Het goede nieuws topic!
+31
Catwoman79
silly-one
Curious
applestar
TNMN
Makamba
Esperanza
Sweety
Sjaantje
TGR
Polly
Lady4
Alex
Monte
Caramba
Sarah1985
Highway
Dolphinne
Pompoen
Kabouter
Zonnetje
Chocolate Cookie
Oasis
Eris
Lady Starstruck
Snoes
Rush
Julia
Eliesje
Lejow
Marin
35 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het goede nieuws topic!
Highway schreef:Gisteren sollicitatiegesprek gehad voor een supergave interne opleiding (tot docent psychofarmacologie) en het gesprek ging goed, het voelt ook goed... dus hopen!
Gaaf! Ik hoop met je mee! Wat voor opleiding heb je gedaan?
Lily: +1, ik moet ook nog beginnen. Zat ook al te kijken bij Topfotoalbum.
Gast- Gast
Lejow, wat leuk! gefeliciteerd (en wat een goed voorgevoel)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Lejow een meisje !!!!!
Mijn nicht heeft vandaag ook te horen gekregen dat ze een meisje verwacht
Mijn nicht heeft vandaag ook te horen gekregen dat ze een meisje verwacht
Gast- Gast
Nogmaals: Lejow, wat leuk dat jullie een meisje krijgen!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jolicious schreef:Highway schreef:Gisteren sollicitatiegesprek gehad voor een supergave interne opleiding (tot docent psychofarmacologie) en het gesprek ging goed, het voelt ook goed... dus hopen!
Ik heb hbo-v gedaan en heb een propedeuse in een lerarenopleiding. Dus het past wel in mijn straatje
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Jolicious schreef:Highway schreef:Gisteren sollicitatiegesprek gehad voor een supergave interne opleiding (tot docent psychofarmacologie) en het gesprek ging goed, het voelt ook goed... dus hopen!
Ik heb hbo-v gedaan en heb een propedeuse in een lerarenopleiding. Dus het past wel in mijn straatje
Ik duim voor je mee! Wanneer hoor je meer?
Gast- Gast
Omdat ik wat leuke dingen op de planning heb staan, en dat vind ik gewoon fijn Zaterdag naar mijn oma, volgende week naar het concert van mijn moeder haar koor en met mijn beste vriendin afspreken, Sinterklaas vieren met mijn familie op 4 december & 5 december met mijn schoonfamilie... Ik kijk er naar uit!
Enn.... we hebben de pompoenwedstrijd gewonnen op het werk, dus hebben een borrel voor het hele team gewonnen! (26 man)
Enn.... we hebben de pompoenwedstrijd gewonnen op het werk, dus hebben een borrel voor het hele team gewonnen! (26 man)
Gast- Gast
Terecht dat jullie gewonnen hebben, Pippa! Jullie pompoen was ook echt heel gaaf!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Terecht dat jullie gewonnen hebben, Pippa! Jullie pompoen was ook echt heel gaaf!
Dankje! In het echt was die ook zo gaaf, het is jammer dat ze allemaal stonken en inmiddels verrot zijn, want we hadden hem eigenlijk willen bewaren
Gast- Gast
Jolicious schreef:Highway schreef:Jolicious schreef:Highway schreef:Gisteren sollicitatiegesprek gehad voor een supergave interne opleiding (tot docent psychofarmacologie) en het gesprek ging goed, het voelt ook goed... dus hopen!
half november pas helaas; ze houden het spannend Is het ook een beetje jouw straatje (werk/opleiding/interesse); gezien je reactie?
Highway- Ratel
Leuk dat jullie gewonnen hadden Pippa! Hee zouden wij vandaag niet thee drinken bedenk ik me nu Mag ik ook onder je leuke plannen vallen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gefeliciteerd Lejow, wat superleuk een meisje!!
Zonnetje, gefeliciteerd met jullie huis. Dat geeft echt zo'n goed gevoel!
Ik ga morgen en donderdag twee dagen mee op de ambulance, heb ik helemaal zin in!
Zonnetje, gefeliciteerd met jullie huis. Dat geeft echt zo'n goed gevoel!
Ik ga morgen en donderdag twee dagen mee op de ambulance, heb ik helemaal zin in!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Highway schreef:Jolicious schreef:Highway schreef:Jolicious schreef:Highway schreef:Gisteren sollicitatiegesprek gehad voor een supergave interne opleiding (tot docent psychofarmacologie) en het gesprek ging goed, het voelt ook goed... dus hopen!
half november pas helaas; ze houden het spannend Is het ook een beetje jouw straatje (werk/opleiding/interesse); gezien je reactie?
Ja klopt, psychologie
Gast- Gast
Joy_ schreef:Leuk dat jullie gewonnen hadden Pippa! Hee zouden wij vandaag niet thee drinken bedenk ik me nu Mag ik ook onder je leuke plannen vallen?
Vandaag of donderdag! Maar voelde me vandaag niet lekker, sorry. Donderdag moet ik eerst naar een voorlichting over FM, en als ik me daarna goed voel kan ik wel op de thee komen als dat mag Want jij hoort bij de leuke plannen, uiteraard!
Gast- Gast
Lady4 schreef:
Ik ga morgen en donderdag twee dagen mee op de ambulance, heb ik helemaal zin in! [/color]
Wat gaaf!!
Gast- Gast
Haha geeft niets schat, ik had zelf uiteindelijk ook al iets. Donderdag kan ik eigenlijk alleen 's ochtends. We whatsappen nog wel!
Marin- Lady Post-a-lot
Jolicious schreef:Highway schreef:Jolicious schreef:Highway schreef:Jolicious schreef:Highway schreef:Gisteren sollicitatiegesprek gehad voor een supergave interne opleiding (tot docent psychofarmacologie) en het gesprek ging goed, het voelt ook goed... dus hopen!
Ja klopt, psychologie
Aha; ja leuk, daar heb ik ook nog eens over nagedacht om te gaan doen
Highway- Ratel
Wat gaaf, Lady!Lady4 schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Joy, dat is leuk zeg, gaat goed met je carrière als fotografe! Wanneer zijn de bruiloften?
Lady Starstruck, gefeliciteerd met je verjaardag!
Highway, succes! Hopelijk krijg je de baan!
Oasis, waar ga je stage lopen? Gefeliciteerd!
Lejow, EEN MEISJE!!
Lady4, veel plezier, dat is spannend zeg!
Goed nieuws van deze week is dat mijn weekend al is begonnen en ik morgen alweer op reis ga, ik ga twee dagen kamperen in de Pantanal en daarna naar een plaats waar je kan snorkelen in een helderblauwe rivier tussen de vissen. Ik ben benieuwd.
En goed nieuws is dat ik hopelijk volgend jaar reizen ga begeleiden, ik heb gesolliciteerd en kreeg een positieve reactie. Ook al is het pas over een aantal maanden zeker, ik zie het al helemaal zitten en kan dus hopelijk volgend jaar betaald op reis, ipv mijn spaarrekening te plunderen.
Lady Starstruck, gefeliciteerd met je verjaardag!
Highway, succes! Hopelijk krijg je de baan!
Oasis, waar ga je stage lopen? Gefeliciteerd!
Lejow, EEN MEISJE!!
Lady4, veel plezier, dat is spannend zeg!
Goed nieuws van deze week is dat mijn weekend al is begonnen en ik morgen alweer op reis ga, ik ga twee dagen kamperen in de Pantanal en daarna naar een plaats waar je kan snorkelen in een helderblauwe rivier tussen de vissen. Ik ben benieuwd.
En goed nieuws is dat ik hopelijk volgend jaar reizen ga begeleiden, ik heb gesolliciteerd en kreeg een positieve reactie. Ook al is het pas over een aantal maanden zeker, ik zie het al helemaal zitten en kan dus hopelijk volgend jaar betaald op reis, ipv mijn spaarrekening te plunderen.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Polly, wat leuk! Geniet van je weekend, en van je vakantie
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat gaaf Polly! De bruilot in Engeland is september 2012, en de bruiloft in Duitsland is nog niet geplanned, maar ze zijn al wel verloofd.
Marin- Lady Post-a-lot
Polly schreef:Oasis, waar ga je stage lopen? Gefeliciteerd!
Dankjewel meid! Bij een bedrijf in D.en B.osch. Ik pm als je wilt wel meer gedetailleerde info? . Lief trouwens dat je op iedereen reageert.
En ik hoop voor je dat je die reizen mag begeleiden, echt iets voor jou!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat goed dat je een plek hebt gevonden Oasis! Hopelijk heb je t naar je zin daar.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Wat goed dat je een plek hebt gevonden Oasis! Hopelijk heb je t naar je zin daar.
Wat lief, dankjewel! Ik ben ook erg blij en hoop nu toch eindelijk te kunnen afstuderen!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Jaaa, pm maar Oasis! Ben benieuwd!
Joy, dat duurt dus helaas nog even, maar wel een leuk vooruitzicht! En jij bent een échte international wedding photographer, niet zo'n nepperd als ik met mijn klusje in Denemarken en geen kennis van de camera Leuk hoor!
Snoes, dankjewel! Jij ook alvast een fijn weekend... (het duurt nog even, maar toch)
Joy, dat duurt dus helaas nog even, maar wel een leuk vooruitzicht! En jij bent een échte international wedding photographer, niet zo'n nepperd als ik met mijn klusje in Denemarken en geen kennis van de camera Leuk hoor!
Snoes, dankjewel! Jij ook alvast een fijn weekend... (het duurt nog even, maar toch)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Goed nieuws topic!
» Goed nieuws-topic
» Goede dinsdagmorgen topic!
» Goede woensdagochtend topic!
» Goede woensdagmorgen topic
» Goed nieuws-topic