Muur verven. Update pag.2 eindresultaat
+9
Lejow
Ibbeltje
Davinia
Woezies
Monte
Pien
CCC
Coco
Dolphinne
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Muur verven. Update pag.2 eindresultaat
Ik heb voor vandaag bedacht dat ik mn muur een andere kleur ga geven.
Hij is nu knalgroen en dat ben ik ondertussen aardig zat.
Heb al muurverf gekocht, dus nu maar eens mn kluskleren aan gaan doen, de kamer leegruimen en beginnen!
Zo zag het eruit toen ik er net in kwam. De ladekast staat er nog steeds (wel nieuwe lcd tv erop ), maar inmiddels een andere tafel (donkerbruin) en bruine stoffen bank.
Aan de andere kant van de deur is nog een stuk groene muur.
Ik ben nu van plan om het een beetje grijs/paars te verven. De kleur heet Klank van Histor en is grijs met een vleugje paars erdoor.
Zal als het klaar is weer nieuwe foto's plaatsen.
Ik wil ook nog graag een nieuwe kast ipv die bruine ladekast. Ik zat zelf aan wit te denken, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen voor een kast. De Tv moet er wel oppassen, hij kan wel iets breder max. 120. en evt hoger.
De salontafel wil ik dan in dezelfde stijl doen.
Hij is nu knalgroen en dat ben ik ondertussen aardig zat.
Heb al muurverf gekocht, dus nu maar eens mn kluskleren aan gaan doen, de kamer leegruimen en beginnen!
Zo zag het eruit toen ik er net in kwam. De ladekast staat er nog steeds (wel nieuwe lcd tv erop ), maar inmiddels een andere tafel (donkerbruin) en bruine stoffen bank.
Aan de andere kant van de deur is nog een stuk groene muur.
Ik ben nu van plan om het een beetje grijs/paars te verven. De kleur heet Klank van Histor en is grijs met een vleugje paars erdoor.
Zal als het klaar is weer nieuwe foto's plaatsen.
Ik wil ook nog graag een nieuwe kast ipv die bruine ladekast. Ik zat zelf aan wit te denken, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen voor een kast. De Tv moet er wel oppassen, hij kan wel iets breder max. 120. en evt hoger.
De salontafel wil ik dan in dezelfde stijl doen.
Laatst aangepast door Dolphinne op zo 4 dec 2011 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Muur verven. Update pag.2 eindresultaat
Ik zou niet voor een witte tv meubel gaan, als je salon tafel donkerbruin is, dat lijkt mij te rommelig bij elkaar. Of wil je de salontafel ook weer veranderen? Dan zou ik beiden wit nemen en anders een tv meubel ook donkerbruin.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik had precies dezelfde kleur groen bij ons in de woonkamer en was het ook al snel zat... Heb in februari de wand in een taupe achtige kleur geschilderd en ben er nu nog steeds zo blij mee!
Ik vind wit opzich wel mooi, ben benieuwd hoe de nieuwe kleur op je muur uitvalt... Miss. kan ik het dan beter zeggen...
Ik vind wit opzich wel mooi, ben benieuwd hoe de nieuwe kleur op je muur uitvalt... Miss. kan ik het dan beter zeggen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil dan inderdaad ook de salontafel veranderen (een witte evt van ikea, dezelfde heb ik nu in het donkerbruin. Die is maar 16,50 euro).
Hier een tussenresultaat toen ik vanmiddag nog bezig was (en de verf dus ook nog nat)
Hier een tussenresultaat toen ik vanmiddag nog bezig was (en de verf dus ook nog nat)
Dolphinne- Prater
Dan zeg ik wit. Lijkt mij erg mooi bij deze nieuwe kleur!
Coco- Ratel
Deze kast vind ik erg mooi en zal ook net gaan passen tegen die muur. Hij is alleen een beetje duur....
Dolphinne- Prater
Wow mooie kleur hoor!!! Mijn keuze zou ook witte meubels zijn... Ik Wil onze meubels ook zo graag vervangen voor witte meubels maar mijn man wilt dus écht geen witte meubels...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Doen, mits je het kunt betalen. Heb hier volgens mij het dressoir van, superblij mee. Anders wellicht iets van marktplaats en dan wit(hoogglans) verven?
Coco- Ratel
Hele mooie kleur! Zoiets heb ik ook, alleen een tintje lichter... Staat echt supermooi!
Hierbij zeg ik dus witte meubels, geeft een beetje een rustige en landelijke look... Wij hebben teak meubels, en zou ze graag wit willen maken, maar vriend vind dat dus niks... Zou het zoveel rustiger maken!
Hierbij zeg ik dus witte meubels, geeft een beetje een rustige en landelijke look... Wij hebben teak meubels, en zou ze graag wit willen maken, maar vriend vind dat dus niks... Zou het zoveel rustiger maken!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie kleur, en zou het zeker met wit combineren, erg mooi!!
Gast- Gast
Dank jullie voor de complimenten en advies.
Ik ga nog eens hard nadenken of ik nu al het geld over heb voor deze kast (350 euro) of dat ik nog een paar maandjes wacht en even doorspaar.
Ik heb vandaag een tweede laag erop gedaan. Ben al helemaal blij met het resultaat, ondanks dat het nu nog niet droog is. Morgen de meubels weer op zijn plek en dan zal ik ook weer een foto maken met (tot nu toe) het eindresultaat.
Nois, de kast is van Leen Bakker, komt jullie dressoir dan ook daar vandaan?
Ik ga nog eens hard nadenken of ik nu al het geld over heb voor deze kast (350 euro) of dat ik nog een paar maandjes wacht en even doorspaar.
Ik heb vandaag een tweede laag erop gedaan. Ben al helemaal blij met het resultaat, ondanks dat het nu nog niet droog is. Morgen de meubels weer op zijn plek en dan zal ik ook weer een foto maken met (tot nu toe) het eindresultaat.
Nois, de kast is van Leen Bakker, komt jullie dressoir dan ook daar vandaan?
Dolphinne- Prater
Ja klopt, mijn dressoir is ook van leenbakker. Links en rechts een deur en in het midden 3 laden. Hoogglans. Mijn kinderen zijn er al regelmatig goed hard tegenaan gereden met hun auto, maar geen deuk of kras te bekennen.
Coco- Ratel
Kun je niet een ikea expedit nemen? deze is ook een beetje dat idee en stukken goedkoper(vanaf 40 dacht ik)
En je kunt er zelfs nog witte(of andere kleur) deurtjes en laden inzetten als je dat wilt, zoals hier:
En je kunt er zelfs nog witte(of andere kleur) deurtjes en laden inzetten als je dat wilt, zoals hier:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Stuk rustiger dan dat groen, mooi!
Ik zou denk ik die ladekast gewoon wit verven en de salontafeltjes evt ook. Dan kun je altijd nog nieuwe meubels kopen.
Ik zou denk ik die ladekast gewoon wit verven en de salontafeltjes evt ook. Dan kun je altijd nog nieuwe meubels kopen.
Gast- Gast
Monte, die kasten van ikea zijn inderdaad ook erg leuk, maar de 4 vaks is vrij klein en ik wil wel zo veel mogelijk bergruimte houden. Die met 8 vakken is denk ik weer te hoog. Zal daar eens naar kijken.
Die met 4 vakken heb ik ook in het donkerbruin voor al het speelgoed van mijn zoontje.
Dit is trouwens het eindresultaat met de huidige kast en tafel.
Die met 4 vakken heb ik ook in het donkerbruin voor al het speelgoed van mijn zoontje.
Dit is trouwens het eindresultaat met de huidige kast en tafel.
Dolphinne- Prater
Mooi! echt heel leuk geworden!
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Inderdaad erg mooi geworden!
Vind het een hele mooie grijze kleur!
Vind het een hele mooie grijze kleur!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Het gaat toch de witte kast (van Leen Bakker) worden. Ik krijg hem van mijn ouders omdat ik de afgelopen tijd heel veel bij hen in het huishouden enzo geholpen heb . Echt superlief van ze!
Heb hem gisteren besteld en kan hem donderdag ophalen. Dan daarna nog even langs Ikea voor een witte tafel (en wit speelgoedkastje voor mijn zoontje, die staat nog aan de andere kant vd kamer in dezelfde kleur als de tafel).
Heb hem gisteren besteld en kan hem donderdag ophalen. Dan daarna nog even langs Ikea voor een witte tafel (en wit speelgoedkastje voor mijn zoontje, die staat nog aan de andere kant vd kamer in dezelfde kleur als de tafel).
Dolphinne- Prater
Het eindresultaat:
Ter vergelijking de foto before (toen ik net verhuist was 2,5 jaar geleden)
Ter vergelijking de foto before (toen ik net verhuist was 2,5 jaar geleden)
Dolphinne- Prater
Kijkt dat nog wel lekker tv? Ik vind hem erg groot voor de ruimte en de plek.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kijkt dat nog wel lekker tv? Ik vind hem erg groot voor de ruimte en de plek.
oe ja dat vind ik ook. Hij staat nu zo hoog. Persoonlijk vind ik het niks en je tv valt zo weg. Het klopt niet op een of andere manier.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Kijkt dat nog wel lekker tv? Ik vind hem erg groot voor de ruimte en de plek.
oe ja dat vind ik ook. Hij staat nu zo hoog. Persoonlijk vind ik het niks en je tv valt zo weg. Het klopt niet op een of andere manier.
+1
Vind de kleur van de muur wel mooi!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Kijkt dat nog wel lekker tv? Ik vind hem erg groot voor de ruimte en de plek.
Hij is inderdaad wel erg hoog. Maar nu ik er een paar dagen aan gewend ben heb ik geen last van de hoogte.
De kamer is ook vrij klein, dus een veel grotere tv kijkt ook niet prettig meer.
(en met deze grote kast heb ik eindelijk weer extra opbergruimte, daar heb ik chronisch te kort aan )
Dolphinne- Prater
mooie kleur, oogt ook veel rustiger!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» welke muur verven
» Mijn appartement! (eindresultaat pagina 5!)
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:)
» kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08
» Mijn appartement! (eindresultaat pagina 5!)
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:)
» kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: