DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:.oOErinOo. schreef:Ben ik weer!
Oh yeah!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Theedoosje schreef:Wat voor verhouding neem je qua olijfolie en zout?
Een liefdesverhouding!
duidelijk
Gast- Gast
Nou raar spul dus.. Combinatie tussen rode wijn en chocolademelk. Het smaakte een beetje als een likeurtje.
Ik moest gister werken op een hitsig (promo) feestje voor gladde horeca mensen. Daar hadden ze enorm veel rare likeurtjes en mixjes. En een ENORME licor 43 bar! Jammer dat ik moest werken. Gelukkig was er ook eten. Ben & Jerries
Ik moest gister werken op een hitsig (promo) feestje voor gladde horeca mensen. Daar hadden ze enorm veel rare likeurtjes en mixjes. En een ENORME licor 43 bar! Jammer dat ik moest werken. Gelukkig was er ook eten. Ben & Jerries
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Nou dankjewel. Ik help liever een ander dan mijzelf. Denk ook meestal eerst aan een ander en dan aan mijzelf.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lavendel schreef:Nou raar spul dus.. Combinatie tussen rode wijn en chocolademelk. Het smaakte een beetje als een likeurtje.
Oeh dat klinkt als een heerlijk drankje! En B&J .
Erin- Ratel
LICOR??????????? WAAR?
Ik wilde net posten dat ik vandaag nog amper heb gedronken. En daarmee doelde ik op niet-alcoholische dranken.
Ik wilde net posten dat ik vandaag nog amper heb gedronken. En daarmee doelde ik op niet-alcoholische dranken.
Gast- Gast
Maar gelukkig heb je wel veel alcoholische dranken op? Dat scheelt weer.
Lavendel- Ratel
Ook aan jezelf denken he. Je hebt je (gezonde en positieve) zelf nodig om anderen te kunnen helpen.ExpressoB schreef:Nou dankjewel. Ik help liever een ander dan mijzelf. Denk ook meestal eerst aan een ander en dan aan mijzelf.
Gast- Gast
Smikkell schreef:LICOR??????????? WAAR?
Erin- Ratel
Ook nog niet vandaag. Of eigenlijk wel, want ik dronk vannacht in het dagcafe en toen was het dus al vandaag. En ondertussen heb ik nog niet geslapen, dus heb ik vandaag zeker wel alcohol gedronken al is het wel zo'n 16 uur geleden dat ik het laatste glas dronkLavendel schreef:Maar gelukkig heb je wel veel alcoholische dranken op? Dat scheelt weer.
Gast- Gast
Als het nou nog niet uitgewerkt zou zijn dan heb je goed gedronken
Lavendel- Ratel
Nee nog iets slechters, oh oh chersoSmikkell schreef:Kijkt er iemand RTL 4?
Lavendel- Ratel
Avond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het is amper ingewerkt dus uitwerken was niet nodig!Lavendel schreef:Als het nou nog niet uitgewerkt zou zijn dan heb je goed gedronken
Gast- Gast
Burnie!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Amandelolie is btw ook heerlijk voor in de scrub.
Ik lees ook zonnebloemolie....maar wat is nou het fijnste? En misschien stomme vraag he maar die geurtjes waar haal je die die je er bij kan doen?
Gast- Gast
Fijn zo'n demente moeder
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Amandelolie is btw ook heerlijk voor in de scrub.
Ja ? Nou dan moet ik dat eens uitproberen!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ook aan jezelf denken he. Je hebt je (gezonde en positieve) zelf nodig om anderen te kunnen helpen.ExpressoB schreef:Nou dankjewel. Ik help liever een ander dan mijzelf. Denk ook meestal eerst aan een ander en dan aan mijzelf.
Vrienden zeggen dat ik ook aan mijzelf moet denken, anders zou ik het niet zo beseffen. Als ik rust nodig heb dan probeer ik die ook te pakken als dat kan en zeg steeds vaker "nee" of doe dingen gewoon niet (dan praat ik over zorgen voor een ander)
Een leuke film, nu op rtl7, soort van scary movie
Laatst aangepast door ExpressoB op di 1 nov 2011 - 8:47; in totaal 2 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
wie wat waar?Evy schreef:Fijn zo'n demente moeder
Lavendel- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40