DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Nu heb ik zin in alcohol. Ik heb alleen nog een fles rode wijn staan met een foto etiket, dat is wel een beetje zonde denk ik..
Edit: hij is wel tof trouwens. Ik zal er eens een foto van maken.
Edit: hij is wel tof trouwens. Ik zal er eens een foto van maken.
Laatst aangepast door Lavendel op di 1 nov 2011 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik heb een kilo strooigoed op schoot
Foei Reva!
Lavendel- Ratel
Theedoosje schreef:Burn schreef:Avond!
Heej Burn hoe is het?
Goed! Net weer gewerkt, maar heb het er weer op zitten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lavendel schreef:wie wat waar?Evy schreef:Fijn zo'n demente moeder
Ze is gelukkig niet echt dement, maar wel verdomd vergeetachtig.
Ik heb vorige week bij Bol.com een cd besteld voor mijn man en die bij mijn ouders laten bezorgen. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat er een pakketje van Bol.com zou komen op naam van mijn man en dat het een verrassing voor hem is.
Zit mijn man net aan de telefoon (ik wist niet met wie), vraagt hij ineens: Heb jij iets voor mij besteld en bij je ouders laten bezorgen? FUUUUCCKKKKK!!! Dus ik zei: 'Nee?' Heel verbaasd gekeken etc, ik hoop dat hij er verder niets achter gaat zoeken ... Ik heb mijn moeder nog even teruggebeld later en ze wist het gewoon echt niet meer. Zucht.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Lavendel schreef:wie wat waar?Evy schreef:Fijn zo'n demente moeder
Ze is gelukkig niet echt dement, maar wel verdomd vergeetachtig.
Ik heb vorige week bij Bol.com een cd besteld voor mijn man en die bij mijn ouders laten bezorgen. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat er een pakketje van Bol.com zou komen op naam van mijn man en dat het een verrassing voor hem is.
Zit mijn man net aan de telefoon (ik wist niet met wie), vraagt hij ineens: Heb jij iets voor mij besteld en bij je ouders laten bezorgen? FUUUUCCKKKKK!!! Dus ik zei: 'Nee?' Heel verbaasd gekeken etc, ik hoop dat hij er verder niets achter gaat zoeken ... Ik heb mijn moeder nog even teruggebeld later en ze wist het gewoon echt niet meer. Zucht.
Oh.. hopelijk heeft hij niks door, dat zou jammer zijn!
Lavendel- Ratel
Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Avond!
Heej Burn hoe is het?
Fijn te lezen dat het goed gaat
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Avond!
Heej Burn hoe is het?
Fijn te lezen dat het goed gaat
Hoe is het met jou? Weer helemaal opgeknapt?
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Ik heb een kilo strooigoed op schoot
Ik wil ook een beetje
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
.
Deze fles krijg ik van vriendinnen op het afstudeerfeestje van mij en mijn zus. Dit was onze uitnodiging. Wat een lelijkerts he!
Deze fles krijg ik van vriendinnen op het afstudeerfeestje van mij en mijn zus. Dit was onze uitnodiging. Wat een lelijkerts he!
Laatst aangepast door Lavendel op di 1 nov 2011 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Reva schreef:Straks gaat je man de klantenservice bellen Serieus, dat soort mensen bestaan!
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Amandelolie is wel fijne olie. Zonnebloemolie vooral heel goedkope olie. Je kan verse munt of citroen/sinaasappelschil gebruiken en kaneelstokjes. Die druppels zullen ze wel verkopen bij natuurwinkels enzo.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Amandelolie is btw ook heerlijk voor in de scrub.
Ik lees ook zonnebloemolie....maar wat is nou het fijnste? En misschien stomme vraag he maar die geurtjes waar haal je die die je er bij kan doen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Amandelolie is wel fijne olie. Zonnebloemolie vooral heel goedkope olie. Je kan verse munt of citroen/sinaasappelschil gebruiken en kaneelstokjes. Die druppels zullen ze wel verkopen bij natuurwinkels enzo.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Amandelolie is btw ook heerlijk voor in de scrub.
Ik lees ook zonnebloemolie....maar wat is nou het fijnste? En misschien stomme vraag he maar die geurtjes waar haal je die die je er bij kan doen?
Ook zonnebloem vooral goedkoop en verder vind je het niet zoveel? Kaneel lekker
Gast- Gast
Vet leuk die fles!!!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Amandelolie is wel fijne olie. Zonnebloemolie vooral heel goedkope olie. Je kan verse munt of citroen/sinaasappelschil gebruiken en kaneelstokjes. Die druppels zullen ze wel verkopen bij natuurwinkels enzo.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Amandelolie is btw ook heerlijk voor in de scrub.
En Xenos.
Lavendel (das trouwens ook lekker in scrub), wat een coole fles zeg Maar leeg is hij toch ook leuk om te bewaren!
Gast- Gast
Goeiesavonds! Na een hele dag slapen is Sjaantje weer een beetje helder...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oow xenos das een goeie Reev! Moet toch nog naar de stad voor mijn horloge waarbij dat pinnetje waarmee je de tijd goed kan zetten is afgebroken
Gast- Gast
Sjaantjeee!
Erin- Ratel
Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Na een hele dag slapen is Sjaantje weer een beetje helder...
Heej Kanjer!
Gast- Gast
ja maar dan voel ik me schuldig. Ik heb altijd het idee dat ik dat soort flessen niet mag leegdrinken. Net alsof je sierkaarsjes aansteekt..
Lavendel- Ratel
Hoi Sjaan! Hoe gaat het met je?
Lavendel- Ratel
Jeeeehj! Morgen zwemmen!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben de badkamer aan het soppen. Hij was echt té smerig. Nu ruikt het hier naar zwembad. Ik heb maar even een raampje open gezet en ik denk dat ik de balkondeur ook maar even doe.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben de badkamer aan het soppen. Hij was echt té smerig. Nu ruikt het hier naar zwembad. Ik heb maar even een raampje open gezet en ik denk dat ik de balkondeur ook maar even doe.
Nee joh gewoon nog een keer douchen met al je rituals spullen.
Lavendel- Ratel
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: