Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen Telfort

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen Telfort Empty Ervaringen Telfort

Bericht  Prosecco wo 2 nov 2011 - 9:56

Jaja, ik ben nog steeds op zoek naar een nieuw abonnement en telefoon voor mijn mobiel en kwam nu een leuke actie tegen: 1 jarig Telfort abo met de iPhone 3GS voor 37 euro per maand (toestel is dan nog 50 euro).

Maar wat zijn de ervaringen met Telfort? Heb je goed bereik? En hoe is de snelheid van het internet?

En zouden jullie eventueel wel of niet voor de iPhone 3GS kiezen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Telfort Empty Re: Ervaringen Telfort

Bericht  girli wo 2 nov 2011 - 10:09

Prima! Altijd goed bereik, prima service in de winkel en kan altijd vragen stellen als dat nodig is. Ik heb geen internet op mijn mobiel, dus daar kan ik niets over zeggen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Sterre wo 2 nov 2011 - 10:20

Ik heb ook al jaaaren Telfort, en ben redelijk tot heel tevreden! Met telefonie heb ik nog nooit problemen gehad met bereik, en internet is meestal ook gewoon snel. Toevallig heb ik de laatste weken twee keer gehad dat internet het nauwelijks deed, maar dat zijn denk ik incidenten.

Een Iphone is sowieso een goede keuze, maar dan zou ik eerder voor de 4 of 4s kiezen als dat financieel haalbaar is.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Prosecco wo 2 nov 2011 - 10:25

Sterre schreef:Ik heb ook al jaaaren Telfort, en ben redelijk tot heel tevreden! Met telefonie heb ik nog nooit problemen gehad met bereik, en internet is meestal ook gewoon snel. Toevallig heb ik de laatste weken twee keer gehad dat internet het nauwelijks deed, maar dat zijn denk ik incidenten.

Een Iphone is sowieso een goede keuze, maar dan zou ik eerder voor de 4 of 4s kiezen als dat financieel haalbaar is.

Daar zit het probleem dus, ik kan dat nu gewoon echt niet betalen. En daarnaast vind ik het ook absurd veel geld voor een telefoon. Waarom zou je geen 3GS aanraden?

Misschien wordt het ook nog wel de Galaxy S 2, daar zag ik ook nog wel een aantal mooie aanbiedingen voor.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 10:31

Ik ben al 8 jaar klant bij Telfort, nooit problemen gehad. Weleens een storing, maar dat is bij iedere provider weleens.

Gast
Gast

Bericht  Curious wo 2 nov 2011 - 10:31

ik heb ook jaren ervaring met telfort en dat beviel prima. Nu heb ik KPN, en dat bevalt dus niet... Echt slecht bereik in mn eigen huis. Telfort schijnt trouwens KPN netwerk te hebben, maar daar merk ik dus niets van aangezien ik nu kpn heb en geen goed bereik.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Sterre wo 2 nov 2011 - 10:32

Ik zou hem op zich wel aanraden, maar er wordt steeds nieuwe software ontwikkeld die beter kan draaien op de nieuwere versies. Zo kon je geloof ik met een Iphone 3G de iOS5 update al niet meer doen. De 3GS wel dus voorlopig zit je ook daarmee wel goed, maar misschien kan 'ie over een tijdje de nieuwste updates niet meer aan. De vraag is alleen of dat erg is, omdat hij ook wel draait op de oudere software versies.

Een heel nerd verhaaltje uit mijn mond, ik weet ook niet helemaal of ik het goed uitleg maar volgens mij zit het zo.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Prosecco wo 2 nov 2011 - 10:36

Sterre schreef:Ik zou hem op zich wel aanraden, maar er wordt steeds nieuwe software ontwikkeld die beter kan draaien op de nieuwere versies. Zo kon je geloof ik met een Iphone 3G de iOS5 update al niet meer doen. De 3GS wel dus voorlopig zit je ook daarmee wel goed, maar misschien kan 'ie over een tijdje de nieuwste updates niet meer aan. De vraag is alleen of dat erg is, omdat hij ook wel draait op de oudere software versies.

Een heel nerd verhaaltje uit mijn mond, ik weet ook niet helemaal of ik het goed uitleg maar volgens mij zit het zo.

Bedankt voor je uitleg, ik zal het er eens over hebben met mensen die nog de 3GS hebben.

Voordeel is dat het een 1 jarig abonnement is. Dus mocht de telefoon echt niet bevallen hoef ik er maar een jaar mee te doen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jeanette wo 2 nov 2011 - 11:09

ProudMama schreef:Ik ben al 8 jaar klant bij Telfort, nooit problemen gehad. Weleens een storing, maar dat is bij iedere provider weleens.

+1

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud