Schimmelinfectie
+6
Antibes
Marin
Toet
Sneeuwvlok
Makamba
Mysterious
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Schimmelinfectie
Nou ja dat denk ik... gezien de jeuk daaronder
Weet iemand een huis - tuin en keuken tip voor vaginale schimmelinfectie? Ik ga maandag naar de dokter maar het is nu zaterdag en ik wordt gek van de jeuk.
Ik las op internet zo iets van yogurt. heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
Weet iemand een huis - tuin en keuken tip voor vaginale schimmelinfectie? Ik ga maandag naar de dokter maar het is nu zaterdag en ik wordt gek van de jeuk.
Ik las op internet zo iets van yogurt. heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Schimmelinfectie
Niet aan beginnen! Daar wordt het alleen maar erger van! Gewoon wachten tot je naar de HA kan ook al is het vervelend.
Gast- Gast
Ik zou zelf echt niet aan de slag gaan met huis- tuin en keukenmiddelen. Is niet gezond, het gaat er niet mee weg en volgens mij maak je het zo alleen maar erger. Je kunt toch naar de huisartsenpost bellen en het probleem voorleggen. Zij kunnen je dan een recept uitschrijven en zo hoef je alsnog niet te wachten tot maandag.
Succes.
Succes.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
misschien moet ik inderdaad de huisartsenpost bellen...
Mysterious- Prater
Mysterious schreef:misschien moet ik inderdaad de huisartsenpost bellen...
Nee, niet misschien! Gewoon doen, des te sneller ben je van je klachten af. Vaak is het al genoeg als je het telefonisch uitlegd en hoef je niet eens naar een dokter toe. De assistente overlegd dan even met een arts en schrijft je met zijn toestemming een recept uit dat je kunt gaan afhalen bij de apotheek.
Makamba- Kletskop
Yasmin schreef:Lactacyd, zo'n flesje en dan de vloeistof
Dat kan juist een veroorzaker zijn van een schimmelinfectie!
Makamba- Kletskop
Wat ik wel vond helpen, het klinkt misschien raar, maar iets kouds er tegenaan houden. Dus zo'n koelding, met handoek eromheen gewikkeld ofzo.. dat zorgt ervoor dat je even de jeuk niet voelt
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Gewoon naar de drogist gaan en daktarin creme kopen, 2 maal daags smeren! Is precies hetzelfde als wat een HA voorschijft
Gast- Gast
Ik zou ook gewoon de huisartsenpost bellen! Sowieso je probleem voorleggen en wellicht kun je dan gewoon langskomen, dat kon bij mij ook toen ik een blaasontsteking had. Toen was het zelfs zondagmiddag dus ik zou nog maar een halve dag hoeven wachten.
Ik weet niet of je vaker last hebt van schimmelinfecties? Ik heb namelijk gewoon standaard een tube Miconazolnitraat in huis, altijd handig.
Ik weet niet of je vaker last hebt van schimmelinfecties? Ik heb namelijk gewoon standaard een tube Miconazolnitraat in huis, altijd handig.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Amazzonia schreef:Gewoon naar de drogist gaan en daktarin creme kopen, 2 maal daags smeren! Is precies hetzelfde als wat een HA voorschijft
Wat voor bestandsdeel zit daar in?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Amazzonia schreef:Gewoon naar de drogist gaan en daktarin creme kopen, 2 maal daags smeren! Is precies hetzelfde als wat een HA voorschijft
Wat voor bestandsdeel zit daar in?
Miconazol volgens mij
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik gebruik het alleen als ik jeuk heb, heb vaak schimmelinfecties als weerstand achteruit gaat en bij mij werkt het goed. Anders moet ik elke keer naar de huisarts en dan weer 20 euro betalen..Makamba schreef:Yasmin schreef:Lactacyd, zo'n flesje en dan de vloeistof
Gast- Gast
Amazzonia schreef:Gewoon naar de drogist gaan en daktarin creme kopen, 2 maal daags smeren! Is precies hetzelfde als wat een HA voorschijft
+1
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
pff ben vanmiddag maar gaan slapen want ik wordt er niet goed van. Op de site van de huisartsen praktijk dat je met ernstige jeuk niet mag langs komen want dat is niet ernstig genoeg
Mysterious- Prater
Mysterious schreef:pff ben vanmiddag maar gaan slapen want ik wordt er niet goed van. Op de site van de huisartsen praktijk dat je met ernstige jeuk niet mag langs komen want dat is niet ernstig genoeg
Wat voor klachten zou je dan nog meer moeten hebben? Jeuk lijkt me toch één van de meest hinderlijke symptomen van een schimmelinfectie. Ik had naar de huisartsenpost gebeld. Je kan toch niet constant met vreselijke jeuk blijven lopen.
Makamba- Kletskop
Mirjam4you schreef:Amazzonia schreef:Gewoon naar de drogist gaan en daktarin creme kopen, 2 maal daags smeren! Is precies hetzelfde als wat een HA voorschijft
+1
Dat is niet altijd genoeg, als het ook inwendig zit. Dat spul wat PM noemt heeft bij mij meerdere keren een infectie veroorzaakt dus zou ik ook niet gebruiken.
Gast- Gast
ik heb eindelijk gebeld en een recept gekregen, god dank kan ik die over een uur ophalen!
Mysterious- Prater
Mysterious schreef:ik heb eindelijk gebeld en een recept gekregen, god dank kan ik die over een uur ophalen!
Goed gedaan en sterkte! Nog even volhouden en je bent van de jeuk af.
Makamba- Kletskop
Gelukkig heb je wat voorgeschreven gekregen, weet uit ervaring hoe vervelend en pijnlijk het kan zijn... Duurt alleen wel even voordat het minder is als je alleen smeert... Dat vind ik wel minder... Maar goed, straks ben je er helemaal vanaf!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Makamba schreef:Yasmin schreef:Lactacyd, zo'n flesje en dan de vloeistof
Ja, is dat zo? Daar was ik me nl altijd mee sinds ik een schimmelinfectie heb gehad. Daarna nog 1x een infectie gehad maar ik ind dat het de jeuk wel verminderd. Maar als het inderdaad schimmelinfecties kan veroorzaken dan moet ik nog maar kijken of ik het nog wel gebruik. Ik vind alleen met water wassen minder fris, voor mijn gevoel.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ja maar voor sommige vrouwen helpt het juist te voorkomen, hetzelfde bij dat spul wat PM noemde. Een vriendin van me is dat op aanraden van haar gyn gaan proberen nadat ze elke maand een schimmelinfectie had en bij haar hielp het. Ik had hetzelfde en bij mij hielp het niet, werd alleen maar erger. Maar het bleek bij mij te komen doordat ik de helft van de maand of langer ongesteld was, toen mijn cyclus weer normaal werd was de infectie ook weg.
Gast- Gast
Ik kreeg altijd enorme jeuk van de Nuvaring, daarom ben ik er ook mee gestopt, maar als ik daar last van had dan hielp het altijd om te spoelen met verdunde Molkosan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Arden schreef:Ja maar voor sommige vrouwen helpt het juist te voorkomen, hetzelfde bij dat spul wat PM noemde. Een vriendin van me is dat op aanraden van haar gyn gaan proberen nadat ze elke maand een schimmelinfectie had en bij haar hielp het. Ik had hetzelfde en bij mij hielp het niet, werd alleen maar erger. Maar het bleek bij mij te komen doordat ik de helft van de maand of langer ongesteld was, toen mijn cyclus weer normaal werd was de infectie ook weg.
Inderdaad. Het idee is dat het (tegen de reclame in) toch vaak de zuurbalans verstoort. Als je vagina gezond is en je verstoort hem, kun je schimmelinfecties krijgen van bijv. lactacyd. Als je al problemen hebt, kan het soms juist helpen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: