DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:OMG Mau ja dat is ook niet slim van der nee.
Nee, en dan elke avond.
Elke avond pfff ... moet er niet aan denken zelf om elke avond nog iets uit de frituur te eten.
Sowieso al VIER frikandellen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:OMG Mau ja dat is ook niet slim van der nee.
Nee, en dan elke avond.
Elke avond pfff ... moet er niet aan denken zelf om elke avond nog iets uit de frituur te eten.
Sowieso al VIER frikandellen
Ik had wel gemerkt dat ze erg was gegroeid. Dat was ons allemaal wel opgevallen. Maar ja, waardoor? Want als ze bij ons at, dan at ze gewoon mee. Nam altijd wel wat extra's, maar niet buitensporig. Tot broer lief dus vertelde dat ze elke avond voor het slapengaan nog vier frikandellen wegwerkte. En dat hij nu wel blij was dat die vetpan weg was, want dan kon ze het niet meer bakken. Toen zat ik ook echt wel even van , maar meer omdat ik frikandellen gewoon echt niet lust.
Gast- Gast
Ja je weet toch nooit anders waarom ze zo aankomt. Nu wel dus haha Maar goed dat hij die pan weg heeft gedaan.
Gast- Gast
Ja.... Vier frikandellen. Bah, Bah.
Ik heb daarentegen afgelopen weekend iets lekkers ontdekt. Bistro Mini Baquette Speciale. Ik heb drie dozen á acht mini's weggewerkt....
Ik heb daarentegen afgelopen weekend iets lekkers ontdekt. Bistro Mini Baquette Speciale. Ik heb drie dozen á acht mini's weggewerkt....
Gast- Gast
Na een avond stappen met veel dansen en veel drank werk ik met gemak 4 frikandellen weg
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik gun het die mensen van Obese juist heel erg dat ze afvallen omdat ze er een jaar lang keihard voor werken.
Ik had eens een collega die een heel brood horizontaal doorsneed en belegde met 12 frikandellen. Die kerel was echt huuuuge.
Ik had eens een collega die een heel brood horizontaal doorsneed en belegde met 12 frikandellen. Die kerel was echt huuuuge.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
May schreef:Na een avond stappen met veel dansen en veel drank werk ik met gemak 4 frikandellen weg
Maar dat is één avond. En ik geloof niet dat je op zondag, maandag en de dagen erop nog steeds 4 frikandellen wilt wegwerken.
Ik gun het mensen van Obese ook echt dat ze afvallen. Daarnaast werkt hun doorzettingsvermogen erg aanstekelijk.
Gast- Gast
Ik heb nog niet gekeken, ga morgen tijdens het sporten wel kijken.
Rovine- Ratel
Nee zeker niet dat lukt me dan ook echt niet haha. Gelukkig ga ik ook niet te vaak stappen anders was ik nog dikker dan dat ik al ben haha.
May- Ratel
Theedoosje schreef:O Mau en dan zeg je wat over de frikandellen
Het waren twee dozen, zag ik net.
Gast- Gast
Oef, na het stappen een vega schotel van Beiroet! Het geluk is dat ik kruipend naar huis kom, de Shoarma van de onderburen niet te eten is en de Vega schotel van Beiroet nooit tegenkom.
Gast- Gast
Momenteel wel maar normaal gesproken niet nee.
May- Ratel
Vroeger at ik na het stappen altijd een pita met kaas, dat was nog niet zo schandalig hahaha.. Als ik soms hoor dat mensen hele pizza's of shoarmaschotels eten
Gast- Gast
Volgens mij zijn die dingen stiekem nog best slecht. Maar ik heb 100 kilo chocola op dit weekend, dus ik moet niet zeuren.
Rovine- Ratel
Theedoosje schreef:Ziet er lekker uit Mau maar denk niet dat k daar zo 2 dozen van op kan
Niet in één keer.
Gast- Gast
Ik heb net een zakje met hele mooie bonbons van een vriendinnetje gekregen en ze roepen me.
Rovine- Ratel
Maple schreef:Ik heb nog twee repen Milka liggen, over nog van Ameland en ze roepen me
Mag ik ook een stukje? De rest mag jij dan.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Ziet er lekker uit Mau maar denk niet dat k daar zo 2 dozen van op kan
Niet in één keer.
Maar wel op een avond toch?
Nobuc> pak er toch eentje
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Ziet er lekker uit Mau maar denk niet dat k daar zo 2 dozen van op kan
Niet in één keer.
Maar wel op een avond toch?
Nobuc> pak er toch eentje
Nee op twee avonden en dan verdeeld over vier keer. En dat houdt ook nog in dat ik geen zin had om brood te smeren en heb toen zo'n mini voor het ontbijt gegeten.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: