DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ik hou niet van zuurkool en boerenkool(stampot).
Voordeel 1: je hoeft nooit meer wat te eten wat je niet lust ... als je op jezelf woont hahaha
Voordeel 1: je hoeft nooit meer wat te eten wat je niet lust ... als je op jezelf woont hahaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Ik hou niet van zuurkool en boerenkool(stampot).
Dat hoefde ik bij mijn ouders ook nooit
Gast- Gast
Jordana schreef:Theedoosje schreef:Oow Lekker Jor!! Fijn dat jij de logica ook ziet trouwens hahah
Zo moeilijk is het niet.. Jullie benamen gewoon wat er in zit..
das waar hahahah
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Ik hou niet van zuurkool en boerenkool(stampot).
Nadeel: Als jij het wel lust en diegene die bij je woont niet.. Dan eet je het nog niet
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
TD. Ik snap de logica ook wel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Idd. Ik mis champignons echt bigtime.Jordana schreef:ExpressoB schreef:Ik hou niet van zuurkool en boerenkool(stampot).
Nadeel: Als jij het wel lust en diegene die bij je woont niet.. Dan eet je het nog niet
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik twijfel even of ik nog een boek ge bestellen...
Jordana- Ratel
En wij noemen alleen de wortelstamppot anders!Theedoosje schreef:Burn schreef:TD. Ik snap de logica ook wel!
YES! hahaha
Ik denk dat ik vanaf volgende week mag kiezen wat we gaan eten!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:En wij noemen alleen de wortelstamppot anders!Theedoosje schreef:Burn schreef:TD. Ik snap de logica ook wel!
YES! hahaha
Ik denk dat ik vanaf volgende week mag kiezen wat we gaan eten!
Das ook waar hahaha
En altijd fijn als je zelf mag kiezen Hoewel het soms ook lekker is als anderen eens kiezen als je het altijd zelf moet
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Zo wortelen en aardappels staan op het vuur Dadelijk nog uien er bij. Voor de 1e keer wortelstamp maken
Hutspot bedoel je?
Mjammiieee!
Nee peejenstamp
hahah die ja Wij noemen het wortelstamp...net als je zuurkoolstamp hebt, boerenkoolstampot, spruitenstamp ...logisch toch?
Hier noemen ze het wortelstoemp
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Eten jullie dan altijd samen? Ik ga altijd expres dingen eten waar mijn vriend niet zo van houdt als ik zonder hem eet en andersom ookRush schreef:Idd. Ik mis champignons echt bigtime.Jordana schreef:ExpressoB schreef:Ik hou niet van zuurkool en boerenkool(stampot).
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, we eten bijna nooit samen. Hij eet vaak bij z`n ouders en dan neem ik een broodje ofzo. Als ik voor 1 persoon kook hou ik veel te veel over.Suus schreef:Eten jullie dan altijd samen? Ik ga altijd expres dingen eten waar mijn vriend niet zo van houdt als ik zonder hem eet en andersom ookRush schreef:Idd. Ik mis champignons echt bigtime.Jordana schreef:ExpressoB schreef:Ik hou niet van zuurkool en boerenkool(stampot).
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh ja hier ook minder champignons als ik zou willen. maar soms heeft hij zin in friet en ik niet en dan maak ik iets met champignons:D
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:Ik twijfel even of ik nog een boek ge bestellen...
Welk boek?
Brabants oorlogsdrama; het verbeten verzet op de Vloeiweide van Rinie Maas..
Dat heeft met de oorlog te maken op een plek waar ik als klein meisje elke jaar op de herdenking was.
Jordana- Ratel
Rush schreef:Nee, we eten bijna nooit samen. Hij eet vaak bij z`n ouders en dan neem ik een broodje ofzo. Als ik voor 1 persoon kook hou ik veel te veel over.Suus schreef:Eten jullie dan altijd samen? Ik ga altijd expres dingen eten waar mijn vriend niet zo van houdt als ik zonder hem eet en andersom ookRush schreef:Idd. Ik mis champignons echt bigtime.Jordana schreef:ExpressoB schreef:Ik hou niet van zuurkool en boerenkool(stampot).
??? maar jullie wonen toch samen!
Ik gruwelde van boerenkool stamppot. Totdat ik zwanger was... Ging dan al kwijlen bij het woord haha!
En nu vind ik het nogsteeds lekker.
En nu vind ik het nogsteeds lekker.
Gast- Gast
Haha, dat is wel grappig PM!
Ma-ham, kom thuis! Ik heb honger!
Ma-ham, kom thuis! Ik heb honger!
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Theedoosje schreef:Jordana schreef:Ik twijfel even of ik nog een boek ge bestellen...
Welk boek?
Brabants oorlogsdrama; het verbeten verzet op de Vloeiweide van Rinie Maas..
Dat heeft met de oorlog te maken op een plek waar ik als klein meisje elke jaar op de herdenking was.
dan doen! vooral voor de herinnering denk ik eraan.
Gast- Gast
Ik wacht nog steeds op de dag dat ik wakker word en geen chips meer lust. Dat zou schelen zeg
Gast- Gast
Vroeger toen ik nog thuis woonde, moest ik altijd iets ervan eten...van wat ik niet lustte. Kwakte er meestal hoop saus of appelmoes overheen.
Mijn vriend is een makkelijke eter, dus het maakt hem niet zo veel uit. Daarnaast eten wij niet dagelijks samen, want wij wonen niet bij elkaar.
Mijn vriend is een makkelijke eter, dus het maakt hem niet zo veel uit. Daarnaast eten wij niet dagelijks samen, want wij wonen niet bij elkaar.
ik houd ook niet van stamppotten en vorig jaar voor het eerst eens boerenkoolstamppot gemaakt lekker zeg voor de rest hoef ik ze nog niet echt.
Gast- Gast
Ze heeft me gehoord!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: