Show je trots!
+93
Liadan
SarahKey
Jeanette
blondje1313
Pien
keverke26
Ibbeltje
*Troela*
Kaboutertje
Steep
Pussycat
TGR
meisje
Laced
koNijntje
Lavendel
Kat1980
Coco
Bloem86
mauwmauw
Paper Crown
mama van Mila
Lejow
Rush
sabje
Roodkapje
Ayla
Jade
Highway
Muppetje
mzcharlotte
Pandora
Fiebje
Flip Fluitketel
Caresses
Fearie
Theeleut
Novalee
L!ND@
Vancity_girl
Suus
Susan
ProudMom
xxjojootjexx
Alex
Nijntje
holaagirl
maiadebij
ekiaam87
Marin
Annie24
Océane
Sylvana
VeryCherry
Floor
Flower_L
kwak
Ugly Betty
smooch
Viva
mickey
Meeko
Smaragdje
Fiwen
Mizzie
Diese
Funk
nillis
Happydobby
Aggi
woezel
CCC
Lindsya
Lady4
PapillonRose
Thunder
Sjirafje
Schism
Star007
Makamba
PiP
-Ieniemienie-
schuddebuikje
Bruintje Beer
Limburg85
joyce0606
JD
Alyssa
Parisienne
moepie
studiebol
Mida4you
Printje
97 plaatsers
Pagina 9 van 20
Pagina 9 van 20 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20
Re: Show je trots!
@lieveheersbeestje: dat hoeft ook niet. Wat een prachtige meid!
@Studiebol: dan had ik het verkeerd gezien... leek net of de linker een boller hoofdje had. Maar maakt ook niet uit. Het zijn mooie meiden en ze zijn inderdaad al goed gegroeid!
@Studiebol: dan had ik het verkeerd gezien... leek net of de linker een boller hoofdje had. Maar maakt ook niet uit. Het zijn mooie meiden en ze zijn inderdaad al goed gegroeid!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
ahhhh studiebol, wat een schatjes! Eindelijk zie ik een foto van je prachtige meiden
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
mijn droppie! vandaag voor het eerst naar buiten geweest!! lekker warm in de wagen, alleen maat 50 is nog wel groot!!
owja ik kreeg de vraag of het een meisje of een jongetje is
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Haha hij heeft echt een jongenskoppie en daarbij de kleuren zeggen ook al genoeg! Prachtig mannetje trouwens.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ook al zo'n droppie! Hij is echt om op te vreten Joyce! Hoe gaat het met jullie?
En sommige mensen weten gewoon niet wat ze vragen of zeggen moeten... Linkeroor in, rechteroor uit denk ik dan altijd.
En sommige mensen weten gewoon niet wat ze vragen of zeggen moeten... Linkeroor in, rechteroor uit denk ik dan altijd.
mickey- Kletskop
joyce0606 schreef:mijn droppie! vandaag voor het eerst naar buiten geweest!! lekker warm in de wagen, alleen maat 50 is nog wel groot!!
Die vraag kreeg ik ook vaak ondanks blauwe kleding
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Prachtige kindjes hoor!
ach, mijn moeder had mij vroeger in de kinderwagen zitten met een roze broek, roze jas, roze schoenen en toch kreeg ze de vraag of ik een jongen of meisje was. Ik was toen trouwens al wat ouder, maar zo kaal als een biljartbal.
ach, mijn moeder had mij vroeger in de kinderwagen zitten met een roze broek, roze jas, roze schoenen en toch kreeg ze de vraag of ik een jongen of meisje was. Ik was toen trouwens al wat ouder, maar zo kaal als een biljartbal.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
+1 ik vind het ook echt een jochie om te zien, rare mensen! Mooi menneke hoor!Highway schreef:Haha hij heeft echt een jongenskoppie en daarbij de kleuren zeggen ook al genoeg! Prachtig mannetje trouwens.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
mickey schreef:Ook al zo'n droppie! Hij is echt om op te vreten Joyce! Hoe gaat het met jullie?
ik vind het ook niet erg hoor als het ze het vragen, en als dat hun een "reden" geeft om nog even wat langer te gleuren maakt dat mij alleen maar trots! ik liep als een trotse pauw in het winkelcentrum, al vond ik het ook wel beetje raar ineens met een kindje haha!
hier gaat verder alles goed, borstvoeding gaat echt super goed! alleen happen is lichtelijk pijnlijk maar voorderest echt super! dus ik ben echt blij! de kleine doet het ook super, het is een heel tevreden mannetje, huilt echt niet (komt vast nog wel) en heeft engelen geuduld als mama nog even wat wil afschrijven op het forum en hij honger heeft!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Dan is het een echte forum baby!joyce0606 schreef:mickey schreef:Ook al zo'n droppie! Hij is echt om op te vreten Joyce! Hoe gaat het met jullie?
ik vind het ook niet erg hoor als het ze het vragen, en als dat hun een "reden" geeft om nog even wat langer te gleuren maakt dat mij alleen maar trots! ik liep als een trotse pauw in het winkelcentrum, al vond ik het ook wel beetje raar ineens met een kindje haha!
hier gaat verder alles goed, borstvoeding gaat echt super goed! alleen happen is lichtelijk pijnlijk maar voorderest echt super! dus ik ben echt blij! de kleine doet het ook super, het is een heel tevreden mannetje, huilt echt niet (komt vast nog wel) en heeft engelen geuduld als mama nog even wat wil afschrijven op het forum en hij honger heeft!
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je zo trots was, ik kan niet wachten tot ik ook met uk kan gaan wandelen. Al vind ik het ook een vreemd idee inderdaad.
mickey- Kletskop
@Studie, wat een droppies! Wat worden ze groot!
@LHB: Wat een mooie meid joh!
@Joyce: Heerlijk mannetje, en lekker die handjes omhoog... zo lagen ze hier ook altijd.
Ik kreeg vanmiddag ook weer de opmerking: O wat leuk, een jongen en een meisje? Dus ik vroeg: Wie is het meisje dat? Dat was dus J. Terwijl S veel fijner is
@LHB: Wat een mooie meid joh!
@Joyce: Heerlijk mannetje, en lekker die handjes omhoog... zo lagen ze hier ook altijd.
Ik kreeg vanmiddag ook weer de opmerking: O wat leuk, een jongen en een meisje? Dus ik vroeg: Wie is het meisje dat? Dat was dus J. Terwijl S veel fijner is
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door ProudMama op ma 21 nov 2011 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Thanks allemaal:-)
Er staan alleen maar knappe kindjes in dit topic.
Pm:Wat een knappe mannen heb jij zeg!,ik denk dat er maar 1 van de 2 met mijn dochter moet trouwen later
Er staan alleen maar knappe kindjes in dit topic.
Pm:Wat een knappe mannen heb jij zeg!,ik denk dat er maar 1 van de 2 met mijn dochter moet trouwen later
Gast- Gast
@PM: ook al zeg je één post eerder nog dat S. een fijner koppie heeft dan J., zie ik niet wie wie is hoor... Vind ze echt identiek! Wat een kanjers zeg.
mickey- Kletskop
Links is S, J heeft bollere wangen en een stuk dikkere buik en benen. Is toch ruim 600 gram groter.mickey schreef:@PM: ook al zeg je één post eerder nog dat S. een fijner koppie heeft dan J., zie ik niet wie wie is hoor... Vind ze echt identiek! Wat een kanjers zeg.
Gast- Gast
wat geweldig PM! Ze zijn zo knap! En wat lijken ze op elkaar!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Serpentijn schreef:wat geweldig PM! Ze zijn zo knap! En wat lijken ze op elkaar!
Helemaal mee eens !
Gast- Gast
Ik vind wel dat ze dezelfde oogjes, neus en mondje hebben, maar toch vind ik ze totaal anders. Ook qua oogopslag.
Maar dat zal ook echt wel een moeder- dingetje zijn haha!
Maar dat zal ook echt wel een moeder- dingetje zijn haha!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Links is S, J heeft bollere wangen en een stuk dikkere buik en benen. Is toch ruim 600 gram groter.mickey schreef:@PM: ook al zeg je één post eerder nog dat S. een fijner koppie heeft dan J., zie ik niet wie wie is hoor... Vind ze echt identiek! Wat een kanjers zeg.
Het shirtje van J zit ook iets strakker dan het shirtje van S
Gast- Gast
ik zag het inderdaad. de ene heeft een smaller hoofdje.
maar wat een schatjes zeg. en nog steeds zo met die armpjes in elkaar
maar wat een schatjes zeg. en nog steeds zo met die armpjes in elkaar
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moet ook eerst J aankleden en daarna S. Pas had ik eerst S aangekleed en daarna J... bleek het bij J een soort navelshirtje door zijn dikke buikRejoy. schreef:ProudMama schreef:Links is S, J heeft bollere wangen en een stuk dikkere buik en benen. Is toch ruim 600 gram groter.mickey schreef:@PM: ook al zeg je één post eerder nog dat S. een fijner koppie heeft dan J., zie ik niet wie wie is hoor... Vind ze echt identiek! Wat een kanjers zeg.
Gast- Gast
Na dit gelezen te hebben, keek ik nog een keer, en dan zie je het inderdaad wel. Maar ik had het in eerste instantie niet gezien.Rejoy. schreef:ProudMama schreef:Links is S, J heeft bollere wangen en een stuk dikkere buik en benen. Is toch ruim 600 gram groter.mickey schreef:@PM: ook al zeg je één post eerder nog dat S. een fijner koppie heeft dan J., zie ik niet wie wie is hoor... Vind ze echt identiek! Wat een kanjers zeg.
Maakt ook niet uit, ze zijn toch wel leuk
Maar het lijkt me wel fijn dat je als ouders zijnde het verschil kunt zien En het zal inderdaad een moederdingetje zijn dat jij veel verschillen ziet.
mickey- Kletskop
Pagina 9 van 20 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20
Pagina 9 van 20
Permissies van dit forum: