DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Lavendel schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik heb een date staan met Alex, maar nu kan ik die dag niet. Als ik die nu ga afzeggen is het helemaal zo duidelijk.
Ik denk ´t niet hoor, ze is best naief.
Reva straks leest ze mee, dat is lullig.
Ja, dat is waar. Ik kan het beter even whatsappen.
Gast- Gast
Reva schreef:.oOErinOo. schreef:Reva schreef:.oOErinOo. schreef:Ik ben supergevoelig voor oorpijn en ik voel het sinds gister avond en het wordt alleen maar erger.
Hoop echt dat het werkt. Dank je wel meid!
Je moet de neusspray niet in je oor doen he
Stomen helpt ook trouwens.
Nee zo dom ben ik nou ook weer niet
Thanks voor je tip. Met vicks (of iets in die richting) of alleen met water?
Nou ik zou het allebei doen, zonder water stoomt het zo droog
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
PrinsesBo schreef:Mijn vriend doet mij net even een 'indecent proposal' :affraid:
En wat doe jij nog op het forum???
Erin- Ratel
Maura schreef:Goedenavond!
De reden dat ik hier amper tot niet reageer is omdat ik bezig ben met van alles en nog wat. Daarnaast voel ik er weinig voor om het mikpunt te zijn van andermans grillen. Ik zit bijzonder beroerd in mijn vel en dergelijke opmerkingen kunnen bij mij in het verkeerde keelgat schieten. Wellicht dat ze anders bedoeld zijn, maar ik lees ze zoals ik ze lees.
Dergelijke opmerkingen? Ik heb niks lulligs over je gelezen? Kom op joh laat je niet wegpesten! Wel klote dat je slecht in je vel zit.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
.oOErinOo. schreef:PrinsesBo schreef:Mijn vriend doet mij net even een 'indecent proposal' :affraid:
Er niet op ingaan....
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:.oOErinOo. schreef:PrinsesBo schreef:Mijn vriend doet mij net even een 'indecent proposal' :affraid:
Er niet op ingaan....
Erin- Ratel
PrinsesBo schreef:Komt er iets leuks op tv?
Volgens mij heb jij de tv niet nodig vanavond
Gast- Gast
Lavendel schreef:
Dergelijke opmerkingen? Ik heb niks lulligs over je gelezen? Kom op joh laat je niet wegpesten! Wel klote dat je slecht in je vel zit.
Zie het niet als weg laten pesten, puur geen zin in gezeik. Heb genoeg aan mezelf.
Gast- Gast
Reva schreef:PrinsesBo schreef:Komt er iets leuks op tv?
Volgens mij heb jij de tv niet nodig vanavond
O jawel!!
Gast- Gast
Maura schreef:Lavendel schreef:
Zie het niet als weg laten pesten, puur geen zin in gezeik. Heb genoeg aan mezelf.
Er was hier geen gezeik, je bent zelf vanuit het niks opeens niet meer gaan posten Maar goed, het ligt nooit aan jou, dus wat dat betreft. Succes!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar ondertussen ben je er wel en lees je wel mee. Wat is het verschil?
Nou dat ze niet post. Let je even op?
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Lavendel schreef:
Er was hier geen gezeik, je bent zelf vanuit het niks opeens niet meer gaan posten Maar goed, het ligt nooit aan jou, dus wat dat betreft. Succes!
En waar heb ik dat gezegd?
Gast- Gast
Maura, je bent al over de zeik als ik je vraag waarom je post dat je 72 kilo weegt terwijl je een ticket plaatst met 80+.
Ik vind het serieus raar om een ticker te maken die niet klopt en dat bewust zo laat staan. Jij ziet er meteen een mega grote aanval in.
Ik vind het serieus raar om een ticker te maken die niet klopt en dat bewust zo laat staan. Jij ziet er meteen een mega grote aanval in.
Gast- Gast
Jullie mogen elkaar overduidelijk niet, kunnen jullie elkaar nou niet gewoon negeren hier en gewoon lekker doorposten?
Lavendel- Ratel
Smikk: Date met Alex? Wanneer?
Moest heel even denken na jouw reactie of ik zwanger was, maar het kwartje viel hahahaha!
Moest heel even denken na jouw reactie of ik zwanger was, maar het kwartje viel hahahaha!
Gast- Gast
Ik heb geen probleem met Maura hoor en volgens mij ben ik ook niet de reden dat ze hier niet meer post en als dat wel zo is, dan hoor ik het graag. Ik heb geen gezeik met haar gehad en volgens mij niemand en is ze opeens weggegaan, haar goed recht, maar dan kun je verwachten dat mensen daar vragen over gaan stellen. Alleen ik vind dat Maura wel vaak wijst naar andere mensen als er wat is, zowel hier als wat ze schrijft over haar leven buiten het forum.
Laatst aangepast door Reva op wo 2 nov 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En als je zegt dat je er niet bent omdat je niet lekker in je vel zit en je je dus dingen aantrekt, dan wordt dat toch niet anders als je ze wél blijft lezen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maura, je bent al over de zeik als ik je vraag waarom je post dat je 72 kilo weegt terwijl je een ticket plaatst met 80+.
Daar heb ik later nog even over nagedacht. Maar als je verder had gelezen, want je hebt immers teruggelezen, dan zag je ook dat ik een fout heb gemaakt daar. Ik had geen weegschaal, wist wel dat ik te zwaar was en heb mijn gewicht geraden. Vervolgens heb ik een weegschaal gehaald bij de Action en toen bleek het nog erger te zijn dan ik dacht. Wellicht had ik helemaal geen ticker moeten maken, maar dat heb ik wel gedaan en achteraf voel ik me daar ook behoorlijk dom onder.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En als je zegt dat je er niet bent omdat je niet lekker in je vel zit en je je dus dingen aantrekt, dan wordt dat toch niet anders als je ze wél blijft lezen?
Nouja als je zelf niet post kan er natuurlijk ook niet negatief op je gereageerd worden.
Lavendel- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: