Zwanger, wel of niet naar concert?
+22
JD
Susan
mzcharlotte
Flower_L
Printje
TGR
VeryCherry
Suus
Marin
Annie24
Monnie
Happydobby
Spring
SarahKey
Rupsie
Theezakje13
Calimero
joyce0606
Makamba
Ayla
Novalee
Shy
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zwanger, wel of niet naar concert?
Ik zou het ook zeker niet doen.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Twellie schreef:Persoonlijk zou ik gewoon gaan. Ik heb vele concerten en festivals afgelopen tijdens mijn zwangerschap, ik heb niet echt een subtiele muzieksmaak en D. heeft er niets aan overgehouden. Tijdens één van die concerten voelde ik haar voor het eerst echt lang achter elkaar trappen, dat was vast instemmend bedoeld, want zelf is nu ook gek van AC/DC. Ik denk dat de baby zeker het geluid meekrijgt, maar daar is toch niets mis mee?
Ik ook....... En C.iske werd als baby rustig van Peter Pan Speedrock Hij vindt het nog steeds leuk.
Gast- Gast
Haha kijk dat is leuk!Sunprincess schreef:Twellie schreef:Persoonlijk zou ik gewoon gaan. Ik heb vele concerten en festivals afgelopen tijdens mijn zwangerschap, ik heb niet echt een subtiele muzieksmaak en D. heeft er niets aan overgehouden. Tijdens één van die concerten voelde ik haar voor het eerst echt lang achter elkaar trappen, dat was vast instemmend bedoeld, want zelf is nu ook gek van AC/DC. Ik denk dat de baby zeker het geluid meekrijgt, maar daar is toch niets mis mee?
Ik ook....... En C.iske werd als baby rustig van Peter Pan Speedrock Hij vindt het nog steeds leuk.
Alleen jammer dat het concert al zo snel uitverkocht was. Dus dit wordt hem in ieder geval niet.. Te lang getwijfeld haha
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Bij 3fm kan je nog kaartjes winnen las ik.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja klopt! Ik weet het, dank jeMay schreef:Bij 3fm kan je nog kaartjes winnen las ik.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 22 weken zwanger naar Disney?
» Zwanger of niet?
» Zwanger en (niet) roken
» Slijmprop (niet zwanger!)
» Niet zwanger, wel symptomen
» Zwanger of niet?