Vind jij het erg
+8
Toet
Blond
Pien
mzcharlotte
Caroow
TGR
Sugarfall
Blair
12 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vind jij het erg
Haha, ik zou dat eigenlijk wel grappig vinden. Op de middelbare school vonden mensen mij altijd een bitch omdat ik recht voor mijn raap ben en toen nog niet echt nadacht over mijn formulering en oke ook gewoon alles zei wat ik dacht. Maar ik wéét dat ik geen bitch ben, dus als ik hier zo genoemd zou worden, tsjah..
Als ik iemand hier een bitch noem in een lijstje is het niet omdat ik diegene ook echt een bitch vind, maar omdat ik daar gewoon de meeste bitchy opmerkingen van kan herinneren. Niet omdat diegene altijd een bitch is.
Als ik iemand hier een bitch noem in een lijstje is het niet omdat ik diegene ook echt een bitch vind, maar omdat ik daar gewoon de meeste bitchy opmerkingen van kan herinneren. Niet omdat diegene altijd een bitch is.
Gast- Gast
Ik zou wel graag willen weten waarom die persoon dat dan denkt....
Maar verder, ik weet wel zo'n beetje van mezelf wanneer ik bitchy uit de hoek ben gekomen en wanneer niet. Dus ik geloof niet dat het me verder nou zoveel zou doen....
Maar verder, ik weet wel zo'n beetje van mezelf wanneer ik bitchy uit de hoek ben gekomen en wanneer niet. Dus ik geloof niet dat het me verder nou zoveel zou doen....
Gast- Gast
Nee. Al zou ik er wel een beetje op gaan letten misschien. Je kan niet met iedereen vriendjes zijn he
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Mij zou het niks uitmaken, ik vind dat men hier toch al niet zo goed tegen wat hardere opmerkingen kan. Dusja dan is het ook niet zo raar als mensen hier snel zeggen dat je een bitch bent.
En dan nog..voor mij is het forum maar een forum, die mensen kennen je niet in het echt en op internet komen opmerkingen sowieso al vaak harder over omdat mensen ze op hun eigen manier lezen. Ik zou me er dan ook totaal niet druk om kunnen maken.
En dan nog..voor mij is het forum maar een forum, die mensen kennen je niet in het echt en op internet komen opmerkingen sowieso al vaak harder over omdat mensen ze op hun eigen manier lezen. Ik zou me er dan ook totaal niet druk om kunnen maken.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: