DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
ExpressoB schreef:.oOErinOo. schreef:Ik denk niet dat Smikkel zich er heel erg druk over maakt eerlijk gezegd hoor...
Nou Reva, hoe wil je je nieuwe status dan vieren
Dan heb je wat berichten van haar gemist.
Volgend onderwerp!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Theedoosje schreef:Reev> hoeveel ben je nu al afgevallen totaal?
Door de weight care? Nou ik ben pas gisteren begonnen Dus dag 1 mac erbij en nu cracker met kaas. Mijn hoop ligt bij dag drie, vier en vijf
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> hoeveel ben je nu al afgevallen totaal?
Door de weight care? Nou ik ben pas gisteren begonnen Dus dag 1 mac erbij en nu cracker met kaas. Mijn hoop ligt bij dag drie, vier en vijf
nee door dat steppen en zo? Je was toch al langer bezig?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> hoeveel ben je nu al afgevallen totaal?
Ow.
Vanaf 4 september een kleine 10 kilo (hoop na deze dagen precies erover), volgens Wii en weegschaal. Van daarvoor weet ik niet, toen had ik zelf geen weegschaal. Maar niet alleen door het steppen hoor. En nu hoop ik door de weight care 5dagen kuur weer even in normaal eetritme te komen, ik was niet lekker meer bezig.
Gast- Gast
Goed bezig Reevje, Sjaan is trots op je!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Goed bezig Reevje,SjaanErin is trots op je!
Erin- Ratel
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> hoeveel ben je nu al afgevallen totaal?
Ow.
Vanaf 4 september een kleine 10 kilo (hoop na deze dagen precies erover), volgens Wii en weegschaal. Van daarvoor weet ik niet, toen had ik zelf geen weegschaal. Maar niet alleen door het steppen hoor. En nu hoop ik door de weight care 5dagen kuur weer even in normaal eetritme te komen, ik was niet lekker meer bezig.
oooh jaloers op jou ,...zoveel kwijt! Goed man! En waardoor nog meer behalve steppen?
Gast- Gast
Dames, ik ben er klaar mee voor vandaag, ik ga lekker naar bed!
Fijne avond nog.
Fijne avond nog.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Dames, ik ben er klaar mee voor vandaag, ik ga lekker naar bed!
Fijne avond nog.
slaap lekker !
Gast- Gast
Ik heb mezelf een cadeau gegeven en eigenlijk vind ik één nog niet genoeg, dus nu ben ik aan het kijken voor nog een cadeau maar ik kan niet kiezen.
Klein, mooi disign maar dan wel een eindproduct waar je minder mee kan.
Groot, wat lomp disign met een eindproduct naar wens.
Okee, het gaat bij het product om het eindproduct moet ik toegeven, maar het disign zit me in de weg en ben instaat om voor het mooie design te kiezen
Okee, het gaat bij het product om het eindproduct moet ik toegeven, maar het disign zit me in de weg en ben instaat om voor het mooie design te kiezen
Gast- Gast
Sjaan, het is nog niet algemeen bekend wie ik ben en dat wil ik nog even zo houden. Helaas kun je hier blijkbaar niet iedereen vertrouwen. Maar goed, ik ben dan ook erg naïef.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jammer Evy, maar ik respecteer je beslissing!
TD, voornamelijk veel minder koolhydraten en bewerkt voer eten (okee, okee, afgezien van deze dagen...).
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Jammer Evy, maar ik respecteer je beslissing!
Als je goed oplet kom je er vast wel achter uiteindelijk
Alex- Ratel
Ik had het al door na de eerste dagEvy schreef:Sjaantje schreef:Jammer Evy, maar ik respecteer je beslissing!
Gast- Gast
Evy schreef:Sjaantje schreef:Jammer Evy, maar ik respecteer je beslissing!
Ik ben ook erg nieuwsgierig!!
Erin- Ratel
Ik ben daar anders heeeeeeeeel slecht in! Maar de aanhouder wint, ik zal blijven opletten en ondertussen blijf ik nieuwsgierigEvy schreef:Als je goed oplet kom je er vast wel achter uiteindelijkSjaantje schreef:Jammer Evy, maar ik respecteer je beslissing!
Smikkell schreef:Ik heb mezelf een cadeau gegeven en eigenlijk vind ik één nog niet genoeg, dus nu ben ik aan het kijken voor nog een cadeau maar ik kan niet kiezen.
Kan het nog vager! disign...haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja maar jij bent niet voor niets de nachtburgemeesterSmikkell schreef:Ik had het al door na de eerste dagEvy schreef:Sjaantje schreef:Jammer Evy, maar ik respecteer je beslissing!
Sjaantje schreef:Ja maar jij bent niet voor niets de nachtburgemeesterSmikkell schreef:Ik had het al door na de eerste dagEvy schreef:Sjaantje schreef:Jammer Evy, maar ik respecteer je beslissing!
Haha, inderdaad!
Alex- Ratel
Reva schreef:TD, voornamelijk veel minder koolhydraten en bewerkt voer eten (okee, okee, afgezien van deze dagen...).
oh je de koolhydraten dat doe jj ook ja.... ik ben heel benieuwd wat je dan ipv brood of zo eet? En ipv aardappels/pasta's en zo?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:TD, voornamelijk veel minder koolhydraten en bewerkt voer eten (okee, okee, afgezien van deze dagen...).
oh je de koolhydraten dat doe jj ook ja.... ik ben heel benieuwd wat je dan ipv brood of zo eet? En ipv aardappels/pasta's en zo?
gewoon weglaten;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat klopt.Sjaantje schreef:Ja maar jij bent niet voor niets de nachtburgemeesterSmikkell schreef:Ik had het al door na de eerste dagEvy schreef:Sjaantje schreef:Jammer Evy, maar ik respecteer je beslissing!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:TD, voornamelijk veel minder koolhydraten en bewerkt voer eten (okee, okee, afgezien van deze dagen...).
Ik heb een déjà vu
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: