DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Terkina schreef:Outfit als in van afgelopen weekend? Dat komt natuurlijk omdat Smikkell de mijne had gezien ;-)Smikkell schreef:Wat is nieuwtoetje_ schreef:Ja, over die foto's gesprokken smikkell. Je leek niet erg onder de indruk van mijn outfit?
Dat zal het zijn haha, vergeleken daarbij viel ik wel aardig in het niet
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zoveel had ik niet aan hoortoetje_ schreef:Dat zal het zijn haha, vergeleken daarbij viel ik wel aardig in het niet
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Niemand zo sexy als Terkina.Terkina schreef:Outfit als in van afgelopen weekend? Dat komt natuurlijk omdat Smikkell de mijne had gezien ;-)Smikkell schreef:Wat is nieuwtoetje_ schreef:Ja, over die foto's gesprokken smikkell. Je leek niet erg onder de indruk van mijn outfit?
Gast- Gast
OMG, er probeert hier serieus een vlieg mijn ibupofen te neuken!
Toet- Lady Post-a-lot
Geen nieuwe pillen meer innemen.toetje_ schreef:OMG, er probeert hier serieus een vlieg mijn ibupofen te neuken!
Gast- Gast
Zal ik er een gaatje in maken?
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:OMG, er probeert hier serieus een vlieg mijn ibupofen te neuken!
Nu zit er poep aan je ibuprofen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geen nieuwe pillen meer innemen.toetje_ schreef:OMG, er probeert hier serieus een vlieg mijn ibupofen te neuken!
Haha, i'm serious dude. Hij heeft nu wel door dat er niks te bevruchten valt maar zit er nog steeds bovenop.
Toet- Lady Post-a-lot
Dus dat...Smikkell schreef:Niemand zo sexy als Terkina.
Hoe weet je eigenlijk dat die vlieg je pil aan het nemen is en niet gewoon aan het rusten of sporten is?
Terkina- Fluisteraar
Smikkell schreef:In die vlieg?toetje_ schreef:Zal ik er een gaatje in maken?
PAS OP!! ALLEEN VOOR TOETJE..
Wel tot het einde kijken.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 31 okt 2011 - 12:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:toetje_ schreef:OMG, er probeert hier serieus een vlieg mijn ibupofen te neuken!
Nu zit er poep aan je ibuprofen!
Poepseks
Toet- Lady Post-a-lot
Toetje, mag ik je outfit zien trouwens? Aangezien er toch meer zes gasten waren, misschien herken ik je wel... ;-)
Terkina- Fluisteraar
Terkina schreef:Dus dat...Smikkell schreef:Niemand zo sexy als Terkina.
Hoe weet je eigenlijk dat die vlieg je pil aan het nemen is en niet gewoon aan het rusten of sporten is?
Je kent toch wel dat geluid, als er twee vliegen op elkaar zitten? Nou deed hij dus en toen ik keek zat ie op m'n ibuprofen.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Terkina schreef:Dus dat...Smikkell schreef:Niemand zo sexy als Terkina.
Je kent toch wel dat geluid, als er twee vliegen op elkaar zitten? Nou deed hij dus en toen ik keek zat ie op m'n ibuprofen.
Serieus...dit....ik weet niet
Gast- Gast
Je hebt er verstand van.toetje_ schreef:Terkina schreef:Dus dat...Smikkell schreef:Niemand zo sexy als Terkina.
Gast- Gast
Nee, ik heb nog nooit twee vliegen het horen doen eigenlijk... Ik vermoord ze dan meestal gewoon meteen.
Terkina- Fluisteraar
Smikkell schreef:Je hebt er verstand van.toetje_ schreef:Terkina schreef:Dus dat...Smikkell schreef:Niemand zo sexy als Terkina.
Nou ja zeg, jullie komen zeker allemaal uit de stad? Ik weet zeker dat iedereen hier dat geluid herkend haha, dat hoor/zie je zo vaak.
Toet- Lady Post-a-lot
Wel het volume hard zetten.
Toet- Lady Post-a-lot
Oké ik heb hier nu twee vliegen die en paringsdans aan het doen zijn, ik ga het filmen voor jullie.. Als ze aan de gang gaan tenminste.
Toet- Lady Post-a-lot
En ze zitten ook nog sámen op de ibuprofen.
Toet- Lady Post-a-lot
Vliegen-ivf...
Terkina- Fluisteraar
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40