Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios?

+18
Tyrael
Fayebella
FireButterfly
Jeanette
Susan
Blond
Suus
Snoes
Oasis
Sylvana
Antibes
Lady Starstruck
Inge
_Femme
Lejow
Shisha
Marin
Raindrop
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios? Empty Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 2:15

Ik heb tijd geleden een show gezien bij... de Efteling geloof ik? Was een 3D show en echt iedereen was aan't bukken en opzij aan't duiken :P Dat heb ik in de bioscoop nog niet meegemaakt :/

Ben als laatst naar de Leeuwenkoning geweest en 't 3D gaf mooi effectje, maar dat was 'm wel..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios? Empty Re: Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 2:18

Het 3D-effect in de bioscopen is me tot nu toe erg tegengevallen. Alleen bij Avatar was ik enigszins onder de indruk, maar bij de andere... 5 of 6 3D-films had ik het idee van, als dit alles is, hadden ze het ook wel bij 2D kunnen houden...

Gast
Gast

Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios? Empty Re: Wat vinden jullie van het 3D effect in de bios?

Bericht  Raindrop zo 30 okt 2011 - 2:18

Ik heb een aantal films gezien met 3D effect en bij sommige films vind ik het heel mooi, dan merk je ook het 3D effect heel erg maar bij een film (ik weet niet meer welke) zag je gewoon totaal geen verschil.
In de bioscoop heb ik ook nog nooit meegemaakt dat ik het gevoel had dat ik echt moest bukken of opzij moest springen haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin zo 30 okt 2011 - 2:19

Denk dat je die twee dingen ook niet moet vergelijken. Zo'n Efteling/Disney show is echt gemaakt voor de entertainment en vaak worden er nog andere effecten aan toegevoegd, dus wordt je natgespet, of beweegt de bank. Het verhaal is ook echt puur gemaakt voor de attractie, dus zit vol spannende dingen die naar je toe komen.

Bij een biosfilm is dat veel minder. Er zal tegenwoordig met die 3D films vast wel meer rekening mee gehouden worden, maar het gaat over 't algemeen gewoon om het gewone 3D effect.
Ik ben er zelf ook niet weg van hoor, dus ik ga net zo lief, of liever eigenlijk, naar de gewone film.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Shisha zo 30 okt 2011 - 2:19

Ik vind het meestal wel tegenvallen. Het ziet er wat mooier uit doordat je diepte ziet maar echte 3d effecten zitten er bij bioscoopfilm vaak niet in. Jammer want ik vind het wel leuk om weg te 'moeten' duiken. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lejow zo 30 okt 2011 - 2:20

En daarbij zijn die films op een normale manier opgenomen, zodat ze ook zonder 3D op dvd of in de bios kunnen komen. En zijn inderdaad die films zoals de Pandadroom in de Efteling echt puur gemaakt op het 3D effect
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 2:21

Shisha schreef:Ik vind het meestal wel tegenvallen. Het ziet er wat mooier uit doordat je diepte ziet maar echte 3d effecten zitten er bij bioscoopfilm vaak niet in. Jammer want ik vind het wel leuk om weg te 'moeten' duiken. smile

Ik dus ook Very Happy

@Joy: Ik weet dat op zich wel... Maar toch had ik er eigenlijk wel iets meer van verwacht! Ik heb toen UP in 3D gezien, vond ik echt níks toevoegen, het filmpje vóór de film, die niks met de film te maken had, was ook in 3D en die vond ik wel cool...

Gast
Gast

Bericht  _Femme zo 30 okt 2011 - 2:22

Ik vind het ook tegenvallen. Heb meerdere films in 3D gezien in de bios en ik heb eigenlijk meer moeite met dat vervelende brilletje dan dat ik het 3D effect waard vind. Ik heb wel 1 film gezien, Sanctum, waarbij ik het wel heel mooi vond onder water enzo. Maar ik zou het ook niet missen als het er niet is.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 2:22

Bij Jackass the movie nr. zoveel in 3D, moest ik trouwens wel even uitwijken voor een vliegende dildo Laughing

En nee, niet mijn filmkeuze. De jongens wilden er heen angel

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 30 okt 2011 - 2:44

Ik vind het niet echt iets toevoegen het 3D effect
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 2:53

Ik zie geen verschil Embarassed. Ja, ik moet die bril opzetten om het te kunnen zien maar dan zie ik het voor mijn gevoel gewoon normaal. Met Avatar heb ik best wel mee zitten lullen dat het allemaal zo mooi was maar ik zag ook geen verschil... Ik voel me zo stom dat ik er niks anders aan zie, ik snap niet hoe dat kan.

Vroeger had je dat ook met die plaatjes waar je dan een ander plaatje in kon zien als je er op een bepaalde manier naar keek. Het is me nooit gelukt, mijn ogen gaan er alleen maar van tranen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 2:58

Zusje schreef:Ik zie geen verschil Embarassed. Ja, ik moet die bril opzetten om het te kunnen zien maar dan zie ik het voor mijn gevoel gewoon normaal. Met Avatar heb ik best wel mee zitten lullen dat het allemaal zo mooi was maar ik zag ook geen verschil... Ik voel me zo stom dat ik er niks anders aan zie, ik snap niet hoe dat kan.

Vroeger had je dat ook met die plaatjes waar je dan een ander plaatje in kon zien als je er op een bepaalde manier naar keek. Het is me nooit gelukt, mijn ogen gaan er alleen maar van tranen.

Dat is jammer, Zusje Neutral
Bij sommige films heb ik ook het idee dat mijn hersenen het niet kunnen/willen zien, maar bij Avatar had ik echt het idee dat ik middenin het oerwoud zat; zó mooi!

Als je moe bent, pakt het soms ook niet zo goed uit, zulke films. Dan krijg je gegarandeerd koppijn én je ziet er geen bal van Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 3:01

Het verschilt per film. Bij avatar vond ik het effect heel mooi, maar bij de Lion King vond ik het erg tegenvallen. Ik ben benieuwd naar happyfeet 2, want de effecten in de trailer vind ik wel duidelijk overkomen.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 30 okt 2011 - 3:03

Om eerlijk te zijn doodeng. Ik vind het een beetje overweldigend. Alles komt op je af. Misschien moet ik er nog aan wennen haha Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Inge zo 30 okt 2011 - 3:04

Jolee schreef:Het verschilt per film. Bij avatar vond ik het effect heel mooi, maar bij de Lion King vond ik het erg tegenvallen. Ik ben benieuwd naar happyfeet 2, want de effecten in de trailer vind ik wel duidelijk overkomen.
Jaaa, ik ben ook benieuwd naar Happyfeet 2
Ben ook benieuwd naar de gelaarsde kat, daar leek het effect ook beter in te zijn.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 3:08

Inge schreef:
Jolee schreef:Het verschilt per film. Bij avatar vond ik het effect heel mooi, maar bij de Lion King vond ik het erg tegenvallen. Ik ben benieuwd naar happyfeet 2, want de effecten in de trailer vind ik wel duidelijk overkomen.
Jaaa, ik ben ook benieuwd naar Happyfeet 2
Ben ook benieuwd naar de gelaarsde kat, daar leek het effect ook beter in te zijn.

Ik lag helemaal krom om het stukje 'we're bringing sexy baaaack, yeah yeah'. Alleen al om dat stukje wil ik gaan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 30 okt 2011 - 3:49

Ik zie ook niet veel verschil, maar ik heb laatst ergens iets gelezen dat er verschillende vormen van 3D zijn en dat niet alle 3D films ook echt op je af vliegen. Dus wellicht ligt het er ook aan naar welke films je gaat.

Ik vind het vooral irritant dat ze minder scherp zijn, dat vind ik meer afdoen aan de film dan dat 3D toevoegt. En ik vind het irritant dat je extra moet betalen, terwijl ik helemaal geen 3D wil.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 3:55

Dat laatste vind ik ook een irritatiepunt, Antibes, en bovendien krijg ik last van mijn neus door die zware brillen. Hebben jullie dat ook?

Gast
Gast

Bericht  Sylvana zo 30 okt 2011 - 4:00

Ik heb eigenlijk nog maar één film in 3D gezien in de bios, Final Destination 5. Maar ik vond het erg tegenvallen, ik had meer het Pandadroom-effect verwacht, dat je bij wijze van spreken onder de stoel voor je schiet omdat er 'iets' op je afkomt.

Ik kreeg er ook beetje hoofdpijn van trouwens, maar ik weet niet zeker of dat aan het 3D effect of brilletje lag, of dat het aan mijn gesteldheid lag (was niet super fit die dag).

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 4:04

Youandi schreef:Dat laatste vind ik ook een irritatiepunt, Antibes, en bovendien krijg ik last van mijn neus door die zware brillen. Hebben jullie dat ook?

Nee ik heb geen last van de bril op zich maar vind het irritant als ik geen keuze heb (soms draait ook de gewone versie wel). Want ik zie geen verschil, ik zie geen 3D en toch moet ik 1,50 bijbetalen om de film te kunnen zien. Ik vind het stom.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 30 okt 2011 - 4:06

De eerdere grote zware ski-bril achtige brillen had ik wel last van. Nu heb ik een brilletje gekocht ooit bij de Pathé (voor 1,50 ofzo) wat meer een Harry Potter model is en daar heb ik geen last van.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 4:11

Dat is wel een goede aanrader. Die zware zwarte krengen verstieren toch wel ietwat mijn plezier. Bovendien verdwijnt mijn hele hoofd zowat achter zo'n ding laughcry

Zusje, dat kan ik me voorstellen ja. Als je het verschil toch niet merkt.. Ik hoop voor je dat niet alle films binnenkort alleen nog in 3D zijn.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 30 okt 2011 - 4:12

Vind dat het er sowieso al best veel zijn nu. Ik heb een Pathé Unlimited en baal er echt van dat je aanbod al behoorlijk beperkt wordt als je naast die 19 euro per maand niet stelselmatig bij wilt betalen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 4:14

Antibes schreef:Vind dat het er sowieso al best veel zijn nu. Ik heb een Pathé Unlimited en baal er echt van dat je aanbod al behoorlijk beperkt wordt als je naast die 19 euro per maand niet stelselmatig bij wilt betalen.

Precies, ik heb het ook en baal er gewoon van. Daar heb ik geen abonnement voor genomen natuurlijk. Nu proberen ze je gold aan te smeren. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat loopt.

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 30 okt 2011 - 4:15

Zusje schreef:
Antibes schreef:Vind dat het er sowieso al best veel zijn nu. Ik heb een Pathé Unlimited en baal er echt van dat je aanbod al behoorlijk beperkt wordt als je naast die 19 euro per maand niet stelselmatig bij wilt betalen.

Precies, ik heb het ook en baal er gewoon van. Daar heb ik geen abonnement voor genomen natuurlijk. Nu proberen ze je gold aan te smeren. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat loopt.

Hier sluit ik mij bij aan. Ik ben niet gek op 3D en kijk liever films zonder, maar helaas kom je daar steeds vaker niet meer onderuit.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: