Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaar met Moeders voor moeders

+6
Roodkapje
Amber-
Clapperdie
Pien
Ayla
Lejow
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 2:46

Ja tuurlijk Very Happy Very Happy De hele wereld mag t weten whaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  Amber- ma 31 okt 2011 - 2:47

Lejow schreef:Ja tuurlijk Very Happy Very Happy De hele wereld mag t weten whaha

Ben benieuwd! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 2:47

Lejow schreef:Ja tuurlijk Very Happy Very Happy De hele wereld mag t weten whaha
Lejow en iets geheim houden... onmogelijk! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 2:55

ProudMama schreef:
Lejow schreef:Ja tuurlijk Very Happy Very Happy De hele wereld mag t weten whaha
Lejow en iets geheim houden... onmogelijk! :P

Whaha, ik zeg een jongetje. Maar eerdere gokjes van mij (zoals bij PM) hebben uitgewezen dat ik niet zo goed ben in voorspellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:06

Twellie schreef:
ProudMama schreef:
Lejow schreef:Ja tuurlijk Very Happy Very Happy De hele wereld mag t weten whaha
Lejow en iets geheim houden... onmogelijk! :P

Whaha, ik zeg een jongetje. Maar eerdere gokjes van mij (zoals bij PM) hebben uitgewezen dat ik niet zo goed ben in voorspellen.
Ik zeg meisje. Maar ik gok ook vaak mis hoor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  Happy ma 31 okt 2011 - 5:08

Hihi Lejow altijd als jij berichtjes post en ik je onderschrift zie, dan denk ik; Jeutje! Is ze al zo ver? Voor mijn gevoel vliegen jou weken , in tegenstelling tot die van mij :P, voorbij. Maar dat zul je waarschijnlijk zelf anders ervaren haha.
Morgen geslachtsbepaling? Spannend en leuk smile
Knap hoor dat je je 16 weken MvM volbracht heb, ik vind het soms een heel gedoe maar voor een goed doel dus ik zet ook gewoon door.
Maar ik vroeg me ook af of ze daarna nog contact oid met je opnemen.
Voel jij je alweer iets beter??

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 5:15

Ik kruip langzaam op gelukkig, sinds afgelopen woensdag voel ik me het merendeel van de dag goed! Precies met de 16 weken :P

Voor mijn gevoel gaat het super langzaam, terwijl het bij iedereen om me heen juist super snel gaat Very Happy volgens mij is dat gewoon je eigen gevoel Very Happy


Ja ik vond die bussen niet eens zo stinken, haalde gewoon adem door mijn mond, maar het iedere keer in die kan piesen, overgieten enz.. Vind het heerlijk om onbezorgd te kunnen piesen nu haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  PapillonRose ma 31 okt 2011 - 5:22

Als ik dit zo lees moet ik meteen weer aan mijn MvM tijd denken. Aan de ene kant doe je het graag, want als je iemand kan helpen door iets te geven wat je toch door het toilet spoelt normaal gesproken, dan is dat eigenlijk een kleine moeite.

Maar ik was zo ziek tijdens de zwangerschap, en die flessen vol moeten piesen maakten mijn misselijkheidsgevoel er niet beter op. Die geur pale

Bij een eventuele volgende weet ik dan ook niet of ik het weer zou doen. Ik was in elk geval ook blij toen ik klaar was! Ach, gelukkig is het nog lang niet zover en wie weet voel ik me een eventuele volgende keer wel minder beroerd. In dat geval zou ik het wel weer doen, en anders eventueel wel eerder stoppen mocht ik me toch weer zo naar gaan voelen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaar met Moeders voor moeders - Pagina 2 Empty Re: Klaar met Moeders voor moeders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum