Waar ben je dankbaar voor?
+12
Burn
Lejow
CarpeDiem
mo-lola
Esperanza
Alex
Susan
Mamsie
Jeanette
TGR
Shy
girli
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar ben je dankbaar voor?
Dat ik en mijn familie allen gezond zijn
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Ik ben dankbaar dat ik alleen in mijn woning woon. Ik ben erachter dat ik niet kan delen en het al helemaal niet kan hebben als iemand mijn regels in huis veranderd/aanpast aan eigen behoeften. Dat kan ik momenteel niet, zo het blijkt, dus dan is het alleen maar goed dat dit huisje voor mezelf is.
Gast- Gast
Voor de mensen die me begrijpen, om me geven, respect voor me hebben en van me houden ( hoeft niet alle 4 te zijn maar dat zou wel mooi zijn :p )
Gast- Gast
Dat de man van mijn moeder de operatie goed doorgekomen is en dat ik zwanger ben
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Toevallig laatst een stuk geschreven over dankbaar. Dit was dan wel naar mijn ouders toe, maar goed!
Niet quoten!
Dankbaar, dat jullie elkaar zo lief vinden en vonden, en dat ik geboren heb mogen worden.
Dankbaar, dat ik door jullie heb leren praten, lopen en fietsen.
Dankbaar, dat ik toen al een grote broer had, die mij ontzettend veel kusjes gaf.
Dankbaar, dat ik later nog een kleine/grote zus gekregen heb, die nu mijn kleren leent.
Dankbaar, dat ik naar de basisschool en de middelbare school mocht gaan.
Dankbaar, dat papa op de mopjesschool in Heerenveen heeft mogen zitten.
Dankbaar, dat ik nu daardoor veel flauwe mopjes ken.
Dankbaar, dat ik alle sporten heb mogen doen die ik graag wilde, en dat nog steeds kan.
Dankbaar, dat jullie achter elke relatie hebben gestaan, ook al hadden jullie een ander beeld voor ogen.
Dankbaar, voor elk moment dat ik naar jullie toe kan gaan om iets te vragen of te vertellen.
Dankbaar, voor de mooie vakantie in Tsjechië, en alle mooie vakanties die we daarvoor gehad hebben.
Dankbaar, voor alles wat jullie mij hebben geleerd, en dat ik daardoor nu ben wie ik ben.
Dankbaar, voor alle liefde die jullie mij geven.
Dankbaar, dat jullie altijd achter mij staan, met welke keuze ik ook maak in mijn leven.
Dankbaar, voor alles wat jullie voor mij gedaan hebben, doen en nog gaan doen.
Dankbaar, voor het feit dat we dit feest nog samen kunnen vieren.
Dankbaar, dat ik nog wel 2 ouders heb die getrouwd zijn, en niet mee doen aan de “rage”.
Dankbaar, dat ik 2 geweldige ouders heb!
Niet quoten!
Dankbaar, dat jullie elkaar zo lief vinden en vonden, en dat ik geboren heb mogen worden.
Dankbaar, dat ik door jullie heb leren praten, lopen en fietsen.
Dankbaar, dat ik toen al een grote broer had, die mij ontzettend veel kusjes gaf.
Dankbaar, dat ik later nog een kleine/grote zus gekregen heb, die nu mijn kleren leent.
Dankbaar, dat ik naar de basisschool en de middelbare school mocht gaan.
Dankbaar, dat papa op de mopjesschool in Heerenveen heeft mogen zitten.
Dankbaar, dat ik nu daardoor veel flauwe mopjes ken.
Dankbaar, dat ik alle sporten heb mogen doen die ik graag wilde, en dat nog steeds kan.
Dankbaar, dat jullie achter elke relatie hebben gestaan, ook al hadden jullie een ander beeld voor ogen.
Dankbaar, voor elk moment dat ik naar jullie toe kan gaan om iets te vragen of te vertellen.
Dankbaar, voor de mooie vakantie in Tsjechië, en alle mooie vakanties die we daarvoor gehad hebben.
Dankbaar, voor alles wat jullie mij hebben geleerd, en dat ik daardoor nu ben wie ik ben.
Dankbaar, voor alle liefde die jullie mij geven.
Dankbaar, dat jullie altijd achter mij staan, met welke keuze ik ook maak in mijn leven.
Dankbaar, voor alles wat jullie voor mij gedaan hebben, doen en nog gaan doen.
Dankbaar, voor het feit dat we dit feest nog samen kunnen vieren.
Dankbaar, dat ik nog wel 2 ouders heb die getrouwd zijn, en niet mee doen aan de “rage”.
Dankbaar, dat ik 2 geweldige ouders heb!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat is lief, Burn! Ik vind het fijn te lezen dat het wel bestaat, zulke families.
Al vind ik scheiden niet echt een "rage"
Al vind ik scheiden niet echt een "rage"
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Nouja, het gebeurt bij ons in het dorp de laatste periode heel vaak.
En dit stuk is dan ook vooral gebaseerd op het feit dat mijn vader een hartstilstand heeft gehad, maar deze heeft overleefd..
En dit stuk is dan ook vooral gebaseerd op het feit dat mijn vader een hartstilstand heeft gehad, maar deze heeft overleefd..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Tea-Leaf schreef:Voor de mensen die me begrijpen, om me geven, respect voor me hebben en van me houden ( hoeft niet alle 4 te zijn maar dat zou wel mooi zijn :p )
+1, ik ben ook dankbaar voor alle steun en liefde wat ik van bepaalde mensen om mij heen krijg. Iets wat ik altijd gemist heb, blijk ik in april toch gevonden te hebben.
Gast- Gast
dankbaar dat alles in mn leven weer de goede kant op gaat en dat mede dankzij de steun van mn man,fam en vrienden!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben personen dankbaar dat ik van ze kan leren, positief of negatief. Ieder persoon voegt iets toe aan mijn leven. Ik ben mijn pas overleden oma dankbaar voor de levenslessen die ik nu met me mee kan nemen. Ze was echt 180 graden anders dan mijn andere oma, en ik ben dankbaar dat ik van beide belangrijke levenslessen heb gehad.
Net als dat je die van andere mensen ook krijgt.
Ook ben ik dankbaar voor kansen die ik krijg. Dit is niet echt een dankbaarheid voor een persoon, meer gewoon erg blij zijn met de mogelijkheden. Ik creëer natuurlijk grotendeels mijn eigen kansen, maar die bestaan nog altijd uit een deel geluk. Ik heb geluk dat ik de dingen kan doen die ik wil en daar ben ik dankbaar voor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het eerste waar ik aan denk, en om ook in forumthema te blijven, zijn June en Merai. Ik ben dankbaar dat ik ze heb leren kennen, dat we het leuk hebben en dat ze er voor me zijn.
Wat lief! Bij mij zijn het ook alle lieve mensen om me heen en daar horen jullie beiden ook bij!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi geschreven Burn.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Tea-Leaf schreef:Voor de mensen die me begrijpen, om me geven, respect voor me hebben en van me houden ( hoeft niet alle 4 te zijn maar dat zou wel mooi zijn :p )
+1
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Dankbaar met een gezonde zoon, en gezonde ouders!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Merai schreef:Smikkell schreef:Het eerste waar ik aan denk, en om ook in forumthema te blijven, zijn June en Merai. Ik ben dankbaar dat ik ze heb leren kennen, dat we het leuk hebben en dat ze er voor me zijn.
Wat lief! Bij mij zijn het ook alle lieve mensen om me heen en daar horen jullie beiden ook bij!
Heel lief . Ik ben ook vooral dankbaar voor alle lieve, betrouwbare mensen in mijn omgeving en jullie horen daar zéker bij!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar ben je dankbaar voor?
» Waar ben jij dankbaar voor/ blij om?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Waar spaar jij voor?
» Waar koop je een pak? (voor een man)
» Waar ben jij dankbaar voor/ blij om?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Waar spaar jij voor?
» Waar koop je een pak? (voor een man)