Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zweet plekken

+12
Rapunzel
Zwerver
PluDan
Esperanza
Mamsie
Aziraphale
Clapperdie
loura
May
Monte
Liz
Elsje
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

zweet plekken Empty zweet plekken

Bericht  Elsje zo 30 okt 2011 - 2:48

Ik zweet best wel en heb vaak bij mijn oksels zweetplekken. (sorry voor de details)

Hoe kan ik dit tegen gaan?

Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Liz zo 30 okt 2011 - 5:18

Elsje schreef:Ik zweet best wel en heb vaak bij mijn oksels zweetplekken. (sorry voor de details)

Hoe kan ik dit tegen gaan?


Odorex extra dry zweet plekken 3

2 keer in de week op schone oksels aanbrengen en dan zijn je zweetplekken verdwenen. Ik gebruik het nu nog 1 - 2 keer in de maand en heb nooit zweetplekken!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 6:49

Die gebruik ik ook. ik moet dat wel elke week doen, anders heb ik nog zweetplekken. Ik gebruik het alleen als ik een feestje heb of iets grijs aan wil ofzo. Of als het zo rond de 20 graden is, dan heb ik het heel snel warm (omdat ik binnen dan lange mouwen draag). Ik heb dat spul van meerdere merken geprobeerd, maar merk wel dat het effect na een tijdje afneemt bij mij.

Trouwens niet doen als je je oksels net hebt geëpileerd, ik doe dat wel eens, als het zo uitkomt, en dan begint het enorm te branden en krijg ik rode bulten, nu heb ik ook weer allemaal korstjes onder mijn oksels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Monte zo 30 okt 2011 - 7:03

Bobbie schreef:Die gebruik ik ook. ik moet dat wel elke week doen, anders heb ik nog zweetplekken. Ik gebruik het alleen als ik een feestje heb of iets grijs aan wil ofzo. Of als het zo rond de 20 graden is, dan heb ik het heel snel warm (omdat ik binnen dan lange mouwen draag). Ik heb dat spul van meerdere merken geprobeerd, maar merk wel dat het effect na een tijdje afneemt bij mij.

Trouwens niet doen als je je oksels net hebt geëpileerd, ik doe dat wel eens, als het zo uitkomt, en dan begint het enorm te branden en krijg ik rode bulten, nu heb ik ook weer allemaal korstjes onder mijn oksels.
Ik heb dat ook eens gedaan, man wat een pijn. Ik gebruik het ook alleen als ik echt niet wil zweten en dat juist wel ga doen(feestje, presentatie of iets anders spannends), anders helpt het inderdaad na een tijd niet meer. Verder ben ik ook over gestapt op een nieuwe deo. Ik gebruikte altijd een spuitbus. Nu heb ik deorollers van fa(lekkere bloemengeurtjes) en heb ik veel minder last van zweten en zeker bijna nooit meer nare geurtjes. Oh en wat ook echt erg is aan odorex is de volgende ochtend, toen ik nog spuitdeo's(met alcohol) gebruikte. Dan vloog ik bijna tegen het plafond aan van de pijn, nu met de rollers(geen alcohol) heb ik dat niet meer.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Elsje zo 30 okt 2011 - 7:13

Dankje voor de tips.

Ik gebruikte vroeger ook een spray maar nu ook rollers en heb geen last maar van geurtjes maar wel van zweetplekken. Dus als ik dat spul 2x per week gebruik zweet ik dan helemaal niet meer en kan ik verder gewoon mijn eigen deo gebruiken?
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 7:15

Elsje schreef:Dankje voor de tips.

Ik gebruikte vroeger ook een spray maar nu ook rollers en heb geen last maar van geurtjes maar wel van zweetplekken. Dus als ik dat spul 2x per week gebruik zweet ik dan helemaal niet meer en kan ik verder gewoon mijn eigen deo gebruiken?
Ja! Voor je gaat slapen je oksels wassen, 2 of 3 keer spuiten, goed laten drogen (maakt vlekken in je kleding), 's morgens weer wassen en je zweet een paar dagen helemaal niet. Bij mij gaat het trouwens wel een beetje kriebelen/prikken als ik normaal zou gaan zweten en dan voel ik even en is het hartstikke droog. Liever een beetje kriebel/prikken dan van die natte oksels. Ik gebruik ook gewoon altijd mijn gewone deo erbij, gewoon uit gewoonte want tegen het zweten heb je het dan n iet meer nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Monte zo 30 okt 2011 - 7:17

Elsje schreef:Dankje voor de tips.

Ik gebruikte vroeger ook een spray maar nu ook rollers en heb geen last maar van geurtjes maar wel van zweetplekken. Dus als ik dat spul 2x per week gebruik zweet ik dan helemaal niet meer en kan ik verder gewoon mijn eigen deo gebruiken?
Het ligt eraan. Sommigen zweten helemaal niet meer, anderen minder. Ik zweet daardoor echt veel minder(niet helemaal weg, maar het is dan prima te doen en niet echt te zien). Maar ik merk ook dat na een langere tijd 2x per week gebruiken er gewenning optreed. Het zweten komt dan net zo hard weer terug en dan helpt het niet meer. Ik zou het dus niet 2x per week doen(week in week uit), maar alleen als je het echt nodig hebt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  May zo 30 okt 2011 - 10:57

Ik heb het ook geprobeerd, maar dan ga ik wel op andere plekken zweten. Dus voor mij werkt het niet, dus moet me maar bij de zweetplekken neerleggen helaas.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  loura zo 30 okt 2011 - 22:19

Voor mij helpt dat spul niet... Ik heb wel eens Syneo5 geprobeerd en dat hielp de eerste paar keer en daarna ben ik immuun geworden ervan.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Clapperdie ma 31 okt 2011 - 6:54

Ik heb deze een tijd gebruikt. Werkt erg goed.

zweet plekken Odorex_extra_dry_spray+copy

Ik let er wel altijd op dat ik geen syntetisch draag want daar wordt het erger van. En ik heb nu een goede deo die echt fris blijft ruiken ook al zweet ik. Van Sanex Intensive.

Mijn moeder zweet trouwens ook heel erg en zij laat 2x per jaar botox spuiten onder haar oksels en dat helpt helemaal goed. Bij haar wordt het trouwens vergoed door de verzekering omdat het zo heftig is.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Aziraphale ma 31 okt 2011 - 9:50

Ik gebruik ook elke zondagavond therme (zie post hierboven) en ben er heel erg tevreden over!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Elsje ma 31 okt 2011 - 9:53

En de therme gebruik je dan 1x in de week?

En is dit ook gewoon te halen bij bijv kruivat?
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Mamsie ma 31 okt 2011 - 9:53

Ik gebruik 2x per week Perspirex.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Esperanza di 1 nov 2011 - 1:43

Odorex heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat brandde bij mij echt ontzettend. Nu moet ik ook zeggen dat ik alleen maar tegen deo's kan waar geen parfum in zit.
Botox schijnt ook goed te helpen, maar dat is volgens mij als je echt overmatig zweet, zoals iemand hierboven noemde (ik ben even de naam kwijt)
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Clapperdie di 1 nov 2011 - 2:14

Elsje schreef:En de therme gebruik je dan 1x in de week?

En is dit ook gewoon te halen bij bijv kruivat?

Ik gebruik het als het weer nodig is. Ongeveer 1x per 4 á 5 dagen. ''s avonds voordat je gaat slapen insprayen en de volgende ochtend onder de douche.

Ik ben er zeer tevreden over.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 2:47

Klinkt als een wondermiddel.

Als ik voor de kast sta dan blijft er al veel hangen omdat ik er zweetplekken in heb. Zelfs als ik het niet warm heb dan heb ik zweet onder mijn oksels. Echt heel frustrerend. Ik zal ook eens naar de winkel gaan voor dat spul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  PluDan di 1 nov 2011 - 3:35

Mamsie schreef:Ik gebruik 2x per week Perspirex.

Kun je dit ook gewoon bij de drogist halen dan mamsie?
Heb er nog nooit van gehoord.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Mamsie di 1 nov 2011 - 4:00

PluDan schreef:
Mamsie schreef:Ik gebruik 2x per week Perspirex.

Kun je dit ook gewoon bij de drogist halen dan mamsie?
Heb er nog nooit van gehoord.

Ja ik koop het altijd bij de kruidvat.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Zwerver di 1 nov 2011 - 4:15

Ik zweer bij dit: zweet plekken Rexona_deo_creme_48h_teaser1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:32

wc-eend schreef:Ik zweer bij dit: zweet plekken Rexona_deo_creme_48h_teaser1

Die heb ik ook, maar dan zweet ik nog net zo erg. En bij die spray van Therme trouwens ook. Zou het dan ook met je huid te maken hebben ofzo? Syneo 5 bestaat ook nog, die werkte bij mij in eerste instantie wel, later niet meer.
Vooral in de winter is het zo vervelend, dan voelt het zo koud die natte oksels. En als ik een bloesje ofzo aan heb wat niet helemaal strak zit onder mijn oksels, dat is ook echt niet fijn endaar lijk ik veel meer in te zweten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Rapunzel di 1 nov 2011 - 5:42

Koop een paar setjes dunne washandjes en doe elke dag 1 paar onder je oksels. (als je een strak truitje onder je kleren aan hebt blijft dit wel zitten) Geen zweetplek meer te zien!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:52

Al die middeltjes die hier in het topic staan heb ik geprobeerd, maar ik blijf maar zweten. Heb toen een middeltje van de dokter voorgeschreven gekregen, dat helpt wel bij mij. Maar moet ik niet te vaak gebruiken want heel mijn oksels gaan dan naar de klote.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Queen di 1 nov 2011 - 6:13

Bij mij werkt bovenstaande allemaal niet helaas.

Wat ik nu doe om die vieze zweetplekken te voorkomen: kleine inlegkruisjes in de oksel van mijn truitje plakken. Blijft hele dag zitten en geen last meer van geurtjes en natte plekken. Het klinkt een beetje debiel, maar je moet wat als niets meer helpt....
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Elsje di 1 nov 2011 - 6:45

Chocolade schreef:Bij mij werkt bovenstaande allemaal niet helaas.

Wat ik nu doe om die vieze zweetplekken te voorkomen: kleine inlegkruisjes in de oksel van mijn truitje plakken. Blijft hele dag zitten en geen last meer van geurtjes en natte plekken. Het klinkt een beetje debiel, maar je moet wat als niets meer helpt....
\

Je hebt ook van die speciale oksels pads maar dat vind ik niet zo lekker zitten.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 1:15

Elsje schreef:
Chocolade schreef:Bij mij werkt bovenstaande allemaal niet helaas.

Wat ik nu doe om die vieze zweetplekken te voorkomen: kleine inlegkruisjes in de oksel van mijn truitje plakken. Blijft hele dag zitten en geen last meer van geurtjes en natte plekken. Het klinkt een beetje debiel, maar je moet wat als niets meer helpt....
\

Je hebt ook van die speciale oksels pads maar dat vind ik niet zo lekker zitten.

Daar dacht ik ook eerst aan. Maar ik heb Oderex gekocht en gisteren meteen onder mijn oksels gedaan.
Vanmorgen een shirtje aan gedaan waar ik normaal zweetplekken in heb. Vooral tijdens mijn werk heb ik enorme klotsende oksels.
Maar vandaag niet! :shock: bounce cheers Ik ben echt zó blij! Hard gewerkt, gezweet over mjin hele lijf, maar géén klotsende oksels en een droog shirtje. Geweldig.
Hopen dat het zo blijft, en bedankt voor de tip hier smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zweet plekken Empty Re: zweet plekken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum