Muur verven. Update pag.2 eindresultaat
+9
Lejow
Ibbeltje
Davinia
Woezies
Monte
Pien
CCC
Coco
Dolphinne
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Muur verven. Update pag.2 eindresultaat
Dolphinne schreef:Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Kijkt dat nog wel lekker tv? Ik vind hem erg groot voor de ruimte en de plek.
oe ja dat vind ik ook. Hij staat nu zo hoog. Persoonlijk vind ik het niks en je tv valt zo weg. Het klopt niet op een of andere manier.
Hij is inderdaad wel erg hoog. Maar nu ik er een paar dagen aan gewend ben heb ik geen last van de hoogte.
De kamer is ook vrij klein, dus een veel grotere tv kijkt ook niet prettig meer.
(en met deze grote kast heb ik eindelijk weer extra opbergruimte, daar heb ik chronisch te kort aan )
Oow ja de opbergruimte is dan zeker wel fijn Alles wat je kan gebruiken als opbergruimte is fijn, herkenbaar
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Curious schreef:mooie kleur, oogt ook veel rustiger!!
+1
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Veel rustiger! Mooie kleur ook, zeker i.c.m. witte meubels.
En idd de kast staat niet echt op de goede plek heb ik het idee..
Kun je niet de kast aan de andere kant zetten, en het speelgoedkastje op de plek van de tvkast, beetje husselen met meubels dus
Je kan de tv ook ín de kast zetten, achter de tv kun je gewoon nog spullen opbergen die je niet dagelijks nodig hebt, de kijkhoogte is comfortabeler, ruimte óp de kast erbij en je tv is weg als je 'm niet aan hebt staan.
En idd de kast staat niet echt op de goede plek heb ik het idee..
Kun je niet de kast aan de andere kant zetten, en het speelgoedkastje op de plek van de tvkast, beetje husselen met meubels dus
Je kan de tv ook ín de kast zetten, achter de tv kun je gewoon nog spullen opbergen die je niet dagelijks nodig hebt, de kijkhoogte is comfortabeler, ruimte óp de kast erbij en je tv is weg als je 'm niet aan hebt staan.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Theeleut, aan de andere kant past hij helaas ook niet.
Daar staat idd de speelgoedkast met meteen daarnaast de eettafel. Er is dan nog net plaats voor de kinderstoel ertussenin. Een veel bredere kast past daar dus niet (en er hangen daar ook planken boven aan de muur).
Heb er wel aan gedacht om de tv in de kast te zetten, maar dan moet ik er een plank extra uithalen, dus veel minder opbergruimte. Al had ik dan wel het idee om mss grote manden er bovenop te zetten.
Als het me erg gaan storen dat de tv zo hoog staat doe ik dat evt. nog wel.
Eventueel zou ik ook nog de tv schuin op de "schouw" kunnen zetten (onder de klok). Maar dan moet ik altijd op de bank liggend tv kijken. Dan staan hij wel een stukje lager.
Daar staat idd de speelgoedkast met meteen daarnaast de eettafel. Er is dan nog net plaats voor de kinderstoel ertussenin. Een veel bredere kast past daar dus niet (en er hangen daar ook planken boven aan de muur).
Heb er wel aan gedacht om de tv in de kast te zetten, maar dan moet ik er een plank extra uithalen, dus veel minder opbergruimte. Al had ik dan wel het idee om mss grote manden er bovenop te zetten.
Als het me erg gaan storen dat de tv zo hoog staat doe ik dat evt. nog wel.
Eventueel zou ik ook nog de tv schuin op de "schouw" kunnen zetten (onder de klok). Maar dan moet ik altijd op de bank liggend tv kijken. Dan staan hij wel een stukje lager.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Dan wordt het lastig ja. Je hebt natuurlijk alle ruimte nodig in een kleinere kamer.
Misschien kun je de tv ophangen onder de schouw (plank)? Voor niet al te veel geld heb je al een simpel systeem of een iets duurdere en je kan de tv dan nog schuin van de muur af laten staan.
http://www.debeugelknaller.nl/tv-muurbeugels.html?gclid=COrwpMX46qwCFYGGDgod82RTLg&dqt_tv_size_filter=351&p=1
Misschien kun je de tv ophangen onder de schouw (plank)? Voor niet al te veel geld heb je al een simpel systeem of een iets duurdere en je kan de tv dan nog schuin van de muur af laten staan.
http://www.debeugelknaller.nl/tv-muurbeugels.html?gclid=COrwpMX46qwCFYGGDgod82RTLg&dqt_tv_size_filter=351&p=1
Theeleut- Prater
Vind het ook erg mooi geworden! Heb je een nieuw lack tafeltje gehaald of hem je hem zelf gedaan? En waar komt die grote witte kast vandaan?
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb een nieuw lack tafeltje gekocht. Voor die 16,95 ga ik hem niet schuren en proberen te schilderen haha.
De kast komt bij de Leen Bakker vandaan (deze week in de aanbieding grrrr. Had dus een weekje moeten wachten met kopen, scheelt toch 80 euro nu)
De kast komt bij de Leen Bakker vandaan (deze week in de aanbieding grrrr. Had dus een weekje moeten wachten met kopen, scheelt toch 80 euro nu)
Dolphinne- Prater
Gewoon naar de winkel gaan! Vaak wetenb ze van te voren al wat er in de aanbieding is namelijk. Niet geschoten is altijd misDolphinne schreef:Ik heb een nieuw lack tafeltje gekocht. Voor die 16,95 ga ik hem niet schuren en proberen te schilderen haha.
Theeleut- Prater
Theeleut schreef:Gewoon naar de winkel gaan! Vaak wetenb ze van te voren al wat er in de aanbieding is namelijk. Niet geschoten is altijd misDolphinne schreef:Ik heb een nieuw lack tafeltje gekocht. Voor die 16,95 ga ik hem niet schuren en proberen te schilderen haha.
Ze hadden je idd die aanbieding door moeten geven ! Dat heb ik ook een keer gehad met een buggy. Nog geen week later 25% korting erop. Ik ben terug gegaan en heb alsnog die 25% terug gekregen !
Ik zou bellen dus !
Gast- Gast
Ja ik kan het inderdaad altijd proberen natuurlijk.
Heb de kast vorige week in elkaar gezet, maar hem de donderdag ervoor opgehaald.
Ik heb hem dus 2 weken voor de actie al besteld, maar kan het natuurlijk altijd proberen.
Toen ik hem kocht was het dressoir van dezelfde serie al wel in de aanbieding. Heb toen nog gevraagd of het niet toevallig ook voor de kast gelde, maar dat was toen niet zo.
Heb de kast vorige week in elkaar gezet, maar hem de donderdag ervoor opgehaald.
Ik heb hem dus 2 weken voor de actie al besteld, maar kan het natuurlijk altijd proberen.
Toen ik hem kocht was het dressoir van dezelfde serie al wel in de aanbieding. Heb toen nog gevraagd of het niet toevallig ook voor de kast gelde, maar dat was toen niet zo.
Dolphinne- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» welke muur verven
» Mijn appartement! (eindresultaat pagina 5!)
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:)
» kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08
» Mijn appartement! (eindresultaat pagina 5!)
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:)
» kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: