Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

+17
Krullebol
Blue flower
Ugly Betty
Antibes
MissD
Supertalentje
Tsjip
Ella
duckie
myloon
Marsy28
Susan
Paper Crown
Marin
Rumble
Pompoen
Floor
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Ugly Betty ma 31 okt 2011 - 1:43

Mijn trouwjurk hangt bij mijn broer in de kast. In ons vorige huis had ik geen ruimte en was het erg vochtig. Vorig jaar verhuisd en ruimte over, maar heb hem nog niet opgehaald.
Ik vond het geweldig om de jurk van mijn moeder te passen, en hoop dat als ik ooit een dochter krijg dat zij mijn jurk dan ook aan kan smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Blue flower ma 31 okt 2011 - 7:58

MissD schreef:
Nucia schreef:Mijn vriendin heeft zo'n paspop gekocht zeg maar zonder hoofd en daar hangt ie op. Het is een zwarte pop met een witte jurk, ik vind het erg mooi staan maar je moet er wel ruimte voor hebben.

Een vriendin van mij heeft dit inderdaad ook, staat hartstikke mooi in hun slaapkamer.

Ik heb ook mijn jurk op een paspop in de slaapkamer staan, en ik ben het nog steeds niet zat, wat betreft een stofnest, gewoon goed blijven schoonmaken, de pop doe ik met een vochtig doekje en de jurk kan ik met de laagste stand van de stofzuiger goed stofvrij stofzuigen
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Krullebol ma 31 okt 2011 - 20:46

Ik ben zelf niet getrouwd, en ga ook nog (lang) niet trouwen maar nu ben ik wel heel benieuwd naar jullie jurken die daar in een zak in de kast hangen... Very Happy
Iets leuks om mee te doen? Aantrekken, foto maken en een topic openen?! Very Happy
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Linnie1985 ma 31 okt 2011 - 22:38

Heb je geen leuk plekje waar je hem op een paspop kan aandoen?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 7:37

De mijne heb ik meteen de dag na het trouwen naar de stomerij gebracht. Ik wacht er nu op. Ben benieuwd of de grasvlekken en rode wijnsporen eruit zijn gegaan...

Hij komt waarschijnlijk in of aan de kast te hangen. Een doel heb ik er niet mee, heel misschien dat ik er ooit iets voor het huis of voor eventuele kinderen van laat maken, maar dat zien we dan wel.
Verkopen doe ik hem sowieso niet, want ik wil iemand anders dan mijzelf in de jurk zien en bovendien is het zo'n ieniemienie maatje, dat niemand hem zal passen. Ikzelf over een paar jaar vast ook niet meer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:02

Linnie1985 schreef:Heb je geen leuk plekje waar je hem op een paspop kan aandoen?

Nee, helaas niet. Misschien als we ooit een ander huis krijgen wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Marsy28 di 1 nov 2011 - 8:06

Nee, heb helaas geen foto van het inlijsten... Ik kan het wel vragen als ik haar zie!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Alex di 1 nov 2011 - 9:46

Mijn schoonmoeder heeft haar trouwjurk ingelijst, het lijkt mij ook wel wat eigenlijk.

Voor de beeldvorming een voorbeeld wat ik tegenkwam op internet:

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Big_8822717_1_450-600
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Lindsya wo 2 nov 2011 - 3:14

Mijn jurk heb ik, na dat die bij de stomerij is geweest, in een mand gedaan en die staat op zolder. Ik wilde hem eigenlijk laten verknippen voor het ledikantje van mijn zoontje en van mijn sleep een hemel laten maken maar dat vond ik weer zonde.
Als je hem probeer te verkopen krijg je er amper iets voor.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Huppekee wo 2 nov 2011 - 3:15

Met de trouwjurk van mijn moeder is onze wieg bekleed
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum