DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Is dit nou het dagcafe? Smikkel komt terug en weg is het keurige, rustige dagcafe wat door ging tot diep in de nacht en waar je altijd terecht kon met je sores... Weg!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zo makkelijk weer..тыквашка schreef:Is dit nou het dagcafe? Smikkel komt terug en weg is het keurige, rustige dagcafe wat door ging tot diep in de nacht en waar je altijd terecht kon met je sores... Weg!
Gast- Gast
тыквашка schreef:Is dit nou het dagcafe? Smikkel komt terug en weg is het keurige, rustige dagcafe wat door ging tot diep in de nacht en waar je altijd terecht kon met je sores... Weg!
Dat kan nu nog steeds hoor...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ben er vandoor dames. Ben met één oog al een film aan het kijken.
Fijne nacht nog!
Fijne nacht nog!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ok komt ie:
ik moet even wat kwijt... WAAROM STUITER IK 3 DAGEN NA MIJN EERSTE ZANGLES NOG STEEDS NA?
ik moet even wat kwijt... WAAROM STUITER IK 3 DAGEN NA MIJN EERSTE ZANGLES NOG STEEDS NA?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Zo makkelijk weer..тыквашка schreef:Is dit nou het dagcafe? Smikkel komt terug en weg is het keurige, rustige dagcafe wat door ging tot diep in de nacht en waar je altijd terecht kon met je sores... Weg!
Nou het is zo, voorheen was het zoet, lief, rustig en je kon áltijd je verhaal kwijt.
Ik mis het oude dagcafe...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik mis June, Merai, Toetje en Q (want die is al weer weg blijkbaar).тыквашка schreef:Smikkell schreef:Zo makkelijk weer..тыквашка schreef:Is dit nou het dagcafe? Smikkel komt terug en weg is het keurige, rustige dagcafe wat door ging tot diep in de nacht en waar je altijd terecht kon met je sores... Weg!
Nou het is zo, voorheen was het zoet, lief, rustig en je kon áltijd je verhaal kwijt.
Ik mis het oude dagcafe...
Gast- Gast
тыквашка schreef:Ok komt ie:
Waarom zie je dat als negatief? Zangles is toch geweldig. Of ... ?
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ik mis June, Merai, Toetje en Q (want die is al weer weg blijkbaar).
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Fijn..Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik mis June, Merai, Toetje en Q (want die is al weer weg blijkbaar).
Gast- Gast
Heb je al WhatsApp, want dan kan je bij ons klein forum. Alex is daar ook.Smikkell schreef:Fijn..Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik mis June, Merai, Toetje en Q (want die is al weer weg blijkbaar).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb je al WhatsApp, want dan kan je bij ons klein forum. Alex is daar ook.Smikkell schreef:Fijn..Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik mis June, Merai, Toetje en Q (want die is al weer weg blijkbaar).
Nog niet, maar mij abo is afgelopen, dus mag weer verlengen. Ik denk er alleen nog over na welk abonnement ik wil, telefoon weet ik denk wel, maar eigenlijk wil ik eerst een baan hebben. Telefoon is mijn beloning .
Qiara- Ratel
Een HTC, maar dan de nieuwe versie van die van mij, June en Merai. Die is echt fijn. En dan kan ik je toevoegen op het kleine forum.Qiara schreef:Smikkell schreef:Heb je al WhatsApp, want dan kan je bij ons klein forum. Alex is daar ook.Smikkell schreef:Fijn..Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik mis June, Merai, Toetje en Q (want die is al weer weg blijkbaar).
Nog niet, maar mij abo is afgelopen, dus mag weer verlengen. Ik denk er alleen nog over na welk abonnement ik wil, telefoon weet ik denk wel, maar eigenlijk wil ik eerst een baan hebben. Telefoon is mijn beloning .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een HTC, maar dan de nieuwe versie van die van mij, June en Merai. Die is echt fijn. En dan kan ik je toevoegen op het kleine forum.
Welke hebben jullie ook alweer? Kan dat niet met Samsung? Ik denk aan de Galaxy S II of S, ook android...
Qiara- Ratel
.oOErinOo. schreef:тыквашка schreef:Ok komt ie:
Ja het was ook geweldig en na alle zenuwen vind ik het ook niet erg om nog even een middagje na te stuiteren...maar ik ben nu 3 dagen verder en ik stuiter nog steeds. Toink toink toink. Ben nu alweer zenuwachtig voor de volgende keer en heb er zó'n zin in! Ik word echt een beetje gek van mezelf!
Maar goed komt denk ik omdat ik het gewoon té spannend vind, 't blijft gewoon echt zo eng om te gaan zingen, in je eentje, terwijl je er je hele leven van overtuigd bent geweest dat je beter je mond kon houden...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Mag ook..Qiara schreef:Smikkell schreef:Een HTC, maar dan de nieuwe versie van die van mij, June en Merai. Die is echt fijn. En dan kan ik je toevoegen op het kleine forum.
Welke hebben jullie ook alweer? Kan dat niet met Samsung? Ik denk aan de Galaxy S II of S, ook android...
Ik dacht meer aan de HTC desire S
Gast- Gast
Slaap lekker!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Mag ook..Qiara schreef:Smikkell schreef:Een HTC, maar dan de nieuwe versie van die van mij, June en Merai. Die is echt fijn. En dan kan ik je toevoegen op het kleine forum.
Ik wil deze keer rekening houden met tests, en de Samsung SII is er bij de consumentenbond als beste uitgekomen (daarna S) en heeft ook een award gewonnen. De HTC's komen ook hoog uit en de cijfers verschillen wel maar een paar tienden.
Slaap lekker, Pompoen!
Qiara- Ratel
тыквашка schreef:.oOErinOo. schreef:тыквашка schreef:Ok komt ie:
Ja het was ook geweldig en na alle zenuwen vind ik het ook niet erg om nog even een middagje na te stuiteren...maar ik ben nu 3 dagen verder en ik stuiter nog steeds. Toink toink toink. Ben nu alweer zenuwachtig voor de volgende keer en heb er zó'n zin in! Ik word echt een beetje gek van mezelf!
Maar goed komt denk ik omdat ik het gewoon té spannend vind, 't blijft gewoon echt zo eng om te gaan zingen, in je eentje, terwijl je er je hele leven van overtuigd bent geweest dat je beter je mond kon houden...
Nou ik zou blij zijn dat je na 3 dagen nog steeds stuitert en trots zijn op jezelf. Je hebt iets gevonden waar je ontzettend blij mee bent wat je ook nog eens ontzettend goed kunt! Misschien moet je het eruit zingen
Heb je podiumangst?
Erin- Ratel
Ach, WA is het belangrijkste.Qiara schreef:Smikkell schreef:Mag ook..Qiara schreef:Smikkell schreef:Een HTC, maar dan de nieuwe versie van die van mij, June en Merai. Die is echt fijn. En dan kan ik je toevoegen op het kleine forum.
Ik wil deze keer rekening houden met tests, en de Samsung SII is er bij de consumentenbond als beste uitgekomen (daarna S) en heeft ook een award gewonnen. De HTC's komen ook hoog uit en de cijfers verschillen wel maar een paar tienden.
Slaap lekker, Pompoen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ach, WA is het belangrijkste.Qiara schreef:Ik wil deze keer rekening houden met tests, en de Samsung SII is er bij de consumentenbond als beste uitgekomen (daarna S) en heeft ook een award gewonnen. De HTC's komen ook hoog uit en de cijfers verschillen wel maar een paar tienden.
Slaap lekker, Pompoen!
WA
Qiara- Ratel
Ik vind het wel wat saai hier. Waar zijn nou die dwazen die vonden dat ik terug moest komen...
Ben ik er, zijn ze er zelf niet!!!!
Ben ik er, zijn ze er zelf niet!!!!
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:тыквашка schreef:.oOErinOo. schreef:тыквашка schreef:Ok komt ie:
Nou ik zou blij zijn dat je na 3 dagen nog steeds stuitert en trots zijn op jezelf. Je hebt iets gevonden waar je ontzettend blij mee bent wat je ook nog eens ontzettend goed kunt! Misschien moet je het eruit zingen
Heb je podiumangst?
Ik zei toch niet dat ik het goed kan? Wahahaha! Nee ik zal nooit echt een hele geweldige zanger worden. Maar volgens mijn 'juf' kan ik veel meer dan ik zelf denk en ze was best tevreden over wat ik al in huis heb. Als ik zing zing ik in ieder geval met ballen ;-). Dus dat is natuurlijk leuk om te horen.
En als ik wat zou moeten zeggen op een podium zou ik bloednerveus zijn maar dat zou verder geen ramp zijn. Maar ik denk dat ik niet op een podium kan zingen... ik word zo vreselijk zenuwachtig dat ik echt alles fout doe wat ik ooit goed heb geleerd.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Je kan met WA ook geluidfragmenten versturen, heтыквашка schreef:.oOErinOo. schreef:тыквашка schreef:.oOErinOo. schreef:тыквашка schreef:Ok komt ie:
Heb je podiumangst?
Ik zei toch niet dat ik het goed kan? Wahahaha! Nee ik zal nooit echt een hele geweldige zanger worden. Maar volgens mijn 'juf' kan ik veel meer dan ik zelf denk en ze was best tevreden over wat ik al in huis heb. Als ik zing zing ik in ieder geval met ballen ;-). Dus dat is natuurlijk leuk om te horen.
En als ik wat zou moeten zeggen op een podium zou ik bloednerveus zijn maar dat zou verder geen ramp zijn. Maar ik denk dat ik niet op een podium kan zingen... ik word zo vreselijk zenuwachtig dat ik echt alles fout doe wat ik ooit goed heb geleerd.
Gast- Gast
Oh haha nou ja als je hartstikke vals zong vond je het niet geweldig! Geniet er gewoon van en niet zoveel druk op leggen. Siinnngg !
Erin- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: