DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Evy schreef:Heb je eerder een pony gehad? Ik ben heel benieuwd hoe het wordt!
Nope nog nooit hahaha dus daarom twijfel ik ook enorm ! ik zal een foto morgen maken. 11:00 uur bij de kapper aanwezig zijn
Gast- Gast
Maura schreef:Geen staart meer, stuiter? Nee, dat kan niet. Want ik heb die bewuste zaterdag de hele dag met jaloerse ogen naar je gekeken, want wat ben jij mooi met je staart en statig als je die domme zonnebril ophebt.
En Storm... Ik smeek je.... Ga niet weg.....
Gast- Gast
STUIT! Ik ben nu al aan het nadenken over m'n kleren!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Geen staart meer, stuiter? Nee, dat kan niet. Want ik heb die bewuste zaterdag de hele dag met jaloerse ogen naar je gekeken, want wat ben jij mooi met je staart en statig als je die domme zonnebril ophebt.
Was geen grapje hoor, mijn hele post niet.
Gast- Gast
Maura schreef:Stuiterbal schreef:Maura schreef:Geen staart meer, stuiter? Nee, dat kan niet. Want ik heb die bewuste zaterdag de hele dag met jaloerse ogen naar je gekeken, want wat ben jij mooi met je staart en statig als je die domme zonnebril ophebt.
Maar ik vind hem grappig Gek jaloers naar mij kijken.....
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb trouwens m'n iPhone, maar ik snap geen kloot van dat hele ding
Als je maar kan whatsappen dat is het belangrijkste !
Gast- Gast
Ja, een foto! Succes morgen
Storm, irritant dat je vriend en zijn vriend zo'n herrie maken en niet luisteren als jij er wat van zegt. Ze kunnen inderdaad wel rekening houden met jullie zoontje (en met jou).
Storm, irritant dat je vriend en zijn vriend zo'n herrie maken en niet luisteren als jij er wat van zegt. Ze kunnen inderdaad wel rekening houden met jullie zoontje (en met jou).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Stuiterbal schreef:Maura schreef:Geen staart meer, stuiter? Nee, dat kan niet. Want ik heb die bewuste zaterdag de hele dag met jaloerse ogen naar je gekeken, want wat ben jij mooi met je staart en statig als je die domme zonnebril ophebt.
Maar ik vind hem grappig Gek jaloers naar mij kijken.....
Je bent gewoon echt een schoonheid. Kan het niet helpen. Sorry daar dan voor.
Gast- Gast
Ik kan er nu nog helemaal niks mee!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik heb trouwens m'n iPhone, maar ik snap geen kloot van dat hele ding
Als je maar kan whatsappen dat is het belangrijkste !
Gast- Gast
Wat lief Maura ik vind het een heel lief compliment. Het is alleen jammer dat ik het zelf niet zo zie hahahha.
Maar dat is meestal zo.
Maar dat is meestal zo.
Gast- Gast
Ja, irritant he? We wonen gelijkvloers in een appartement en ik heb geen deur in onze slaapkamer lekker gehorig allemaal, bloedirritant. Heb een paar uurtjes geleden oordopjes aangeschaft voor deze avond.Evy schreef:Ja, een foto! Succes morgen
Gast- Gast
Ik ga naar bed. Welterusten allemaal.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Stuiterbal schreef:Wat lief Maura ik vind het een heel lief compliment. Het is alleen jammer dat ik het zelf niet zo zie hahahha.
Maar dat is meestal zo.
Dat is inderdaad meestal zo. Natuurlijk kende ik de meeste mensen al, die hoefde ik verder niet aan te staren, want ik ken ze. Maar ik had bij jou o.a. dat ik even moest blijven kijken, om snel weer weg te kijken, voor je straks dacht dat ik lesbisch was.
Gast- Gast
Weltrusten Evy!
Stuiterbal, ik ben niet raar! Ik meen het....
Burn- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Stuiterbal schreef:Wat lief Maura ik vind het een heel lief compliment. Het is alleen jammer dat ik het zelf niet zo zie hahahha.
Maar dat is meestal zo.
Dat is inderdaad meestal zo. Natuurlijk kende ik de meeste mensen al, die hoefde ik verder niet aan te staren, want ik ken ze. Maar ik had bij jou o.a. dat ik even moest blijven kijken, om snel weer weg te kijken, voor je straks dacht dat ik lesbisch was.
wahahahahahahaha ik vind je grappig
Gast- Gast
Burn schreef:Weltrusten Evy!
Gewoon aantrekken wat je lekker zit ! Zo ben ik ook. Ik kom het liefste in mijn pyjama hahaha
Gast- Gast
Maar Stuiterbal is ook oogverblindend daar kijkt iedereen naar om, man of vrouw.Maura schreef:Stuiterbal schreef:Wat lief Maura ik vind het een heel lief compliment. Het is alleen jammer dat ik het zelf niet zo zie hahahha.
Maar dat is meestal zo.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Stuiterbal schreef:Wat lief Maura ik vind het een heel lief compliment. Het is alleen jammer dat ik het zelf niet zo zie hahahha.
Maar dat is meestal zo.
wahahahahahahaha ik vind je grappig
Gast- Gast
Storm schreef:Maar Stuiterbal is ook oogverblindend daar kijkt iedereen naar om, man of vrouw.Maura schreef:Stuiterbal schreef:Wat lief Maura ik vind het een heel lief compliment. Het is alleen jammer dat ik het zelf niet zo zie hahahha.
Maar dat is meestal zo.
OMG ik rol hier zowat van de bank af en verslik me in mijn drinken.
Gast- Gast
Stuit, nee, ik zal ook wel ff iets leuks aantrekken.. Maar wel comfortabel, aangezien ik 4u (!) in de trein moet!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: