DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:sanne-84 schreef:Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:ExpressoB schreef:PB: is die hond van jou nog niet uitgeweest vandaag?
Tuurlijk wel!
Ben weer terug van een gezellige wandeling met TD!
Jaaa het was heel gezellig Leuke foto's gemaakt! Ga ze nu uploaden en in herfsttopic plaatsen. PB mogen die van je hondje er ook op (zonder jou er op:P) ??
als jullie deze of volgende week nog een keer gaan dan ga ik misschien wel mee (met of zonder hond)
We hebben nog geen plannen maar gezellig!
Gezellig!
TD, die van mijn hond mogen erop als je ze later weer weg wilt halen?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Wat een gepiel zeg, rubbertje van mijn wimpertang vervangen maar hij zit:)
geen problemen mee.....heb er geen Niet nodig, scheelt een hoop hhaha. Maar fijn dat hij zit
Gast- Gast
Sanne, moeten alleen ff kijken of jij of ik de hond dan meeneemt. Aangezien B dr poot niet zo goed gaat.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ExpressoB schreef:Wat een gepiel zeg, rubbertje van mijn wimpertang vervangen maar hij zit:)
geen problemen mee.....heb er geen Niet nodig, scheelt een hoop hhaha. Maar fijn dat hij zit
Vond er gisteren 1 in een etui, had al in de winkel gekeken voor een nieuw rubbertje maar dan moest ikeen hele nieuwe tang kopen.
Ik gebruik hem niet elke dag...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zit gewoon nog steeds in pyjama ga me nu echt rap opfrissen en aankleden.
Aah oke EB nou goed dat hij nu gemaakt is of ja je kan hem weer gebruiken nu
De foto's staan in herfsttopic
De foto's staan in herfsttopic
Gast- Gast
Lily schreef:haha schandalig
haha, beetje misschien wel ja maar heb er gewoon ff sch..t aan. Ik woon op mijzelf, heb geen verplichtingen.
ExpressoB schreef:Lily schreef:haha schandalig
haha, beetje misschien wel ja maar heb er gewoon ff sch..t aan. Ik woon op mijzelf, heb geen verplichtingen.
Het is toch ook fijn om af en toe lekker in pyjama te blijven zitten, zeker als je geen verplichten heb (die dag)
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Raindrop schreef:ExpressoB schreef:Lily schreef:haha schandalig
Het is toch ook fijn om af en toe lekker in pyjama te blijven zitten, zeker als je geen verplichten heb (die dag)
Heerlijk! Pyjamadag noem ik zo'n dag
Gast- Gast
die had ik 2 weken geleden, J moest het hele weekend werken en had gewoon nergens zin in dus het hele weekend in bed tv gekeken
Gast- Gast
Meestal loop ik dan in huispak /jogging broek ofzo maar had in mijn pyjama geslapen. Als mijn neusstrip droog is ga ik echt mijzelf opfrissen etc.
Lily schreef:die had ik 2 weken geleden, J moest het hele weekend werken en had gewoon nergens zin in dus het hele weekend in bed tv gekeken
Oooh lekker!!!
Gast- Gast
Lily schreef:die had ik 2 weken geleden, J moest het hele weekend werken en had gewoon nergens zin in dus het hele weekend in bed tv gekeken
Oehhh lekker, dat is soms echt wel eens fijn!
Alleen, dat kan ik nooit, want ik moet van mijzelf altijd nog van alles doen en anders voel ik me schuldig .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PrinsesBo schreef:Jaaa?
Ben ff foto's op FB aan het zetten...mag die met jou en je lief hondje ook? Heb hem op alleen voor vrienden staan overigens meer kunnen hem niet zien.
Gast- Gast
Uh, liever niet
Ik wil m overigens wel graag zien.
Maar wil geen fotos van mezelf op internet hebben ivm allerlei dingen uit t verleden sorry
Maar wil geen fotos van mezelf op internet hebben ivm allerlei dingen uit t verleden sorry
Gast- Gast
Lotus schreef:Hoi.
Hoi Lotus.
Hoe gaat het?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PrinsesBo schreef:Uh, liever niet
Oke dan doe ik die er af...en van alleen je hondje?
Die van jou stuur ik je zo ff
Gast- Gast
Niet zo. Net vergaderd, wat op zich wel ging. Nu ben ik thuis en ben ik moe en slap. Zou iets moeten eten, maar ik durf niet zo goed. Ben bang dat ik niet meer kan stoppen met eten. Dus stel ik het uit. Ik voel me vandaag ook erg dik. Ik zit echt te worstelen en ben het zo zat. Word zo gek van mezelf.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: