Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hebben jullie getest?

+19
PapillonRose
Pien
Muppetje
Pussycat
joyce0606
Linda
Supertalentje
Flip Fluitketel
Lejow
Jelin
mickey
Rouge
Mizzie
pitbullgup
Floor
chipa
Vancity_girl
Susan
Ugly Betty
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Ugly Betty ma 31 okt 2011 - 4:12

Parels schreef:Spannend!
Is het je eerste cyclus zonder pil?
Ik was namelijk ontzettend misselijk zonder pil voordat ik ongesteld moest worden, en toen ik zwanger was niet Laughing

Je hebt van de Kruidvat hele goedkope, goede, gevoelige testen, deze zijn 5 euro per 2 stuks, zitten in een wit doosje. Je kan maar duidelijkheid hebben, en bovenal ben ik heel nieuwsgierig haha

*edit* en bij ons was het ook in 1x raak, dus het kan zeker!

Ik ben in juli gestopt met de pil, dus heb nu 4 cyclussen zonder pil gehad, maar niet eerder misselijk geweest. Twijfel om even naar Kruidvat te gaan, ben nu in een andere plaats aan het werk, daar kom ik in ieder geval geen bekenden tegen Laughing
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 4:34

GAAAAAN!!!!!!
nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  pitbullgup ma 31 okt 2011 - 4:38

jajaja halen die testen bounce
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 4:42

hier met op mijn 48ste dag, ik was heel onregelmatig. uiteindelijk bleek dat 1 dag voor mijn NOD te zijn (zoiets) ik werd wakker en had gedroomd dat ik moest testen, dus ik 7 uur uit mijn bed, gelijk getest (had nog één test in huis) en die was heel licht positief! superblij natuurlijk!! ik heb gelijk mijn mannetje wakker gemaakt, want we moester sowieso opstaan om te gaan werken smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 4:48

Wat grappig, dat zoveel meiden er over droomden!!

Ik maakte ook mijn vriend wakker, die was chago omdat ik hem wakker maakte om half 8 en vond de streep veel te licht.. En ik maar hyperen: EEEN STREEEEP ISSS EEN STREEEHEEHEHEEEEEPP
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 4:52

Lejow schreef:Wat grappig, dat zoveel meiden er over droomden!!

Ik maakte ook mijn vriend wakker, die was chago omdat ik hem wakker maakte om half 8 en vond de streep veel te licht.. En ik maar hyperen: EEEN STREEEEP ISSS EEN STREEEHEEHEHEEEEEPP

En jouw streep was serieus best donker!
Het schijnt een stuk vaker voor te komen dat mensen erover dromen!
Ik heb het mijn vriend s'avonds onder VI (had nog een keer getest, want ik had wel een heel licht streepje s'middags, wilde kijken of die nog een keer kwam) verteld, hij lag in bed en ik kwam de badkamer uit haha, omdat het bij ons zo snel raak was, schrok die zich rot!
En hij zei ook, doe over een week ofzo nog maar een test, dan weten we zeker dat het raak is! Ja duhhhhhhh alsof ik nog een week ga wachten! De volgende dag dus gelijk gedaan haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Pussycat ma 31 okt 2011 - 4:53

Nou ik heb er 2 dagen geleden ook over gedroomd, maar ben toch echt niet zwanger.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 4:55

Pussycat schreef:Nou ik heb er 2 dagen geleden ook over gedroomd, maar ben toch echt niet zwanger.

u sure? lol!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 5:00

4 dagen na mijn nod.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Pussycat ma 31 okt 2011 - 5:06


joyce0606 schreef:
Pussycat schreef:Nou ik heb er 2 dagen geleden ook over gedroomd, maar ben toch echt niet zwanger.

u sure? lol!

Ja jammer genoeg wel Wink De test liet toch echt maar 1 streepje zien.

Edit : ontopic trouwens, mijn eerste keer heb ik al heel vroeg getest... ik heb zo geen geduld Embarassed
Volgens mij was dat al op dag 25 ofzo haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 5:13

Stiekem heb ik rond mijn NOD getest, maar dat weten jullie allemaal niet, en toen na mijn vakantie, en dag of vijf erna...


Laatst aangepast door Muppetje op ma 31 okt 2011 - 6:36; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 5:16

Pussycat schreef:
joyce0606 schreef:
Pussycat schreef:Nou ik heb er 2 dagen geleden ook over gedroomd, maar ben toch echt niet zwanger.

u sure? lol!

Ja jammer genoeg wel Wink De test liet toch echt maar 1 streepje zien.

Edit : ontopic trouwens, mijn eerste keer heb ik al heel vroeg getest... ik heb zo geen geduld Embarassed
Volgens mij was dat al op dag 25 ofzo haha.

Herken ik totaal niet (voluit heet ik eigenlijk Lejow No Geduld No Geheim)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Rouge ma 31 okt 2011 - 5:20

Lejow schreef:Wat grappig, dat zoveel meiden er over droomden!!

Ik maakte ook mijn vriend wakker, die was chago omdat ik hem wakker maakte om half 8 en vond de streep veel te licht.. En ik maar hyperen: EEEN STREEEEP ISSS EEN STREEEHEEHEHEEEEEPP

Ik had er niet over gedroomd, maar wel iets anders in het kader van het digitale-tijdperk haha. Ik zat zo te hopen dat ik zwanger zou zijn maar kon nog niet testen, dus ik dacht ik wil een teken krijgen dat ik zwanger ben. Het eerste wat ik daarna deed was mijn mail checken op mijn mobiel en toen had ik 1 mailtje binnen precies van prenatal. Dus ik dacht hmm ok haha we krijgen voortaan onze tekens dus digitaal Wink (ohja was inderdaad zwanger toen)
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Pien ma 31 okt 2011 - 5:21

ik heb 21oktober vorig jaar getest. ik was toen 1 dag overtijd. uiteindelijk bleek dat ik toen pas 3 weken en 1 dag zwanger was naar aanleiding van de termijnecho. heb dus erg vroeg positief getest!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  PapillonRose ma 31 okt 2011 - 5:25

Volgens mij was ik er best vroeg bij. Maar hoe vroeg was in eerste instantie niet duidelijk, omdat ik aan de pil was en je dan eigenlijk helemaal niet zwanger zou moeten kunnen worden (nouja, hele kleine kans iig). Achteraf gezien met de termijnecho's bleek dat ik ongeveer 4 weken en 3 dagen was bij de eerste test. Was er op tijd bij met testen, omdat ik echt al jaren lang altijd ongesteld werd in de stopweek, plus dat ik me 'vreemd' voelde. Dus even een testje er tegenaan om zeker te weten dat er niks aan de hand was :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Amber- ma 31 okt 2011 - 5:39

Muppetje schreef:Stiekem heb ik rond mijn NOD getest, maar dat weten jullie allemaal niet, en typen na mijn vakantie, en dag of vijf erna...


Haha echt!! dus op de vakantie wist je het gewoon al?? Jij stiekemerd.. Wink Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 5:49

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Stiekem heb ik rond mijn NOD getest, maar dat weten jullie allemaal niet, en typen na mijn vakantie, en dag of vijf erna...


Haha echt!! dus op de vakantie wist je het gewoon al?? Jij stiekemerd.. Wink Very Happy

Nee helemaal niet, ik vind m echt oprecht negatief, tot ik hier een discussie las over hele lichte streepjes...
Er stond wel iets, maar ik moest zo mijn best doen het te zien dat ik dacht dat ik ijlde...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 5:54

Daar gaat mijn oprechte vertrouwen in de medeforummer! Mad

Let maar op, Muppetje komt hier melden dat ze bevallen is... als het kind een week oud is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 5:56

ProudMama schreef:Daar gaat mijn oprechte vertrouwen in de medeforummer! Mad

Let maar op, Muppetje komt hier melden dat ze bevallen is... als het kind een week oud is...

Nah helemaal niet. Ik kreeg dat streepje niet eens op de foto, was het vertellen niet waard, en wilde ook niet te blij worden omdat ik echt dacht dat ik het me inbeeldde...


Laatst aangepast door Muppetje op ma 31 okt 2011 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 5:58

Muppetje schreef:
ProudMama schreef:Daar gaat mijn oprechte vertrouwen in de medeforummer! Mad

Let maar op, Muppetje komt hier melden dat ze bevallen is... als het kind een week oud is...

Nah helemaal niet. Ik kreeg dat streepje niet eens op de foto, was het vertellen niet waard, en welke ook niet te blij worden omdat ik echt dat ik het me inbeeldde...
O, en je denkt nu echt dat ik dit wel geloof?? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 5:58

ProudMama schreef:
Muppetje schreef:
ProudMama schreef:Daar gaat mijn oprechte vertrouwen in de medeforummer! Mad

Let maar op, Muppetje komt hier melden dat ze bevallen is... als het kind een week oud is...

Nah helemaal niet. Ik kreeg dat streepje niet eens op de foto, was het vertellen niet waard, en welke ook niet te blij worden omdat ik echt dat ik het me inbeeldde...
O, en je denkt nu echt dat ik dit wel geloof?? Laughing

Uhm, ja.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:05

Muppetje schreef:
ProudMama schreef:
Muppetje schreef:
ProudMama schreef:Daar gaat mijn oprechte vertrouwen in de medeforummer! Mad

Let maar op, Muppetje komt hier melden dat ze bevallen is... als het kind een week oud is...

Nah helemaal niet. Ik kreeg dat streepje niet eens op de foto, was het vertellen niet waard, en welke ook niet te blij worden omdat ik echt dat ik het me inbeeldde...
O, en je denkt nu echt dat ik dit wel geloof?? Laughing

Uhm, ja.
Groot gelijk hoor!

Vind het zo leuk voor je, nog een week tot je echo?
Wil je eigenlijk weten wat het is of laat je het een verrassing?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 6:12

Nog een week en twee dagen, haha
Ja we willen wel weten wat t wordt...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:21

En ga je dat hier vertellen of hou je ons in spanning?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 6:22

ProudMama schreef:En ga je dat hier vertellen of hou je ons in spanning?

Nee hoor, dan mogen jullie het ook weten.
Lekkere topicvervuiling dit Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie getest? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie getest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum