om alleen te zijn.
Laat maar, jouw keuze
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Ik zou elke kans aangrijpen om dan bij mijn oma te zijn als je dat weet, maar goed dat ben ik!
Ja dat denk ik dan ook. Maar goed ik weet niet hoe goed de band is ook en hoe vaak ze haar normaal ziet ook.
Gast- Gast
Aan de ene kant ben ik ook precies zo, maar het maakt me bang als ik weet dat het eigenlijk slecht met haar gaat, en ik haar dan ga verliezen in de periode dat ik weg ben. Ik wil niet zo ver weg zijn als zij de wereld verlaat...oOErinOo. schreef:Ik zou elke kans aangrijpen om dan bij mijn oma te zijn als je dat weet, maar goed dat ben ik!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Aan de ene kant ben ik ook precies zo, maar het maakt me bang als ik weet dat het eigenlijk slecht met haar gaat, en ik haar dan ga verliezen in de periode dat ik weg ben. Ik wil niet zo ver weg zijn als zij de wereld verlaat...oOErinOo. schreef:Ik zou elke kans aangrijpen om dan bij mijn oma te zijn als je dat weet, maar goed dat ben ik!
Maar nu ben je dichtbij en kun je haar juist zien, toch?
Gast- Gast
Pippa schreef:Burn schreef:Pippa schreef:Dat weet ik! Maar zij vindt het saai om alleen te zijn.
Laat maar, jouw keuze
Ik had nog gelezen wat er hier voor stond. Maar goed, laat maar is ook prima!
Burn- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Burn schreef:Aan de ene kant ben ik ook precies zo, maar het maakt me bang als ik weet dat het eigenlijk slecht met haar gaat, en ik haar dan ga verliezen in de periode dat ik weg ben. Ik wil niet zo ver weg zijn als zij de wereld verlaat...oOErinOo. schreef:Ik zou elke kans aangrijpen om dan bij mijn oma te zijn als je dat weet, maar goed dat ben ik!
Klopt, maar door haar nu te zien, weet ik hoe slecht het met me gaat, en daardoor krijg ik minder zin in Oostenrijk..
Burn- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Burn schreef:Aan de ene kant ben ik ook precies zo, maar het maakt me bang als ik weet dat het eigenlijk slecht met haar gaat, en ik haar dan ga verliezen in de periode dat ik weg ben. Ik wil niet zo ver weg zijn als zij de wereld verlaat...oOErinOo. schreef:Ik zou elke kans aangrijpen om dan bij mijn oma te zijn als je dat weet, maar goed dat ben ik!
Ja dat denk ik ook. al snap ik dat je het ook wel eng vindt. Maar toch, ik zou hoe moeilijk ik het ook vind gaan.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Theedoosje schreef:Het is te confronterend dan Burn?
Ja, ik weet gewoon dat ze slecht is, en ik ga ook echt nog wel naar haar toe voordat ik naar Oostenrijk ga. Maar als ik haar nu zien, dan beangstigt het me om naar Oostenrijk te gaan..
Burn- Lady Post-a-lot
.oOErinOo. schreef:Pippa schreef:Burn schreef:Aan de ene kant ben ik ook precies zo, maar het maakt me bang als ik weet dat het eigenlijk slecht met haar gaat, en ik haar dan ga verliezen in de periode dat ik weg ben. Ik wil niet zo ver weg zijn als zij de wereld verlaat...oOErinOo. schreef:Ik zou elke kans aangrijpen om dan bij mijn oma te zijn als je dat weet, maar goed dat ben ik!
Ja dat denk ik ook. al snap ik dat je het ook wel eng vindt. Maar toch, ik zou hoe moeilijk ik het ook vind gaan.
Ik ben er vorige week nog wel geweest, maar ik ga daar niet elke zondag zitten...
Burn- Lady Post-a-lot
Burn: wel begrijpelijk, je wilt haar natuurlijk ook liever herinneren hoe het was toen ze gezond was, mocht ze wel binnenkort overlijden.. Op sommige momenten is het gewoon ook even te confronterend. Denk dat het vooral belangrijk is dat ze weet dat je aan haar denkt
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
hallo............
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn opa is onverwachts overleden toen wij in Canada zaten. Nu had ik hem vlak voor de reis gelukkig wel gezien, maar toch had ik gewild dat ik er vaker gezeten had.
Niet dat ik ervan geleerd heb, ik ga niet vaker bij mijn oma's langs daardoor... Moet ik toch maar weer gaan oppikken. Heb schatten van oma's dus heb geen excuus om daar zo weinig te zitten.
Niet dat ik ervan geleerd heb, ik ga niet vaker bij mijn oma's langs daardoor... Moet ik toch maar weer gaan oppikken. Heb schatten van oma's dus heb geen excuus om daar zo weinig te zitten.
Gast- Gast
Gecondoleerd Maple
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: