DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
ik vind dat echt shokking, dat iemand 2 of 3 van die dozen wegwerkt. Waarom vraag ii.me ook af..Theedoosje schreef:Ziet er lekker uit Mau maar denk niet dat k daar zo 2 dozen van op kan
Gast- Gast
Smikkell schreef:ik vind dat echt shokking, dat iemand 2 of 3 van die dozen wegwerkt. Waarom vraag ii.me ook af..Theedoosje schreef:Ziet er lekker uit Mau maar denk niet dat k daar zo 2 dozen van op kan
Niet in één keer, maar in vier keer. Maakt ook verder niet uit, hoe en wat. Het zat in mijn maag en heb het inmiddels uitgepoept. Slecht voor mijn dieet, maar het was echt heel erg lekker.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ik vind dat echt shokking, dat iemand 2 of 3 van die dozen wegwerkt. Waarom vraag ii.me ook af..Theedoosje schreef:Ziet er lekker uit Mau maar denk niet dat k daar zo 2 dozen van op kan
Tja waarom drinken sommigen mensen zoveel dat ze niet meer weten wat ze doen? Drinken is ook niet bevorderlijk voor je lijf
Maar goed denk dat je sommige mensen gewoon niet kan begrijpen altijd Soms heb je een drang om het op te eten of zo...je blijft maar eten...
Gast- Gast
Chocolaatje hapslikweg.
Als het mooie dingetjes zijn, zijn ze bij voorbaat al veel lekkerder.
Als het mooie dingetjes zijn, zijn ze bij voorbaat al veel lekkerder.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Morgen is het weer maandag, en zoals mijn coach al zei kun je alleen beginnen met lijnen op maandag. Morgen dus weer netjes eten, want sporten heb ik deze week ook alleen maar gedaan met een enorme sik omdat ik geen zin had.
Rovine- Ratel
Veel mensen die lijnen gebruiken dat als excuus naar zichzelf. Maandagochtend netjes beginnen, dinsdagmiddag de fout ingaan en dan die hele week als verloren beschouwen. En dan maandag weer opnieuw beginnen.
Rovine- Ratel
Mag ik zeggen dat Yvonne Jaspers leuk was bij Kwestie van kiezen? Zo niet, dan zeg ik het toch. Ze was echt leuk!
Gast- Gast
Mag ik dan even zeggen dat ik het heel zielig vind voor olifant Radza?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Sympathie voor een bepaald persoon werkt wel. Want was het Chantal Janssen geweest, dan had ik het waarschijnlijk niet zo leuk gevonden.
Gast- Gast
May schreef:Mag ik dan even zeggen dat ik het heel zielig vind voor olifant Radza?
Wie is olifant Radza?
Gast- Gast
Maura schreef:May schreef:Mag ik dan even zeggen dat ik het heel zielig vind voor olifant Radza?
Wie is olifant Radza?
dies in greppel gevallen in dierentuin
Gast- Gast
Maura schreef:Sympathie voor een bepaald persoon werkt wel. Want was het Chantal Janssen geweest, dan had ik het waarschijnlijk niet zo leuk gevonden.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:May schreef:Mag ik dan even zeggen dat ik het heel zielig vind voor olifant Radza?
Wie is olifant Radza?
Dat is inderdaad wel zielig.
Gast- Gast
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/%29/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/30/opmerkelijk/dierentuin-emmen-ontruimd-vanwege-val-olifant-in-greppel.xml
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:May schreef:Mag ik dan even zeggen dat ik het heel zielig vind voor olifant Radza?
Wie is olifant Radza?
Ja dat is echt de tofste olifant die er bestaat, had gewoon tranen in mijn ogen toen in het filmpje zag. Gelukkig is alles wel goed met hem, zonde dat zijn slagtand is afgebroken.
May- Ratel
Theedoosje schreef:Heb je er een band mee May?
Ja wel een beetje eigenlijk. Ik kom al jaren in de dierentuin en was meteen verliefd op hem toen hij acht jaar geleden kwam. En afgelopen voorjaar nog een hele poos met zijn verzorger staan praten over hem, over hoe hij slaapt, hoe ze het gaan doen als de andere mannetjes geslachtsrijp gaan worden, waarom hij wel door de vrouwen in de groep wordt geaccepteerd e.d.
May- Ratel
Ja ben sowieso wel een dierenvriend hoor, maar dit beest heeft gewoon echt een geweldig karakter. Vandaar dat hij ook door de vrouwtjes geaccepteerd wordt binnen de groep. Normaal gesproken staan de mannetjes en vrouwtjes namelijk apart, maar hij staat bij de vrouwen in de groep.
May- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: