Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 12 Empty Re: DagCafé

Bericht  Susan zo 6 nov 2011 - 3:00

Eerlijk gezegd zou ik het ook wel zo netjes van hem vinden als hij - uit zichzelf - nu al naar zijn ouders gaat. Ik bedoel, hij heeft een ander, de relatie is wat hem betreft dus definitief over, waarom zou je dan nog blijven? Nu heeft hij niet alleen een ander, maar krijg jij dat ook nog eens de hele tijd ingewreven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:01

Theedoosje schreef:
Stuiterbal schreef:
Susan schreef:Boos worden kan ook wel eens lekker zijn, hoor.

Je haalt me de woorden uit mijn mond !

de mijne ook.

Mapje je bent veeeeel te lief voor hem....je pikt denk ik veel te veel hug

Maar het is niet echt meer pikken of te lief zijn. Ze gaan scheiden, wonen alleen toevallig in hetzelfde huis nog. Dan vind ik het nog steeds heel erg onbeschoft en niet kunnen van hem dat hij naar dat andere mens gaat, maar ik denk dat de situatie nu gewoon heel anders is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:01

Susan schreef:Eerlijk gezegd zou ik het ook wel zo netjes van hem vinden als hij - uit zichzelf - nu al naar zijn ouders gaat. Ik bedoel, hij heeft een ander, de relatie is wat hem betreft dus definitief over, waarom zou je dan nog blijven? Nu heeft hij niet alleen een ander, maar krijg jij dat ook nog eens de hele tijd ingewreven.

Helemaal met jou eens!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:02

zal ik hem even de nek komen omdraaien ??? dat heb ik bij mijn ex niet gedaan hahahaha wil wel even HEEEEEL erg boos worden hoor Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:03

Susan schreef:Eerlijk gezegd zou ik het ook wel zo netjes van hem vinden als hij - uit zichzelf - nu al naar zijn ouders gaat. Ik bedoel, hij heeft een ander, de relatie is wat hem betreft dus definitief over, waarom zou je dan nog blijven? Nu heeft hij niet alleen een ander, maar krijg jij dat ook nog eens de hele tijd ingewreven.

ja dat vind ik wel een goede ja. mee eens!

Pippa> nou ja misschien is lief niet helemaal het goede woord,maar ze hoeft het allemaal niet zo te pikken naar mijn idee. Bedoel ze gaan wel scheiden idd, maar dan nog kun je dingen pikken of niet van iemand.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:05

Theedoosje schreef:

ja dat vind ik wel een goede ja. mee eens!

Pippa> nou ja misschien is lief niet helemaal het goede woord,maar ze hoeft het allemaal niet zo te pikken naar mijn idee. Bedoel ze gaan wel scheiden idd, maar dan nog kun je dingen pikken of niet van iemand.

Maar wat moet ze dan, hem thuishouden? Ik gok zomaar dat ze daar niks over te zeggen heeft (meer) inmiddels en dat hij dan toch wel zijn plan trekt.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 6 nov 2011 - 3:07

Nee, natuurlijk kan je iemand niet thuishouden, maar je kunt iemand wel gewoon een keer een enorme boerenlul vinden zonder steeds maar verzachtende omstandigheden voor hem te bedenken. Ik zeg niet dat Maple dat MOET doen, maar ik denk ook niet dat het verkeerd is. Zeker niet als je daar gewoon alle recht van de wereld toe hebt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:08

Nee niet thuishouden, maar ik zou zelf wel willen dat hij dan weg zou gaan naar iemand waar hij kan logeren. Dat je niet telkens merkt o hij is neit thuis gekomen en dat je dan weer aanhoort dat hij boij haar gaat eten en zo. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:12

Susan schreef:Nee, natuurlijk kan je iemand niet thuishouden, maar je kunt iemand wel gewoon een keer een enorme boerenlul vinden zonder steeds maar verzachtende omstandigheden voor hem te bedenken. Ik zeg niet dat Maple dat MOET doen, maar ik denk ook niet dat het verkeerd is. Zeker niet als je daar gewoon alle recht van de wereld toe hebt.

O, dat ben ik zeker met je eens, dat ze hem gewoon een eikel mag vinden omdat die zo doet, dat moet ze eigenlijk ook vinden, want echt normaal zijn deze acties niet natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:12

Maar Mapje moet doen wat zij wil natuurlijk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:14

Ik geloof dat deze discussie me nou niet echt helpt.. Hoewel dat natuurlijk risico is van 't verhaal hier plaatsen.

Gast
Gast

Bericht  silly-one zo 6 nov 2011 - 3:15

Jij moet gewoon doen wat goed voelt Maple. De situatie als al rot genoeg en als jij het op deze manier prettig vind dan moet je het doen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Burn zo 6 nov 2011 - 3:22

silly-one schreef:Jij moet gewoon doen wat goed voelt Maple. De situatie als al rot genoeg en als jij het op deze manier prettig vind dan moet je het doen.
+1!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:24

Maple schreef:Ik geloof dat deze discussie me nou niet echt helpt.. Hoewel dat natuurlijk risico is van 't verhaal hier plaatsen.

Dat begrijp ik, maar ik denk dat het verder alleen maar goed bedoeld is van iedereen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:25

Sorry Map hug

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 6 nov 2011 - 3:27

Het is ook wel erg moeilijk om een reactie te geven die voor jou precies goed is, denk ik. Jij staat er heel anders tegenover dan buitenstaanders en dat zul je dus ook merken in de manier waarop ze reageren. Mensen doen dat ook eerder uit loyaliteit naar jou dan dat ze zin hebben om hem af te katten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:31

Ja, dat begrijp ik ook allemaal wel, maar het is wel kut om te lezen dat hij hier nog net niet afgeschoten wordt, terwijl hij, uitgerekend hij, wel de enige is die me vandaag steeds wel even vastgehouden heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:38

Ja Mapje ik snap wel dat dat vasthouden even fijn is van een vertrouwd iemand. Maar vind je het niet dubbel dat hij daarna weer een keer naar haar gaat om haar vast te houden??

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:43

Ja. Maargoed, je hebt een verschil tussen vasthouden en vasthouden. Ik hoef heus geen innig verstrengelde knuffel inclusief tongzoen en de hele rambam meer van hem, maar even een schouder heb ik wél nodig.

Gast
Gast

Bericht  silly-one zo 6 nov 2011 - 3:46

En jij snapt waarschijnlijk het beste hoe jij je voelt, jullie hebben lief en leed samen gedeeld en nu ook. Ook al is er een ander jij bent er ook nog steeds en hij zal nog steeds van je houden, maar niet op de manier die een relatie nodig heeft.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:47

Maple schreef:Ja. Maargoed, je hebt een verschil tussen vasthouden en vasthouden. Ik hoef heus geen innig verstrengelde knuffel inclusief tongzoen en de hele rambam meer van hem, maar even een schouder heb ik wél nodig.

Dat begrijp ik, dat heb je ook nodig, maar ik weet niet of hij de persoon is die dat moet doen. Heb je geen vriendin naar wie je toe kan, of even langs je ouders, of naar iemand die er wél echt voor je wil zijn?

Gast
Gast

Bericht  Erin zo 6 nov 2011 - 3:49

Hoi!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:50

Vriendinnen wonen niet direct naast de deur en mijn ouders zijn momenteel niet thuis, al zouden die me ook niet zo snel vastpakken, trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 6 nov 2011 - 3:52

.oOErinOo. schreef:Hoi!

Hoi!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn zo 6 nov 2011 - 3:55

Maple schreef:Vriendinnen wonen niet direct naast de deur en mijn ouders zijn momenteel niet thuis, al zouden die me ook niet zo snel vastpakken, trouwens.

Ik ga je morgen knuffelen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud