(Telfort) Draadloze verbindingsset?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
(Telfort) Draadloze verbindingsset?
Iemand enig idee wat dat kost? Of waar ik zo'n set goedkoop kan krijgen? Heb al op MP gekeken en daar staan ze alleen maar van KPN.
Blegh extra kosten nr 26353 de afgelopen maanden, hier had ik niet op gerekend! Helaas zit mn telefoonaansluiting echt aan de andere kant van de woonkamer dus heb echt zo'n set nodig.
Blegh extra kosten nr 26353 de afgelopen maanden, hier had ik niet op gerekend! Helaas zit mn telefoonaansluiting echt aan de andere kant van de woonkamer dus heb echt zo'n set nodig.
Laatst aangepast door Reeza op di 25 sep 2012 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Re: (Telfort) Draadloze verbindingsset?
Je moet het internetmodem verbinden met een kabel met het tv-kastje. Maar omdat daar bij mij dus 5 meter tussen zit gaat dat niet, dus dan kan de verbinding ook via het stoptcontact. Dan sluit je 1 stekker aan op het stopcontact & het modem en een andere stekker op het stopcontact & het tv kastje.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Dit hadden wij ook, kostte ons € 50,- bij Telfort.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kon dit ook voor 50 euro erbij krijgen. Ik had gelukkig de mazzel dat het bij mij om een korte afstand ging en het dus niet nodig was.Coccinelle schreef:Dit hadden wij ook, kostte ons € 50,- bij Telfort.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Is de verbinding slecht als je het op de old fashion way aansluit? Want als de verbinding gewoon goed is, en ik neem aan bij Telfort dat de router ingebouwd zit, dan is zo'n verbindingszet niet nodig. Ik wist trouwens niet eens dat het mogelijk is. Maar dat komt dan ook omdat mijn telefoonaansluiting naast de tv zit.
Edit: De meeste providers garanderen de verbinding niet als de afstand langer is dan vijf meter. Maar als het wel gewoon werkt? Dan hoef je geen extra geld uit te geven.
Edit: De meeste providers garanderen de verbinding niet als de afstand langer is dan vijf meter. Maar als het wel gewoon werkt? Dan hoef je geen extra geld uit te geven.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Tip voor iedereen met Telfort & KPN interactieve tv..
» Iemand ervaring met internet/tv/bellen van Telfort?
» Wie heeft Telfort? Vraag!
» Iemand ervaring met Telfort internet en tv?
» Telfort mobiel internet - ervaringen
» Iemand ervaring met internet/tv/bellen van Telfort?
» Wie heeft Telfort? Vraag!
» Iemand ervaring met Telfort internet en tv?
» Telfort mobiel internet - ervaringen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: