Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hebben jullie getest?

+19
PapillonRose
Pien
Muppetje
Pussycat
joyce0606
Linda
Supertalentje
Flip Fluitketel
Lejow
Jelin
mickey
Rouge
Mizzie
pitbullgup
Floor
chipa
Vancity_girl
Susan
Ugly Betty
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Ugly Betty ma 31 okt 2011 - 19:36

Gisteren toch getest: ik zag maar 1 streep. Mijn man beweerde dat hij heeeeeel vaag een 2e streepje zag, maar ik weet eigenlijk zeker dat dat schaduw was, want het lag er net aan hoe het licht erop viel.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 19:42

Nou toch nog een beetje spannend!
Je kan er een lamp achter houden om te kijken of het streepje roze is of (als het zo'n kruidvat test is met pipetje) er wat druppels water in druppelen, dan spoelt hij zeg maar schoon en blijven de streepjes staan. Ze hebben tegenwoordig wel vaker indrooglijntjes zag ik op een andere site, normaliter moet hij morgen of overmorgen al donkerder zijn.

Heb je trouwens s'avonds of s'middags getest? Ochtendurine is het meest geconcentreerd en heb je dus vrijwel het beste resultaat mee! Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 19:54

Ugly Betty schreef:Gisteren toch getest: ik zag maar 1 streep. Mijn man beweerde dat hij heeeeeel vaag een 2e streepje zag, maar ik weet eigenlijk zeker dat dat schaduw was, want het lag er net aan hoe het licht erop viel.

Ik zag toen ik deze zwangerschap testte met 3w en 5d en 3w en 6d met Matcare dipsticks ook twee keer zo'n licht streepje die mijn vriend ook écht niet zag maar ik zag m wel, maar zoooo licht. Die testen heb ik niet eens bewaard. Met 4 weken precies nog zo'n zelfde test gedaan en toen was ie duidelijker (nog niet knallend maar wel streepje). Dus misschien heeft je vriend wel echt iets gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Poisongirl ma 31 okt 2011 - 20:21

Ik heb met 3w6d getest, dus 1dag voor NOD. Kon toen echt niet wachten en had zoveel verschijnselen. Heb met KV 2 voor 5 getest en was meteen knalpositief.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  L!ND@ ma 31 okt 2011 - 20:25

Toen ik 2 dagen overtijd was. Binnen een minuut een dikke plus!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Ugly Betty ma 31 okt 2011 - 20:40

Parels schreef:Nou toch nog een beetje spannend!
Je kan er een lamp achter houden om te kijken of het streepje roze is of (als het zo'n kruidvat test is met pipetje) er wat druppels water in druppelen, dan spoelt hij zeg maar schoon en blijven de streepjes staan. Ze hebben tegenwoordig wel vaker indrooglijntjes zag ik op een andere site, normaliter moet hij morgen of overmorgen al donkerder zijn.

Heb je trouwens s'avonds of s'middags getest? Ochtendurine is het meest geconcentreerd en heb je dus vrijwel het beste resultaat mee! Succes!

Heb 's avonds getest, maar heb hem weggegooid, dus ik kan nu niet meer kijken of er streepjes staan. Ik wacht mijn menstruatie gewoon af en anders test ik over een paar dagen nog eens.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:48

De eerste keer was precies op de dag van m'n nod en toen gaf de test negatief aan. 3 dagen later weer getest en toen was de test positief !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:52

Razz_ schreef:De eerste keer was precies op de dag van m'n nod en toen gaf de test negatief aan. 3 dagen later weer getest en toen was de test positief !

Stom he, maar dat weet ik nog haha
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 0:17

Parels schreef:
Razz_ schreef:De eerste keer was precies op de dag van m'n nod en toen gaf de test negatief aan. 3 dagen later weer getest en toen was de test positief !

Stom he, maar dat weet ik nog haha
Laughing

Oh ja dat van mij? Grappig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 23:49

Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 23:52

Las net in het topic 'kindje in 2011' dat ze netjes op dag 28 ongesteld is geworden.
smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Sjirafje wo 2 nov 2011 - 23:54

Getest toen ik 2 weken overtijd was....bleek toen 6 weken zwanger te zijn! Very Happy
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 23:56

Parels schreef:Las net in het topic 'kindje in 2011' dat ze netjes op dag 28 ongesteld is geworden.
smile
Jammer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum