DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga morgen weer shoppen bij de HEMA denk ik.
De kleren bij daar vind ik ook niet superleuk, vaak dunne stofjes en veel bloemetjes. Zag vorige week wel een superleuk rokje, maar ik mag nu écht even niks meer kopen.
De kleren bij daar vind ik ook niet superleuk, vaak dunne stofjes en veel bloemetjes. Zag vorige week wel een superleuk rokje, maar ik mag nu écht even niks meer kopen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb net nieuwe eetkamerstoelen gekocht! Ben er helemaal happy mee!
de kleur komt nu niet zo mooi uit door het licht. maar ze zijn bruin!
*nieuw*
de kleur komt nu niet zo mooi uit door het licht. maar ze zijn bruin!
*nieuw*
Laatst aangepast door Serpentijn op do 3 nov 2011 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Was dat vorig jaar van die Hemajurken of het jaar daarvoor alweer? Iets van 15 euro voor een jurk. Ik had hem gekocht, slechts één keer aangehad, op internet gezet, hetzelfde ervoor teruggekregen als ervoor betaald had en dat vond ik toch wel fijn haha.
Gast- Gast
Ik ga tandnepoetsen en kruip lekker met laptop en al onder de dekens, kijken hoe lang ik m;n ogen nog open hou..
Gast- Gast
Ja sinds Reva (zonder dat ze het weet ) me moed heeft ingesproken/ ingepraat durf ik rokjes aan te doen en ik vind het nog leuk ook!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maura schreef:Was dat vorig jaar van die Hemajurken of het jaar daarvoor alweer? Iets van 15 euro voor een jurk. Ik had hem gekocht, slechts één keer aangehad, op internet gezet, hetzelfde ervoor teruggekregen als ervoor betaald had en dat vond ik toch wel fijn haha.
hahaha doe je goed
Mappie> we zien wel als je niet meer reageert...dan slaap je vast
Gast- Gast
Maura schreef:Mooie stoelen, Serpentijn!
+1
Edit: slaap lekker Maple!
Laatst aangepast door .oOErinOo. op do 3 nov 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
dankjewel! ben er helemaal blij mee!
*oud*
die stoelen stonden er eerst.. tijdelijk (of eigenlijk al bijna 2 jaar )
*oud*
die stoelen stonden er eerst.. tijdelijk (of eigenlijk al bijna 2 jaar )
Laatst aangepast door Serpentijn op do 3 nov 2011 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
Wauw! Je bent er zeker op vooruit gegaan!! Mooi!
En je hondje, wat schattig!
En je hondje, wat schattig!
Erin- Ratel
Dat is mij ook overkomen, Serpentijn. Had voor nood de oude stoelen van mijn vader overgenomen, want met de tijd zou ik ze wel veranderen..... Dat duurde ook bijna twee jaar....
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Maura schreef:Mooie stoelen, Serpentijn!
+1
Ik ga in bed met m'n laptop, slapen hoop ik nog héél ff mee te wachten Aan de andere kant zou een lang nachtje wel ff goed zijn...
Gast- Gast
Wij konden geen salontafel vinden naar onze smaak, dus op een gegeven moment was ik het beu en heb er eentje voor 16 euro bij de Ikea gehaald. Die staat er nu nog en denk niet dat hij nog weggaat.
Rovine- Ratel
Maple schreef:.oOErinOo. schreef:Maura schreef:Mooie stoelen, Serpentijn!
+1
Ik ga in bed met m'n laptop, slapen hoop ik nog héél ff mee te wachten Aan de andere kant zou een lang nachtje wel ff goed zijn...
Oh sorry!!
Erin- Ratel
Maura schreef:Dat is mij ook overkomen, Serpentijn. Had voor nood de oude stoelen van mijn vader overgenomen, want met de tijd zou ik ze wel veranderen..... Dat duurde ook bijna twee jaar....
gelukkig maar! deze waren inderdaad ook voor nood! Ik vond ze verschrikkelijk, maar iets is beter dan niets. EN je mag een gegeven paard..
Ik heb er toch maar weer bijna 2 jaar op kunnen zitten!
Verder allemaal bedankt voor de reacties! Mijn hele kamer ziet er anders uit door een paar mooie stoelen!
Jade- Ratel
.oOErinOo. schreef:Maple schreef:.oOErinOo. schreef:Maura schreef:Mooie stoelen, Serpentijn!
+1
Oh sorry!!
Geeft niet, hoe is het met jou?
Gast- Gast
Nobucta schreef:Wij konden geen salontafel vinden naar onze smaak, dus op een gegeven moment was ik het beu en heb er eentje voor 16 euro bij de Ikea gehaald. Die staat er nu nog en denk niet dat hij nog weggaat.
Geniaal!
Erin- Ratel
Nobucta schreef:Wij konden geen salontafel vinden naar onze smaak, dus op een gegeven moment was ik het beu en heb er eentje voor 16 euro bij de Ikea gehaald. Die staat er nu nog en denk niet dat hij nog weggaat.
Haha, die heb ik ook gehaald. Voor nood. Hij staat er nu, misstaat niet en blijft dus ook nog wel even staan.
Gast- Gast
Maple schreef:.oOErinOo. schreef:Maple schreef:.oOErinOo. schreef:Maura schreef:Mooie stoelen, Serpentijn!
+1
Oh sorry!!
Geeft niet, hoe is het met jou?
Het gaat ok meid! En met jou????
Erin- Ratel
We hebben vast dezelfde. Zie hem bij iedereen staan.
Rovine- Ratel
.oOErinOo. schreef:Nobucta schreef:Wij konden geen salontafel vinden naar onze smaak, dus op een gegeven moment was ik het beu en heb er eentje voor 16 euro bij de Ikea gehaald. Die staat er nu nog en denk niet dat hij nog weggaat.
Geniaal!
ideaal toch! Ik heb mijn salontafel ook van de IKEA. Uit de koopjeshoek voor 5 euro (showmodel, klein krasje aan de onderkant vant blad)
*salontafel*
die doet het ook al 2 jaar!
Laatst aangepast door Serpentijn op do 3 nov 2011 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: