DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik wilde niet het hele forum op zijn kop zetten, maar zeg niet straks niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.ProudMama schreef:Smikk: Date met Alex? Wanneer?
Moest heel even denken na jouw reactie of ik zwanger was, maar het kwartje viel hahahaha!
Ja, date met Alex, maar hij gaat dus niet door. Ik zal je bij de nieuwe data betrekken, okee?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wilde niet het hele forum op zijn kop zetten, maar zeg niet straks niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.ProudMama schreef:Smikk: Date met Alex? Wanneer?
Moest heel even denken na jouw reactie of ik zwanger was, maar het kwartje viel hahahaha!
Ja, date met Alex, maar hij gaat dus niet door. Ik zal je bij de nieuwe data betrekken, okee?
Oeeeh ontvoer je dan even 1 van de twee voor mij
Edit: van de baby's he...PM en Lex hoef ik niet.
Laatst aangepast door Reva op wo 2 nov 2011 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nu lieg je want het stond in die zelfde post.Maura schreef:Smikkell schreef:Maura, je bent al over de zeik als ik je vraag waarom je post dat je 72 kilo weegt terwijl je een ticket plaatst met 80+.
Ik vind het serieus raar om een ticker te maken die niet klopt en dat bewust zo laat staan. Jij ziet er meteen een mega grote aanval in.
Daar heb ik later nog even over nagedacht. Maar als je verder had gelezen, want je hebt immers teruggelezen, dan zag je ook dat ik een fout heb gemaakt daar. Ik had geen weegschaal, wist wel dat ik te zwaar was en heb mijn gewicht geraden. Vervolgens heb ik een weegschaal gehaald bij de Action en toen bleek het nog erger te zijn dan ik dacht. Wellicht had ik helemaal geen ticker moeten maken, maar dat heb ik wel gedaan en achteraf voel ik me daar ook behoorlijk dom onder.
Gast- Gast
Ja, dan ben je toch in de buurt, kan je combineren misschien.Smikkell schreef:Ik wilde niet het hele forum op zijn kop zetten, maar zeg niet straks niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.ProudMama schreef:Smikk: Date met Alex? Wanneer?
Gast- Gast
1 maar? Dat is zielig voor de andere!Reva schreef:Smikkell schreef:Ik wilde niet het hele forum op zijn kop zetten, maar zeg niet straks niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.ProudMama schreef:Smikk: Date met Alex? Wanneer?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Wil ik je qouten met die tekst, pas je het zelf al aan...Reva schreef:Smikkell schreef:Ik wilde niet het hele forum op zijn kop zetten, maar zeg niet straks niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.ProudMama schreef:Smikk: Date met Alex? Wanneer?
Gast- Gast
Die dikwang of die dikwang?Reva schreef:Smikkell schreef:Ik wilde niet het hele forum op zijn kop zetten, maar zeg niet straks niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.ProudMama schreef:Smikk: Date met Alex? Wanneer?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nu lieg je want het stond in die zelfde post.Maura schreef:Smikkell schreef:Maura, je bent al over de zeik als ik je vraag waarom je post dat je 72 kilo weegt terwijl je een ticket plaatst met 80+.
Ik vind het serieus raar om een ticker te maken die niet klopt en dat bewust zo laat staan. Jij ziet er meteen een mega grote aanval in.
Daar heb ik later nog even over nagedacht. Maar als je verder had gelezen, want je hebt immers teruggelezen, dan zag je ook dat ik een fout heb gemaakt daar. Ik had geen weegschaal, wist wel dat ik te zwaar was en heb mijn gewicht geraden. Vervolgens heb ik een weegschaal gehaald bij de Action en toen bleek het nog erger te zijn dan ik dacht. Wellicht had ik helemaal geen ticker moeten maken, maar dat heb ik wel gedaan en achteraf voel ik me daar ook behoorlijk dom onder.
Wat dan? Want ik weet even niet wat je nu bedoeld?
Gast- Gast
Hey Pm, ff geleden weer denk;)
Lees wel wat over je kindjes en jou in het zwangerschap &mama
Gaattie thuis?!
Gaattie thuis?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Die dikwang of die dikwang?Reva schreef:Smikkell schreef:Ik wilde niet het hele forum op zijn kop zetten, maar zeg niet straks niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.ProudMama schreef:Smikk: Date met Alex? Wanneer?
De dikste, dat kleed af
Gast- Gast
Wanneer?Maple schreef:Laten we het ff gezellig houden zeg...
PM, ik had je gewhatsappt
Shit, moet ik toch naar boven, batterij is weer eens leeg... Probeerde het uit te stellen, maar zal mezelf nu toch die trap maar op sleuren...
Gast- Gast
Reva zijn je gehaktballen nog niet zwart? Moest hij nog een brandje blussen?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Reva zijn je gehaktballen nog niet zwart? Moest hij nog een brandje blussen?
Ik had ze gisteren al gemaakt!
Gast- Gast
Haha, net pas eigenlijk. Over maandagProudMama schreef:Wanneer?Maple schreef:Laten we het ff gezellig houden zeg...
PM, ik had je gewhatsappt
Shit, moet ik toch naar boven, batterij is weer eens leeg... Probeerde het uit te stellen, maar zal mezelf nu toch die trap maar op sleuren...
Gast- Gast
Okee, ik had het dus ook over de baby'sSmikkell schreef:Die dikwang of die dikwang?Reva schreef:Smikkell schreef:Ik wilde niet het hele forum op zijn kop zetten, maar zeg niet straks niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.ProudMama schreef:Smikk: Date met Alex? Wanneer?
Gast- Gast
Oeh die man van 49 is weer op tv ...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, gaat wel hier hoor!ExpressoB schreef:Hey Pm, ff geleden weer denk;)
Gaattie thuis?!
Jesse kan sinds vanmiddag opeens schaterlachen, helemaal geweldig! Ligt dan helemaal te hikken van het lachen in de box.
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:Nu lieg je want het stond in die zelfde post.Maura schreef:Smikkell schreef:Maura, je bent al over de zeik als ik je vraag waarom je post dat je 72 kilo weegt terwijl je een ticket plaatst met 80+.
Wat dan? Want ik weet even niet wat je nu bedoeld?
Maura schreef:Zal ik dan mijn gewicht etc. maar even doorgeven?
1.615 (die halve doet het hem), momenteel 72 kg (ticker klopt dus ook van geen kant), eerste doel is 65 kg, einddoel of 2e doel is 52 kg. Want mijn streven is om weer tussen de 52 en 55 kg te wegen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, gaat wel hier hoor!ExpressoB schreef:Hey Pm, ff geleden weer denk;)
Gaattie thuis?!
Jesse kan sinds vanmiddag opeens schaterlachen, helemaal geweldig! Ligt dan helemaal te hikken van het lachen in de box.
filmpje?
Lavendel- Ratel
Smikkel, wáár maak je je druk om. Alsjeblieft. Al zette ze een ticker neer dat ze 180 kilo woog.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: