Zwanger, wel of niet naar concert?
+22
JD
Susan
mzcharlotte
Flower_L
Printje
TGR
VeryCherry
Suus
Marin
Annie24
Monnie
Happydobby
Spring
SarahKey
Rupsie
Theezakje13
Calimero
joyce0606
Makamba
Ayla
Novalee
Shy
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zwanger, wel of niet naar concert?
Is het inmiddels niet uitverkocht? Het ging heel hard in ieder geval. Mocht je kaartjes hebben en het toch niet trekken tegen die tijd, ben je ze vast zo kwijtShygirl85 schreef:Haha kijk dan kan het toch nog goedkomen!Joy_ schreef:Mijn moeder is met 5 maanden zwangerschap naar een concert van Prince geweest, en mijn broertje is ontzettend muzikaal
Pff ik weet het nu niet meer hoor! Ik twijfel nu nog meer dan vanochtend, veel ervaringen die ik lees.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben toen ik 8,5 maand zwanger was nog naar een concert van Marilyn Manson geweest, stond vooraan en alles is goed gegaan. Iedereen hield rekening met me
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je uberhaupt kaartjes? Het concert was zo uitverkocht.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou gewoon gaan als ik me goed zou voelen, lekker nog ff ontspannen voordat de kleine er is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
ik was met 38 weken nog heel actief, zat in een verhuizing maar een concert...nee, zoveel mensen, drukte, etc. Ik zou dan continu denken "stel dat het nu gaat gebeuren, waar moet ik dan heen" etc.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Het concert was in 30min uitverkocht, kans is klein dat je nu nog kaartjes kunt krijgen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Het concert was in 30min uitverkocht, kans is klein dat je nu nog kaartjes kunt krijgen.
Wat ik al zei
Zo lossen de problemen zichzelf op.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Misschien via Marktplaats.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Overigens kun je wel nog tickets winnen voor het concert volgende week
http://www.snowpatrol.com/news/default.aspx?nid=37078
http://www.snowpatrol.com/news/default.aspx?nid=37078
mzcharlotte- Ratel
Susan schreef:Misschien via Marktplaats.
Kan wel inderdaad als je er grof geld voor over hebt. Lopen nu al vanaf 70 euro (ik heb 53.90 per kaartje betaald incl service kosten).
mzcharlotte- Ratel
Persoonlijk zou ik gewoon gaan. Ik heb vele concerten en festivals afgelopen tijdens mijn zwangerschap, ik heb niet echt een subtiele muzieksmaak en D. heeft er niets aan overgehouden. Tijdens Ă©Ă©n van die concerten voelde ik haar voor het eerst echt lang achter elkaar trappen, dat was vast instemmend bedoeld, want zelf is nu ook gek van AC/DC. Ik denk dat de baby zeker het geluid meekrijgt, maar daar is toch niets mis mee?
Gast- Gast
toevallig zat ik er vandaag aan te denken...
Mijn favoriete band geeft in juni 2012 hun afscheidsconcert in Dublin, Ierland.
Ik moet en zal heen, maar we zijn ook net gestopt met de pil...
Ik zou dolgraasg staanplaatsen willen, maar voor de zekerheid gaan we toch maar voor zitplaatsen.....hopelijk kan ik er gewoon bij zijn!
Ik zou er dan ook zeker heengaan, ook al ben ik dan (max) 6 maanden zwanger.... maar ja, ik ben dan ook wel een extreem grote fan, en weet dat ik ze nooit meer live zal zien, dus heb er erg veel voor over
Ik zou dolgraasg staanplaatsen willen, maar voor de zekerheid gaan we toch maar voor zitplaatsen.....hopelijk kan ik er gewoon bij zijn!
Ik zou er dan ook zeker heengaan, ook al ben ik dan (max) 6 maanden zwanger.... maar ja, ik ben dan ook wel een extreem grote fan, en weet dat ik ze nooit meer live zal zien, dus heb er erg veel voor over
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Deze zin vind ik wel een beetje pijnlijk in deze contextJaneDoe schreef:toevallig zat ik er vandaag aan te denken...
Gast- Gast
Hoezo? ... Ik heb alleen de openingspost gelezen,dus weet niet of ik iets lulligs zeg doordat ik 1 en ander gemist heb...? If so, sorry
JD- Ratel
Het gaat er in de openingspost over of het kwaad kan om zwanger naar een concert te gaan en jij zegt dat je er veel voor over hebt. Dat in context met de gezondheid van het kind vind ik nogal een pijnlijke opmerking.JaneDoe schreef:Hoezo? ... Ik heb alleen de openingspost gelezen,dus weet niet of ik iets lulligs zeg doordat ik 1 en ander gemist heb...? If so, sorry
Al is het 't allerlaatste concert van mijn al jaren lang favoriete band. Als het schadelijk is voor het kindje, dan ga ik er toch niet heen.
Gast- Gast
Kom op smikkel.. niet weer die discussie...
Je kan ook op alle slakken zout leggen, denk je nou echt dat Jane de gezondheid van het kindje zou riskeren?
Je kan ook op alle slakken zout leggen, denk je nou echt dat Jane de gezondheid van het kindje zou riskeren?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Als de kaartjes al uitverkocht zijn idd dan is je probleem vanzelf opgelost.
Al snap ik het wel dat je baalt!
Hier ben ik een groot fan van Bryan Adams, jaren issie niet naar NL gekomen, 15 november 2009 was zijn laatste concert hier. En wanneer komt meneer volgend jaar? 19 maart. Ik ben 8 februari uitgerekend en hier heel veel kans dat het kindje eerder word gehaald, maar dan nog. Kortom dit concert laten we beide schieten, maar met een goede reden hoor Maar heb best stiekem even erg gebaald!
Al snap ik het wel dat je baalt!
Hier ben ik een groot fan van Bryan Adams, jaren issie niet naar NL gekomen, 15 november 2009 was zijn laatste concert hier. En wanneer komt meneer volgend jaar? 19 maart. Ik ben 8 februari uitgerekend en hier heel veel kans dat het kindje eerder word gehaald, maar dan nog. Kortom dit concert laten we beide schieten, maar met een goede reden hoor Maar heb best stiekem even erg gebaald!
Ja het lost zich zo vanzelf op, kaartjes zijn hartstikke uitverkocht!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Doe je nog mee aan die ander wedstrijd?
mzcharlotte- Ratel
Ja heb wel meegedaan maar kans is klein dat juist ik kaartjes win
Shy- Kletskop
Smikkell schreef:Het gaat er in de openingspost over of het kwaad kan om zwanger naar een concert te gaan en jij zegt dat je er veel voor over hebt. Dat in context met de gezondheid van het kind vind ik nogal een pijnlijke opmerking.JaneDoe schreef:Hoezo? ... Ik heb alleen de openingspost gelezen,dus weet niet of ik iets lulligs zeg doordat ik 1 en ander gemist heb...? If so, sorry
Al is het 't allerlaatste concert van mijn al jaren lang favoriete band. Als het schadelijk is voor het kindje, dan ga ik er toch niet heen.
Ze bedoelt neem ik aan dat ze ervoor over heeft dat ze zelf rugpijn heeft en moe zal zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Shygirl85 schreef:Ja heb wel meegedaan maar kans is klein dat juist ik kaartjes win
Dat is ook zo, maar niet geschoten... enzo.
mzcharlotte- Ratel
Ja precies..mzcharlotte schreef:Shygirl85 schreef:Ja heb wel meegedaan maar kans is klein dat juist ik kaartjes win
Dat is ook zo, maar niet geschoten... enzo.
Shy- Kletskop
Susan schreef:Smikkell schreef:Het gaat er in de openingspost over of het kwaad kan om zwanger naar een concert te gaan en jij zegt dat je er veel voor over hebt. Dat in context met de gezondheid van het kind vind ik nogal een pijnlijke opmerking.JaneDoe schreef:Hoezo? ... Ik heb alleen de openingspost gelezen,dus weet niet of ik iets lulligs zeg doordat ik 1 en ander gemist heb...? If so, sorry
Ze bedoelt neem ik aan dat ze ervoor over heeft dat ze zelf rugpijn heeft en moe zal zijn.
Dat bedoelde ik inderdaad:)
JD- Ratel
Ik denk dat je af moet gaan op het advies van je verloskundige.
Mar wat hier al meer gezed wordt, je weet niet hoe je je dan -hoogzwanger- voelt. Persoonlijk zou ik nu echt niet meer zo'n tijd kunnen staan dus als je nog we wilt gaan zou ik voor zitplaatsen kiezen. Maar ik denk dat je er zelf meer aan hebt als je een andere keer heen gaat. Hoeveel de baby er van mee krijgt weet ik niet trouwens maar daarin zou ik dus het advies van je vk volgen.
Mar wat hier al meer gezed wordt, je weet niet hoe je je dan -hoogzwanger- voelt. Persoonlijk zou ik nu echt niet meer zo'n tijd kunnen staan dus als je nog we wilt gaan zou ik voor zitplaatsen kiezen. Maar ik denk dat je er zelf meer aan hebt als je een andere keer heen gaat. Hoeveel de baby er van mee krijgt weet ik niet trouwens maar daarin zou ik dus het advies van je vk volgen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 22 weken zwanger naar Disney?
» Zwanger of niet?
» Zwanger en (niet) roken
» Slijmprop (niet zwanger!)
» Niet zwanger, wel symptomen
» Zwanger of niet?