DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ja, twee kleintjes
Dus nu lig ik zelf in bed weer, haha, totdat ik iets heb bedacht wat ik ga doen.
Heb jij plannen?
Dus nu lig ik zelf in bed weer, haha, totdat ik iets heb bedacht wat ik ga doen.
Heb jij plannen?
Gast- Gast
Lekker hoor, vanmorgen vroeg al gaan zwemmen met mijn zusje. Tot de conclusie gekomen dat mijn buik alweer iets minder is geworden toen ik mezelf in mijn badpak zag! En op de terugweg kreeg ik een sms van de buurman, of ik nog even bij hem wilde kruipen dus heb ik dat gedaan nadat ik een broodje in de winkel beneden had gehaald. Nog even Spongebob gekeken samen haha en nu weer thuis... Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Goedemorgen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Ja, twee kleintjes
Heb jij plannen?
Wandelen, zwemmen, naar de bioscoop?
Gast- Gast
May schreef:Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik heb mezelf vrij gegeven tot 12.00, dan moet ik aan de slag haha .
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, twee kleintjes
Heb jij plannen?
Aah leuk! hoe oud zijn ze?
Heb nog geen plannen....ff rustig aan wakker worden na een gezellige dag+avond met collega's
Zus> gezellig zwemmen met je zusje en fijn dat je er achter kwam dat je buik minder is geworden Altjd goed! :d
En lekker hoor nog ff bij je buurman in bed kruipen Hebben jullie nu een relatie eigenlijk?
Gast- Gast
Relatie? Hahaha . Neuh, ooit gehad een paar weken in 2008 geloof ik. Nu is hij bang dat ik zijn hart weer breek en ik weet ook niet of ik dat zou willen eigenlijk.
Gast- Gast
Zusje schreef:Relatie? Hahaha . Neuh, ooit gehad een paar weken in 2008 geloof ik. Nu is hij bang dat ik zijn hart weer breek en ik weet ook niet of ik dat zou willen eigenlijk.
Oh oke haha.Maar jullie vinden wel elkaars bed ?
Gast- Gast
Ik ga lekker schaatsen kijken vandaag en verder niks doen en herstellen van mijn avondje stappen van vrijdagavond.
May- Ratel
Theedoosje schreef:Zusje schreef:Relatie? Hahaha . Neuh, ooit gehad een paar weken in 2008 geloof ik. Nu is hij bang dat ik zijn hart weer breek en ik weet ook niet of ik dat zou willen eigenlijk.
Ja die weet ik wel te vinden ja . Ach joh, ik word doodmoe van de mannen die ik ontmoet dus het is op zich wel fijn iemand te hebben waar ik me vertrouwd en veilig bij voel en ik ben ooit met hem gegaan dus die klik is er op zich wel zeg maar... Soms begint het me tegen te staan hoor, eerlijk is eerlijk en dan roep ik dat ik het niet meer doe maar uiteindelijk gebeurd het toch wel weer haha. Het wordt tijd dat er weer een leuke vent in mijn leven komt, dan kan ik de buurman makkelijker naast me neerleggen.
Gast- Gast
Hey meiden!
In afwachting van mijn lunch kom ik jullie nog maar even lastigvallen
Hoe ist hier?
In afwachting van mijn lunch kom ik jullie nog maar even lastigvallen
Hoe ist hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Snap het ZUs. Fijn datje toch iemand hebt waar je naar toe kan, maar ja het zou idd fijner zijn om die man tegen te komen met wie je meer wil delen.
Gast- Gast
Sorry zus, maar vooral dat laatste stukje komt een beetje maf over. Ik zie jou nu voor me met je nieuwe vriend in bed en de buurman naast je neergelegdZusje schreef:Theedoosje schreef:Zusje schreef:Relatie? Hahaha . Neuh, ooit gehad een paar weken in 2008 geloof ik. Nu is hij bang dat ik zijn hart weer breek en ik weet ook niet of ik dat zou willen eigenlijk.
Ja die weet ik wel te vinden ja . Ach joh, ik word doodmoe van de mannen die ik ontmoet dus het is op zich wel fijn iemand te hebben waar ik me vertrouwd en veilig bij voel en ik ben ooit met hem gegaan dus die klik is er op zich wel zeg maar... Soms begint het me tegen te staan hoor, eerlijk is eerlijk en dan roep ik dat ik het niet meer doe maar uiteindelijk gebeurd het toch wel weer haha. Het wordt tijd dat er weer een leuke vent in mijn leven komt, dan kan ik de buurman makkelijker naast me neerleggen.
Volgens mij zou jij echt een boek moeten/kunnen schrijven over al je ontmoetingen
Gast- Gast
Heeeeeeee TD!
Komop, Reev, sta eens op joh luilak!
Komop, Reev, sta eens op joh luilak!
Ja alles doet me ook zeer, dus ik ga er lekker van genieten!
May- Ratel
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: