New Chiks --> Brabantse meiden op Curacao
+16
Bliss
sanne-84
Jelin
Muurvlindertje
Makamba
Didi
Sweety
rianne27
Rush
Zwerver
Caramba
Blond
loura
Mida4you
Coccinelle
Atelier Madame
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: New Chiks --> Brabantse meiden op Curacao
Coccinelle schreef:Ik ben aan het kijken. Wat ik me afvraag, is Brabants nu echt zo onverstaanbaar dat ze er ondertiteling onder plaatsen...?
Heb die ondertiteling niet nodig. Versta alles wat ze zeggen, maar kom dan ook uit Brabant.
Er zijn nu al zoveel van dat soort programma's, maar het ff een uurtje tv kijken en je gedachten op nul.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
dit is echt weer zo'n programma waarin je met je mond open zit vanverbazing. hallo get a life! vind het een stelletje ho*ren.. het accent vind ik dan wel weer grappig, maar ik kom zelf ook uit brabant (hoewel ik volgens mij niet zo plat praat)
maar hoewel het programma ergens vreselijk is, is dit ook zo'n programma dat je toch wel blijft kijken..
maar hoewel het programma ergens vreselijk is, is dit ook zo'n programma dat je toch wel blijft kijken..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Zero schreef:_Chance schreef:Dat Nederland al die domme mensen op de tv nog niet spuugzat is.
Snap ik eerlijk gezegd ook niks van. Ik vind domme mensen tot daar aan toe, maar laat ze dan tenminste nog iets nuttigs doen. Hier wordt echt niemand beter van...
Waarom moet je er beter van worden??
Ik vind het gewoon super sneu dat mensen om hun domheid, lompheid of rare gedrag een tv programma krijgen. Ik heb gewoon een hekel aan vermaak zoals oh oh cherso. Ik vind het gewoon niet tof om mensen zo dom af te beelden dat het vermaak is voor iedereen. Nu denken die mensen dat hun gedrag goed word gekeurd, sterker nog, grappig word gevonden (wat ook wel zo zal zijn).
Dom zijn is niet grappig
Bij dit programma heb ik echt weer zo iets van; waar gaaaaaaat het over? Zet ze dan maar weer in de jungle, daar leren ze nog tenminste iets van. Waarom een vakantie betalen en ze met jan en allemaal laten sletten voor het vermaak van makkelijk Nederland? Ik snap het niet...
Gast- Gast
Pff ik zit nu uit verveling ook ff de aflevering van afgelopen week te kijken, maar jezus, dit gaat toch werkelijk NERGENS over??! "Oh oh Cherso" is ook dom natuurlijk, maar daar kijk ik nog liever naar dan dit. Als je drie nachten alleen slaapt, moet je eruit?! Wat is nu eigenlijk het doel van dit programma? Het is idd te dom voor woorden.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Heb vanmiddag de 3e aflevering gezien. Hup chick eruit, hup nieuwe erin. Ben benieuwd of die 'relatie' standhoud na dit programma. Zij is wel de sl*t van het stel hoor. Ze loopt ook zo opzichtig steeds in haar ondergoed.
Haha mooi he, dacht ze dat het niet gefilmd was, *klets* in de badkamer haha.
Schaam je kapot!!! diep schamen
Haha mooi he, dacht ze dat het niet gefilmd was, *klets* in de badkamer haha.
Schaam je kapot!!! diep schamen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Sorry meiden, ik moet toch eerlijk bekennen dat ik het toch elke keer opzet Of, ik zet oh oh cherso op(Net zo beschamend)
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Sorry meiden, ik moet toch eerlijk bekennen dat ik het toch elke keer opzet Of, ik zet oh oh cherso op(Net zo beschamend)
Ik ook
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik kijk het terug als ik me echt een beetje verveel.. Lekkere simpele tv!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik kijk het tijdens het sporten. Mijn apparaat kraakt nogal en dit is één van de weinige ondertitelde programma's op uitzending gemist.
Jajaja, smoesjes.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Curacao
» Curaçao
» Aruba, Bonaire, Curaçao
» Tips verblijf Curacao
» (Hotel)aanraders Aruba, Curacao en/of DR