Het goede nieuws topic!
+31
Catwoman79
silly-one
Curious
applestar
TNMN
Makamba
Esperanza
Sweety
Sjaantje
TGR
Polly
Lady4
Alex
Monte
Caramba
Sarah1985
Highway
Dolphinne
Pompoen
Kabouter
Zonnetje
Chocolate Cookie
Oasis
Eris
Lady Starstruck
Snoes
Rush
Julia
Eliesje
Lejow
Marin
35 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het goede nieuws topic!
Gisteren ben ik op een sollicitatie geweest naar een baan waar ik op papier al verliefd op werd.
Heel leuk gesprek gehad, het voelde alsof ik er al jaren werkte en gewoon met collega's zat te kletsen.
Vanmorgen te horen gekregen dat ze mij willen hebben ..... helemaal SUPER !!!
Heel leuk gesprek gehad, het voelde alsof ik er al jaren werkte en gewoon met collega's zat te kletsen.
Vanmorgen te horen gekregen dat ze mij willen hebben ..... helemaal SUPER !!!
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Catwoman, gefeliciteerd! Wat superleuk voor je dat het dus van beide kanten zo goed voelden.
Sowieso leuk om al het goede nieuws te lezen. Helaas kan ik niet mee doen, heb alleen rotnieuws. Zal ik ook een topic openen ?
Sowieso leuk om al het goede nieuws te lezen. Helaas kan ik niet mee doen, heb alleen rotnieuws. Zal ik ook een topic openen ?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Catwoman: gefeliciteerd!!
Ik heb toch wel erg goed nieuws eigenlijk: Nog twee keer een pilletje slikken en dan gaan de hormonen definitief de deur uit! Ik vind dit heel spannend... , benieuwd hoe mijn lichaam reageert en of het zich goed herpakt, maar ik zie het ook als een enorme bevrijding en dus is het goed nieuws!
Ik heb toch wel erg goed nieuws eigenlijk: Nog twee keer een pilletje slikken en dan gaan de hormonen definitief de deur uit! Ik vind dit heel spannend... , benieuwd hoe mijn lichaam reageert en of het zich goed herpakt, maar ik zie het ook als een enorme bevrijding en dus is het goed nieuws!
Gast- Gast
Ik heb vandaag het contract getekend voor ons nieuwe huis, 2 dec de sleutel
Gast- Gast
Nee hoor, en na een paar dagen had ik hem ook niet meer binnen handbereik liggen. Dus het went!Sweety schreef:Fijn dat ik niet de enige ben die het eng/spannend/moeilijk vond! Je heb hem toch niet hoeven te gebruiken Sjaantje?
Succes, je bent gewoon een stoer wijf dat je dit nu doorzet.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Puggle schreef:Ik heb vandaag het contract getekend voor ons nieuwe huis, 2 dec de sleutel
Youandi, kinderwens?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Youandi schreef:Lejow, was je niet blij geweest met een jongetje dan?
Ik dacht altijd dat het meest goede nieuws is: 'Het is gezond!'
Lekkere dooddoener weer.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Joy: Leuk!! Ik ga je ook boeken.. ooit Hoop ik
Lejow; Wat leuk, een meisje! Lekker shoppen nu dus.
Youandi; Jullie gaan zwanger proberen te worden? Spannend hoor!
Sarah; Ik ben jaloers, ik wil ook zoooo graag een kitten. Het wachten is alleen op een huisje en werk. Naja, eerst werk en dan een huisje.
Ik heb opzich niet veel goed nieuws.. Ook geen slecht nieuws hoor! Nog 7 weken stage, daar ben ik wel weer blij mee Haha!
Lejow; Wat leuk, een meisje! Lekker shoppen nu dus.
Youandi; Jullie gaan zwanger proberen te worden? Spannend hoor!
Sarah; Ik ben jaloers, ik wil ook zoooo graag een kitten. Het wachten is alleen op een huisje en werk. Naja, eerst werk en dan een huisje.
Ik heb opzich niet veel goed nieuws.. Ook geen slecht nieuws hoor! Nog 7 weken stage, daar ben ik wel weer blij mee Haha!
Gast- Gast
Evy schreef:Youandi schreef:Lejow, was je niet blij geweest met een jongetje dan?
Lekkere dooddoener weer.
Dat is niet te hopen! :o
En 'weer'? Vertel...
Gast- Gast
Nee, geen kinderen de komende jaren. Ik wil van de hormonen af en mijn lichaam de kans geven weer 'normaal' te zijn.
Gast- Gast
Youandi schreef:Evy schreef:Youandi schreef:Lejow, was je niet blij geweest met een jongetje dan?
Lekkere dooddoener weer.
En 'weer'? Vertel...
Nou ja, alsof Lejow niet blij was geweest met een jongetje. Die vraag slaat toch sowieso al nergens op? En het is vanzelfsprekend dat het het belangrijkste is dat het kindje gezond is.
Alex- Ratel
Evy schreef:Youandi schreef:Evy schreef:Youandi schreef:Lejow, was je niet blij geweest met een jongetje dan?
Lekkere dooddoener weer.
En 'weer'? Vertel...
Nou ja, alsof Lejow niet blij was geweest met een jongetje. Die vraag slaat toch sowieso al nergens op? En het is vanzelfsprekend dat het het belangrijkste is dat het kindje gezond is.
En wat dan als dat het niet is?
Gast- Gast
Evy schreef:Youandi schreef:Lejow, was je niet blij geweest met een jongetje dan?
Lekkere dooddoener weer.
Eigenlijk vind ik het best kwetsend dat jij dit een dooddoener noemt.
Voor mij is gezond zijn namelijk helemaal niet vanzelfsprekend.
Ik vind het prachtig voor Lejow dat ze in verwachting is en het is haar gegund, maar dat ze blij is met dat het een meisje is, tja.. dat vind ik bijzaak. Als het maar gezond is, dat is toch veel belangrijker dan geslacht? Sorry dat ik zo reageer hoor, maar jouw bestempeling maakt me kwaad!
Gast- Gast
Evy schreef:Youandi schreef:Evy schreef:Youandi schreef:Lejow, was je niet blij geweest met een jongetje dan?
Lekkere dooddoener weer.
En 'weer'? Vertel...
Het 'leest' alsof ze blijer is met een meisje dan met een jongen, vandaar de vraag. Maar goed, de vraag was niet bloedserieus ofzo.
Gast- Gast
Ik zeg nergens dat het vanzelfsprekend is dat het kindje gezond is, ik zeg dat het vanzelfsprekend is dat dat het BELANGRIJKSTE is. Natuurlijk kan het zijn dat het kindje niet gezond is, maar daar ging het in dit geval toch niet over? En misschien had Lejow inderdaad een voorkeur voor een meisje (net als weet ik veel hoeveel andere moeders), maar het is natuurlijk raar om te denken dat ze met een jongetje niet/minder blij zou zijn.
Alex- Ratel
Als je ergens een voorkeur voor hebt, dan ben je toch minder blij met dat waar je minder voorkeur voor hebt?
Mijn vraag had dus moeten zijn: Ben je MINDER blij met een jongetje dan?
Gast- Gast
Applestar, Catwoman79 en Puggle, gefeliciteerd!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Dan was het geen goed nieuws en hoorde het niet in dit topic.Jolicious schreef:Evy schreef:Youandi schreef:Evy schreef:Youandi schreef:Lejow, was je niet blij geweest met een jongetje dan?
Lekkere dooddoener weer.
En 'weer'? Vertel...
En wat dan als dat het niet is?
Ik snap de post wel. Nu lijkt het net of het goed nieuws is dat het een meisje wordt en een jongen dan slecht nieuws was geweest.
Edit: maar het goede nieuws was de geslachtsbepaling, en het meisje de toevoeging daarop.
Gast- Gast
Youandi schreef:Als je ergens een voorkeur voor hebt, dan ben je toch minder blij met dat waar je minder voorkeur voor hebt?
Wat jij wil. Sorry, maar ik vind dit echt gezeur.
Alex- Ratel
Mijn goede nieuws is dat ik over een week de verdediging van mijn master thesis heb en dat mijn vriend de dag heeft vrijgenomen om met me mee te gaan
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Evy schreef:Youandi schreef:Als je ergens een voorkeur voor hebt, dan ben je toch minder blij met dat waar je minder voorkeur voor hebt?
Ik ook. Laten we er maar niet meer mee doorgaan dan, want we komen toch niet tot een overeenkomende mening.
Gast- Gast
Mijn goede/blije/vrolijke nieuws is dat mijn vriend en ik 16 december 4 dagen naar Parijs gaan! Ik kijk er zo naar uit. Een weekendje samen weg zal ons echt goed doen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Youandi schreef:Evy schreef:Youandi schreef:Als je ergens een voorkeur voor hebt, dan ben je toch minder blij met dat waar je minder voorkeur voor hebt?
Ik ook. Laten we er maar niet meer mee doorgaan dan, want we komen toch niet tot een overeenkomende mening.
Dat denk ik ook. Ik bedoel het in ieder geval niet zo rot als jij het opvat.
Alex- Ratel
Evy schreef:Youandi schreef:Evy schreef:Youandi schreef:Als je ergens een voorkeur voor hebt, dan ben je toch minder blij met dat waar je minder voorkeur voor hebt?
Dat denk ik ook. Ik bedoel het in ieder geval niet zo rot als jij het opvat.
Gelukkig maar. Dat idee had ik ook niet hoor. Ik bedoel het ook niet verkeerd allemaal. Mijn vraag aan Lejow is ook niet belerend bedoeld, maar meer met een knipoog.
Gast- Gast
Esperanza: Ik heb fibromyalgie en sinds mijn therapie ga ik in enorme stappen vooruit
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Goed nieuws topic!
» Goed nieuws-topic
» Goede dinsdagmorgen topic!
» Goede woensdagochtend topic!
» Goede woensdagmorgen topic
» Goed nieuws-topic