Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zweet plekken

+12
Rapunzel
Zwerver
PluDan
Esperanza
Mamsie
Aziraphale
Clapperdie
loura
May
Monte
Liz
Elsje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Jilke zo 6 nov 2011 - 3:41

Ik was ook altijd erg blij met de odorex extra dry, had de depper hiervoor. Het zweten was er zo goed als over mee.

Ben er toch mee gestopt omdat mijn oksels zo geirriteerd ervan raakte, en nog erger, mijn shirtjes sloegen allemaal vies uit! De plekken onder mijn oksels waren niet meer vies van zweet, maar verkleurden helemaal.

Nu dus weer met regelmaat natte shirtjes, waardoor ik op mijn werk zoveel mogelijk zwart probeer te dragen omdat het dan niet opvalt gelukkig.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 4:34

Balen zeg dat je er vlekken van kreeg. Wilde je geen andere proberen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Bliss zo 6 nov 2011 - 4:45

Ik heb ook snel zweetplekken en ben ooit hier op t forum beland doordat ik in de Yes iets had gelezen over Syneo5. Ik heb uiteindelijk ook Odorex Extra Dry gebruikt, maar heb door dat spul minstens een jaar met een rode, geïrriteerde oksel gelopen! Ik gebruik t dus echt niet meer. Koop nu gewoon bijna geen gekleurde shirts, draag toch t liefst zwart smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Zwerver zo 6 nov 2011 - 4:48

Waarom proberen julie niet Rexona? Die ik heb geplaatst, ik gebruik die en ik vind 'm echt super fijn!!

Ook na het scheren heb ik geïrriteerde oksels, als ik dan Rexona erop doe dan is de irritatie minder! En Tja, geen zweetplekken meer!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Monte zo 6 nov 2011 - 5:19

wc-eend schreef:Waarom proberen julie niet Rexona? Die ik heb geplaatst, ik gebruik die en ik vind 'm echt super fijn!!

Ook na het scheren heb ik geïrriteerde oksels, als ik dan Rexona erop doe dan is de irritatie minder! En Tja, geen zweetplekken meer!
Ik gebruik ook odorex en als ik het gebruik heb ik geen last meer(in combinatie met fa roller), maar wil eigenlijk die troep niet meer gebruiken, want het kan niet goed zijn. Krijg je van die rexona geen witte vlekken in shirts? En hoe ruikt hij?

Ik merk trouwens wel dat het met stres of (in)spanning te maken heeft. Thuis heb ik er echt totaal geen last van, ga ik fietsen dan wel. Of als ik een gesprek met iemand heb, of gewoon op mijn werk, dan wordt ik blijkbaar zenuwachtig en ga ik zweten.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Zwerver zo 6 nov 2011 - 5:28

Bij Rexona moet je 'm wel even laten opdrogen, want inderdaad anders krijg je wel witte strepen. Tenminste, als ik een hemdje aan trek heb ik meteen een rol in mijn oksel zitten waardoor ik witte strepen heb :P Mijn vriend doet het pas na het aankleden en heeft dan nergens last van.

Geur, ja er zit geen hele sterkte geur. Heel natuurlijk en zacht. Verspreid het goed als je zweet.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 22:27

Monte schreef:
Ik gebruik ook odorex en als ik het gebruik heb ik geen last meer(in combinatie met fa roller), maar wil eigenlijk die troep niet meer gebruiken, want het kan niet goed zijn. Krijg je van die rexona geen witte vlekken in shirts? En hoe ruikt hij?

Ik merk trouwens wel dat het met stres of (in)spanning te maken heeft. Thuis heb ik er echt totaal geen last van, ga ik fietsen dan wel. Of als ik een gesprek met iemand heb, of gewoon op mijn werk, dan wordt ik blijkbaar zenuwachtig en ga ik zweten.

Waarom denk je dat het niet goed is dan?
Wel prettig dat je er thuis geen last van hebt. Maar ja, hele dag in huis is ook niks aan natuurlijk.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Monte di 8 nov 2011 - 23:36

Dolcis_ schreef:
Monte schreef:
Ik gebruik ook odorex en als ik het gebruik heb ik geen last meer(in combinatie met fa roller), maar wil eigenlijk die troep niet meer gebruiken, want het kan niet goed zijn. Krijg je van die rexona geen witte vlekken in shirts? En hoe ruikt hij?

Ik merk trouwens wel dat het met stres of (in)spanning te maken heeft. Thuis heb ik er echt totaal geen last van, ga ik fietsen dan wel. Of als ik een gesprek met iemand heb, of gewoon op mijn werk, dan wordt ik blijkbaar zenuwachtig en ga ik zweten.

Waarom denk je dat het niet goed is dan?
Wel prettig dat je er thuis geen last van hebt. Maar ja, hele dag in huis is ook niks aan natuurlijk.

Nou ja omdat het de totale zweetproductie daar stopt en niemand ooit heeft onderzocht wat het met je doet als je het langdurig gebruikt. Al die chemische middelen die via je oksel naar binnen komen(en misschien wel verspreidt worden) lijkt mij niet heel erg goed. Maar goed ik gebruik het zelf ook wel eens, maar zeker niet elke week, ik probeer het echt zo min mogelijk te doen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Polly wo 9 nov 2011 - 11:39

Ik vind Odorex echt fantastisch spul!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 20:20

Monte schreef:
Nou ja omdat het de totale zweetproductie daar stopt en niemand ooit heeft onderzocht wat het met je doet als je het langdurig gebruikt. Al die chemische middelen die via je oksel naar binnen komen(en misschien wel verspreidt worden) lijkt mij niet heel erg goed. Maar goed ik gebruik het zelf ook wel eens, maar zeker niet elke week, ik probeer het echt zo min mogelijk te doen.

Hm, ja dat vraag ik me dan ook wel af.

Met hardlopen zweet ik wel gewoon onder mijn oksels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Elsje za 19 nov 2011 - 10:24

Ik heb het!!!

naa een hoop uit proberen zoals therme etc heb ik perspirex gekocht bij de kruitvat. Je doet dat eens in de 3 a 5 dagen op en het werkt smile Wel duur maar dat is het waard.

cheers

Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken - Pagina 2 Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum