DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Slaap lekker Zininzon en heel veel plezier morgen!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Je mag hier geen monster zeggen, June.June schreef:Smikkell schreef:Heeft iemand jou iets gevraagd?June schreef:Ctrl + 0 is volgens mij de truc om dat weer op te lossen, Zininzon!
Nee Smikkell. Wat ben je toch ook een monster. Altijd direct kritiek .
Maar uhh.. waarom vroeg je mij niet om mijn sjaals te laten zien? Dat wil ik nu al de hele avond weten.
Gast- Gast
June schreef:Ctrl + 0 is volgens mij de truc om dat weer op te lossen, Zininzon!
Er gebeurt niets
Maar toch bedankt (anders dan Smikkell waardeer ik je hulp wel )
Doei!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Smikkell schreef:Heeft iemand jou iets gevraagd?June schreef:Ctrl + 0 is volgens mij de truc om dat weer op te lossen, Zininzon!
Monster
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dikke vette June heeft mij vandaag ook gepest.Zininzon schreef:June schreef:Ctrl + 0 is volgens mij de truc om dat weer op te lossen, Zininzon!
Er gebeurt niets
Maar toch bedankt (anders dan Smikkell waardeer ik je hulp wel )
Doei!
Slaap lekker ZIZ.
Gast- Gast
Ja, niet normaal he.Evy schreef:June schreef:Smikkell schreef:Heeft iemand jou iets gevraagd?June schreef:Ctrl + 0 is volgens mij de truc om dat weer op te lossen, Zininzon!
Monster
Gast- Gast
Edit: dat dikke vette ging echt over die knipoog en niet over Maura, voordat ik zo weer de gebeten hond ben.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Edit: dat dikke vette ging echt over die knipoog en niet over Maura, voordat ik zo weer de gebeten hond ben.
Wat een drukte om niks was dat eigenlijk!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Haha Smikkell
Ik dacht, jij bent twee dagen kwijt met foto's maken van al je sjaals . Ik kan jouw tijd beter besteden (er komt vast een dag dat je elkaars tijd kan lenen of kopen.. oh wat kijk ik daar naar uit!).
Ik dacht, jij bent twee dagen kwijt met foto's maken van al je sjaals . Ik kan jouw tijd beter besteden (er komt vast een dag dat je elkaars tijd kan lenen of kopen.. oh wat kijk ik daar naar uit!).
Gast- Gast
Hoi!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, jammer weer..oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Edit: dat dikke vette ging echt over die knipoog en niet over Maura, voordat ik zo weer de gebeten hond ben.
Wat een drukte om niks was dat eigenlijk!Ik zal nog eens vragen waar maura is...
Gast- Gast
Ja, daar heb je een punt.June schreef:Haha Smikkell
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, jammer weer..oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Edit: dat dikke vette ging echt over die knipoog en niet over Maura, voordat ik zo weer de gebeten hond ben.
Wat een drukte om niks was dat eigenlijk!Ik zal nog eens vragen waar maura is...
Vond ik ook! Maar goed laten we er maar lekker over ophouden voordat er weer dikke rellen ontstaan!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoi Serpentijn en TD!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Theedoosje schreef:Heej hoe is het met jullie?
hey TD, hoe waren je cupcakes? allemaal opgegeten ?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik ben moe en ik heb geen zin in vandaag. Maar ik ben lekker aan het puzzelen en weer wat dingen aan het opschrijven en dat is wel goed, geloof ik. Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
shygirl87 schreef:Theedoosje schreef:Heej hoe is het met jullie?
hey TD, hoe waren je cupcakes? allemaal opgegeten ?
Er waren er maar 6 goed gelukt. De andere 6 met yoghurt waren wat minder. En ja die 6 goeie zjn op, samen gegeten met vriend.
Lotus> succes vandaag
Hier nog altijd erg verkouden, zo irritant maar verder prima.
Gast- Gast
Dankjewel, TD.
Wat jammer dat die met yoghurt niet goed waren gelukt. En wat vervelend dat je nog steeds zo verkouden bent! Maar wel fijn dat het verder goed gaat!
Wat jammer dat die met yoghurt niet goed waren gelukt. En wat vervelend dat je nog steeds zo verkouden bent! Maar wel fijn dat het verder goed gaat!
Lotus- Ratel
Denk dat er teveel yoghurt in zat en te weinig cakemix dan of zo....volgende keer nog een keer proberen
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: