DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Dit word er weer 1...... genante lijven
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:De Engelse versie had een vrouw van wie de dikke darm bij haar anus naar buiten kwam. Als ze ging staan, dan zakte hij zeg maar naar buiten. Dat werd ook vol in beeld gebracht. Zonder schaamte, dat programma. Restjes ontlasting waren te zien.Lavendel schreef:Tijd voor genante lijven.
Geen rare flapjes meer gezien in de voorstukjes, ben benieuwd wat er nu weer komt.
Dat heb ik ook gezien! Vet ranzig! Je zal het maar hebben ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Smikkell schreef:De Engelse versie had een vrouw van wie de dikke darm bij haar anus naar buiten kwam. Als ze ging staan, dan zakte hij zeg maar naar buiten. Dat werd ook vol in beeld gebracht. Zonder schaamte, dat programma. Restjes ontlasting waren te zien.Lavendel schreef:Tijd voor genante lijven.
Geen rare flapjes meer gezien in de voorstukjes, ben benieuwd wat er nu weer komt.
Dat heb ik ook gezien! Vet ranzig! Je zal het maar hebben ...
Dat is een ander programma.
Gast- Gast
Weet ik, wijsneus.
Alex- Ratel
Je zal als brandweerman ons Revertje maar aan de haak slaan... Dan moet je ook maar je mondje bij je hebben, rap van tong en begrip zijn en kunnen incasseren. Ow, en je als een cameleon kunnen aanpassen aan haar ritme.
Gast- Gast
Ladies ik ga maar eens naar bed.
Mijnbrandweerman student () komt pas over een uur dus ik ga maar alvast in mijn bevallige nachthempje in bed liggen
Mijn
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, idd... ik krijg alleen een zakje bloedSmikkell schreef:Precies. Sjaan ligt daar zonder wijn. Das nog veel erger.
Evy, dat was omdat het ijzergehalte (hb) in mijn bloed erg laag was geworden, was nog maar 4,6 terwijl het eigenlijk minimaal 7 zou moeten zijn. Hiervoor heb ik dus laatst die bloeddonatie gedaan! Omdat ik nu mijn eigen bloed heb teruggekregen, is er minder kans op infecties dan wanneer ik bloed van een andere donor zou krijgen.
Lavendel (jij was het toch die het vroeg?): volgende knie is volgende week dinsdag aan de beurt, 8 november.
Lig inmiddels weer fris en fruitig in mijn bedje, ga zo lekker slapen want ben bekaf. De steunkous heeft iig geholpen, mijn been is al ietsje dunner maar de bloeduitstortingen zitten er nog steeds. Bont en blauw dus... Zelfs anaesthesist schrok er vanmiddag van.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Truste...Lavendel schreef:Ladies ik ga maar eens naar bed.
Mijnbrandweermanstudent () komt pas over een uur dus ik ga maar alvast in mijn bevallige nachthempje in bed liggen
Gast- Gast
Foto´s/???Sjaantje schreef:Nou, idd... ik krijg alleen een zakje bloedSmikkell schreef:Precies. Sjaan ligt daar zonder wijn. Das nog veel erger.
Evy, dat was omdat het ijzergehalte (hb) in mijn bloed erg laag was geworden, was nog maar 4,6 terwijl het eigenlijk minimaal 7 zou moeten zijn. Hiervoor heb ik dus laatst die bloeddonatie gedaan! Omdat ik nu mijn eigen bloed heb teruggekregen, is er minder kans op infecties dan wanneer ik bloed van een andere donor zou krijgen.
Lavendel (jij was het toch die het vroeg?): volgende knie is volgende week dinsdag aan de beurt, 8 november.
Lig inmiddels weer fris en fruitig in mijn bedje, ga zo lekker slapen want ben bekaf. De steunkous heeft iig geholpen, mijn been is al ietsje dunner maar de bloeduitstortingen zitten er nog steeds. Bont en blauw dus... Zelfs anaesthesist schrok er vanmiddag van.
Gast- Gast
Reva: als je nou even kijkt naar die brandweermannen, kun je straks je eigen brandweerman onderzoeken:P
Laatst aangepast door ExpressoB op di 1 nov 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
Ahhh, ik snap het, Sjaan! Fijn dat je je eigen bloed hebt teruggekregen, dat lijkt mij eerlijk gezegd ook een fijner idee dan bloed van een ander.
Alex- Ratel
Eens,Evy schreef:Ahhh, ik snap het, Sjaan! Fijn dat je je eigen bloed hebt teruggekregen, dat lijkt mij eerlijk gezegd ook een fijner idee dan bloed van een ander.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je zal als brandweerman ons Revertje maar aan de haak slaan... Dan moet je ook maar je mondje bij je hebben, rap van tong en begrip zijn en kunnen incasseren. Ow, en je als een cameleon kunnen aanpassen aan haar ritme.
Ritme was al geen probleem. Het incasseren ook niet, hij kan er om lachen. Rap van tong ook geen probleem
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Reva: als je nou even kijkt naar die brandweermannen, kun je straks je eigen brandweerman onderzoeken:P
Ik wil dat programma niet zien! Als het is afgelopen heb ik er altijd minimaal drie aandoeningen en 4 kwalen bij.
Gast- Gast
Liefst van mezelf natuurlijk maar anders heb ik er ook geen probleem mee. Dat spul wordt zooooo goed nagekeken dat het gewoon veilig is. Kun je van uit gaan.Smikkell schreef:Eens,Evy schreef:Ahhh, ik snap het, Sjaan! Fijn dat je je eigen bloed hebt teruggekregen, dat lijkt mij eerlijk gezegd ook een fijner idee dan bloed van een ander.
En nee, geen foto's Smikk!
Truste meiden, tot morgen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva: als je nou even kijkt naar die brandweermannen, kun je straks je eigen brandweerman onderzoeken:P
Ik wil dat programma niet zien! Als het is afgelopen heb ik er altijd minimaal drie aandoeningen en 4 kwalen bij.
Aansteller.
Alex- Ratel
Sjaantje schreef:Liefst van mezelf natuurlijk maar anders heb ik er ook geen probleem mee. Dat spul wordt zooooo goed nagekeken dat het gewoon veilig is. Kun je van uit gaan.
Is ook zo, Sjaan. Als ik dood lig te bloeden kan het me niet schelen van wie ik bloed krijg. Zolang ik er maar niet alsnog dood van ga of ziek van word.
Slaap lekker!
Alex- Ratel
Evy schreef:Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva: als je nou even kijkt naar die brandweermannen, kun je straks je eigen brandweerman onderzoeken:P
Aansteller.
Reva schreef:Waarom post Maura niet meer in Dagcafé?
Geen idee, vraag het haar.
Alex- Ratel
Reva schreef:Waarom post Maura niet meer in Dagcafé?
Kijk uit he, ze leest misschien wel mee
Was laatst ook... als je het over de duivel hebt dan...
Sjaantje schreef:Liefst van mezelf natuurlijk maar anders heb ik er ook geen probleem mee. Dat spul wordt zooooo goed nagekeken dat het gewoon veilig is. Kun je van uit gaan.Smikkell schreef:Eens,Evy schreef:Ahhh, ik snap het, Sjaan! Fijn dat je je eigen bloed hebt teruggekregen, dat lijkt mij eerlijk gezegd ook een fijner idee dan bloed van een ander.
Ja dat kun je ze hier écht niet aan doen Sjaan!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Evy schreef:Reva schreef:Waarom post Maura niet meer in Dagcafé?
Maura, waarom post je niet meer in het Dagcafé?
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Waarom post Maura niet meer in Dagcafé?
Maura, waarom post je niet meer in het Dagcafé?
Grote meid.
Alex- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: