DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Nobucta schreef:We hebben vast dezelfde. Zie hem bij iedereen staan.
Deze toevallig?
Gast- Gast
Oh, die van ons is veel minder mooi, gewoon de rechte versie.
We hadden eerst een TV-meubel op het oog als salontafel, blij dat we dat niet gedaan hebben, had er bij nader inzien niet uitgezien.
We hadden eerst een TV-meubel op het oog als salontafel, blij dat we dat niet gedaan hebben, had er bij nader inzien niet uitgezien.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben ook een ikea salontafel die het al jaaaren doen (hij is helemaal wit, op plaatje heeft de plaat onder zo'n gekke kleur)
Gast- Gast
Die inderdaad, maar dan in het zwart.
Rovine- Ratel
haha die had ik al op mn karretje geladen, totdat ik in de koopjeshoek die andere zag.. toen heb ik die snel opgeladen! Ik vond hem wat mooier, degelijker(?) en goedkoper!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wat een mooie bank nobucta! zoiets wil ik ook nog graag hebben!
Jade- Ratel
Stuiterbal schreef:Hahahah die salontafel hebben veel mensen geloof ik
Vrienden van mijn ouders waren de eerste mensen met een echt Ikea huis. In het begin was ik jaloers op hun interieur, want het zag er best modieus uit. Tot ik het overal tegenkwam. Ik vind het dan ook niet erg om veel van de Ikea te hebben, net zoals ik veel bij de Action haal, als het maar niet allemaal uit één winkel komt.
Al moet ik zeggen dat ik typische IKEA huizen heb gezien, ook hier op het forum, waarbij ik niet zou verwachten dat het Ikea zou zijn.
*Blaat*
Gast- Gast
Was niet eens zo duur, 600 euro bij de Leen Bakker. Zit nu lekker weggekropen in het hoekje.
Rovine- Ratel
Theedoosje schreef:oow Mau haha zag de jouwe nog niet, was aan het zoeken naar onze hahah
Tssss! Heb jij hem ook!
Gast- Gast
Ikea heeft een steeds breder assortiment. dat wil zeggen de goedkope "Billy's" of de luxere artikelen.
De duurdere artikelen zie je (nog) bij veel minder mensen thuis.
En ik vind dat ze de laatste tijd regelmatig het assortiment vernieuwen. Aan het begin bleef het volgens mij jaren zo'n beetje hetzelfde.
Ik heb dingen via marktplaats, gekregen van familie, IKEA etc..
De duurdere artikelen zie je (nog) bij veel minder mensen thuis.
En ik vind dat ze de laatste tijd regelmatig het assortiment vernieuwen. Aan het begin bleef het volgens mij jaren zo'n beetje hetzelfde.
Ik heb dingen via marktplaats, gekregen van familie, IKEA etc..
Jade- Ratel
Nobucta schreef:Was niet eens zo duur, 600 euro bij de Leen Bakker. Zit nu lekker weggekropen in het hoekje.
heerlijk!
maar alles op z'n tijd. Mijn bankstel is nog goed, maar ik vind hem niet zo mooi . Mijn eerst volgende investering is een nieuwe vloer (laminaat). Dat wordt ook nog een leuk grapje op 85m2
Jade- Ratel
Hier komt bijna alles van de ikea, maakt me niks uit dat anderen het ook hebben. We zijn toen wel in andere zaken geweest, maar dingen die 3x zo duur waren vonden we nou niet echt 3x zo mooi, vaak zelfs nog lelijker.
Rovine- Ratel
Maura schreef:Theedoosje schreef:oow Mau haha zag de jouwe nog niet, was aan het zoeken naar onze hahah
Tssss! Heb jij hem ook!
ja ik ben er ook een van die een ikea tafeltje heeft
Gast- Gast
Jullie vensterbank is ook een heerlijk plekje, ofniet Nobucta?
Ik zou dat zo graag willen, een diepe vensterbank, heerlijke kussens erin!
Ik zou dat zo graag willen, een diepe vensterbank, heerlijke kussens erin!
Jade- Ratel
Twee jaar geleden had ik hier van alles van de Ikea gehaald. Mijn beste vriend kwam langs en zei:"Dit heb, dit heb, die heb ik ook en daar heb ik er drie van". Waarop ik alleen maar kon antwoorden, goede smaak vriend!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jaa die vensterbank van Nobucta (heb hem in het echt gezien )
Jade- Ratel
Maura schreef:Twee jaar geleden had ik hier van alles van de Ikea gehaald. Mijn beste vriend kwam langs en zei:"Dit heb, dit heb, die heb ik ook en daar heb ik er drie van". Waarop ik alleen maar kon antwoorden, goede smaak vriend!
hahaha
Gast- Gast
Serpentijn schreef:Theedoosje schreef:Jaa die vensterbank van Nobucta (heb hem in het echt gezien )
Shock why?
Gast- Gast
Die vensterbank zit ik niet supervaak, het raam is nog altijd koud en we kunnen allebei liggen op de bank. De kussens liggen er vooral voor de poezen, die zijn er niet af te slaan als de verwarming aanstaat.
Rovine- Ratel
Hooooooooi!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40