Trots
+10
smooch
Printje
Linda
sabje
Kalishi
Sanne
Snoes
Floor
snoezel
Twellie
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trots
Ja, ik open ook maar eens een trots-topic .
Mijn oudste dochter heeft vanochtend de laptop aangezet, het zesletterige wachtwoord ingetypt, Internet Explorer opgestart, www.y ingetikt, vervolgens Youtube aangeklikt en toen een filmpje van Roadrunner aangeklikt . Dat vind ik toch wel heel knap.
Wat voor knappe dingen doen jullie kids vandaag (of eerder al)?
Mijn oudste dochter heeft vanochtend de laptop aangezet, het zesletterige wachtwoord ingetypt, Internet Explorer opgestart, www.y ingetikt, vervolgens Youtube aangeklikt en toen een filmpje van Roadrunner aangeklikt . Dat vind ik toch wel heel knap.
Wat voor knappe dingen doen jullie kids vandaag (of eerder al)?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Trots
Whahaha.. die nieuwe generatie kinderen...
Hier heeft L me het hele boek van nijntje in de dierentuin "voor zitten lezen" (lees- uit haar hoofd op zitten dreunen). Letterlijk wat er stond... Volgens mij hebben we het te vaak gelezen...
Hier heeft L me het hele boek van nijntje in de dierentuin "voor zitten lezen" (lees- uit haar hoofd op zitten dreunen). Letterlijk wat er stond... Volgens mij hebben we het te vaak gelezen...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Wat goed zeg.
Onze zoon heeft weer een nieuw woord geleerd en hij weet de betekenis maar al te goed (als hij het zelf zegt) Nee
Onze zoon heeft weer een nieuw woord geleerd en hij weet de betekenis maar al te goed (als hij het zelf zegt) Nee
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh haha Twellie, geweldig! Hoe oud is je oudste dochter?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Floor schreef:Wat goed zeg.
Helaas, helaas ! Het maakt het leven zoveel moeilijker als kinderen dat woord kennen. Ik heb me al voorgenomen het mijn derde dochter gewoon niet te leren. Alleen maar 'Ja, mama' en 'Goed, mama'.
Twellie- Ratel
@ Snoes: mijn dochter is 3,5 jaar.
Twellie- Ratel
Twellie schreef:Floor schreef:Wat goed zeg.
Helaas, helaas ! Het maakt het leven zoveel moeilijker als kinderen dat woord kennen. Ik heb me al voorgenomen het mijn derde dochter gewoon niet te leren. Alleen maar 'Ja, mama' en 'Goed, mama'.
Dat vind ik inderdaad een goede ja. Ik wordt er doodmoe van, we zijn net een paar dagen weg geweest zonder hem en ik heb hem net opgehaald bij oma en nu hoor ik dus op van alles wat ik vraag of zeg Nee.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wat goed! Hoe heeft ze dat filmpje dan opgezocht? Dat vind ik ook nog wel knap.
Mijn dochter gedraagt zich op haar allervriendelijkst naar andere mensen toe. Als iemand haar aanspreekt, lacht ze lief, zwaait ze als ze weer doorloopt. Daar word ik ook wel een beetje trots van, want ik krijg dan steeds te horen dat ze zo lief en vriendelijk is
Mijn dochter gedraagt zich op haar allervriendelijkst naar andere mensen toe. Als iemand haar aanspreekt, lacht ze lief, zwaait ze als ze weer doorloopt. Daar word ik ook wel een beetje trots van, want ik krijg dan steeds te horen dat ze zo lief en vriendelijk is
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
hahah trots! vind het ook erg knap op die jonge leeftijd.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Hier ook een trotse mama. Hij heeft op zijn potje geplast. Hij liep in zijn blote billen omdat hij in het zwembadje aan het spelen was geweest. Hij sleepte zijn potje naar buiten en heeft er toen uit zichzelf 10 min op gezeten zonder resultaat.
Toen ik buiten aan het opruimen was is hij er in de gang weer op gaan zitten en toen wel geplast. Wilde na de vakantie beginnen met zindelijk maken, maar misschien nu toch maar iets eerder.
Toen ik buiten aan het opruimen was is hij er in de gang weer op gaan zitten en toen wel geplast. Wilde na de vakantie beginnen met zindelijk maken, maar misschien nu toch maar iets eerder.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik ben trots op m'n dochter, omdat ze tegenwoordig zo heerlijk slaapt. Het in slaap vallen gaat super goed, dat was voorheen een behoorlijk probleem. Ook slaapt ze klokje rond. Gister zag ik op de babyfoon dat ze 's nachts wakker werd, haar beker pakte, een slok nam, hem weer weglegde en weer verder ging slapen. Ze wordt een grote meid.
Ik ben ook trots op mijn zoon, omdat het hem tegenwoordig lukt om een half uurtje alleen in de box te spelen. Dan ligt hij te kletsen en hardop te lachen. Zo schattig.
Ondanks het vele ziek zijn is het echt een heerlijk vrolijk ventje.
Ik ben ook trots op mijn zoon, omdat het hem tegenwoordig lukt om een half uurtje alleen in de box te spelen. Dan ligt hij te kletsen en hardop te lachen. Zo schattig.
Ondanks het vele ziek zijn is het echt een heerlijk vrolijk ventje.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Wat fijn om te lezen Linda!! Ik ben blij voor je, hopelijk blijft het nu zo goed gaan.
Ik ben altijd trots op mijn apen, gewoon omdat ze zo leuk en zichzelf zijn.
Ik ben altijd trots op mijn apen, gewoon omdat ze zo leuk en zichzelf zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat knap Twellie!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wat knap van haar!
Ik ben trots op L omdat ze in een week tijd kan kruipen, gaat staan in de box en nu ook zelf kan gaan zitten!
Ik ben trots op L omdat ze in een week tijd kan kruipen, gaat staan in de box en nu ook zelf kan gaan zitten!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik had net een foto gemaakt van zoon om zijn kleding hier weer te showen, dus ik had alle zooi even aan de rand van de box gelegd. Ik ging even een foto naar mijn vriend sturen, hoor ik zoon hard lachen. Heeft hij een monddoekje te pakken gekregen en in zijn mond gestopt
Niet dat het doekje zo ver weg lag, maar toch. En hij was er zelf dus ook heel blij mee
Niet dat het doekje zo ver weg lag, maar toch. En hij was er zelf dus ook heel blij mee
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een knappe kinderen!
Ik moest erg lachen om Luuk, die elke stekker/snoer die hij vind onder zijn romper stopt en op zijn buik houdt. In het zkh had hij daar plakkers zitten met snoertjes er aan. Vond het wel knap dat hij dat onthoud en koppelt naar andere snoertjes.
Ik moest erg lachen om Luuk, die elke stekker/snoer die hij vind onder zijn romper stopt en op zijn buik houdt. In het zkh had hij daar plakkers zitten met snoertjes er aan. Vond het wel knap dat hij dat onthoud en koppelt naar andere snoertjes.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben trots op mijn zoon omdat hij na een heel klein beetje oefenen al zelf een stukje kan rijden met zijn driewieler.
Ik ben trots op mijn dochter omdat ze besloten heeft toch naar haar eerste kinderfeestje te gaan, terwijl ze het heel erg spannend vindt en heel hard moest huilen toen ze hoorde dat papa of mama niet meegaan naar een kinderfeestje. Ze gaat het toch proberen en we hebben afgesproken dat ik gebeld word als ze het toch niet meer fijn vindt op het feestje.
Ik ben trots op mijn dochter omdat ze besloten heeft toch naar haar eerste kinderfeestje te gaan, terwijl ze het heel erg spannend vindt en heel hard moest huilen toen ze hoorde dat papa of mama niet meegaan naar een kinderfeestje. Ze gaat het toch proberen en we hebben afgesproken dat ik gebeld word als ze het toch niet meer fijn vindt op het feestje.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: