En nu is het afgelopen..
2 plaatsers
Pagina 10 van 10
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: En nu is het afgelopen..
Oude topics ophalen gaat op dit forum nog niet zo goed. Niets leukers dan op het oude forum tijdens forumnachten oude topics ophalen met de meest flauwe opmerkingen en adviezen die totaal niet meer van toepassing zijnJune schreef:Smikkell schreef:Maar dan zou ik hele gesprekken met mezelf moeten gaan hebben. Het gaat om nog zo'n 450 posts. Dat is bijna het verdubbelen van mijn posts in éém avond.June schreef:Smikkell schreef: Ik sta op 9 van de meest actieve forummers. Ik zou Isa nog in kunnen halen deze nacht.
Hypothetisch gezien kun je iedereen inhalen vannacht, maar de vraag is of je dat moet willen ?
Of je gaat op elk topic van de afgelopen maand nog reageren?
Gast- Gast
Smikkell schreef: Ik moet ook van Inge..
Ik poets mijn kroon nog even en dan ga ik ook.
Ik heb inmiddels ook al een hoofd zonder lenzen en make-up. Tanden poetsen (dat vind ik belangrijker dan mijn kroon...) en dan ga ik ook slapen!
Gast- Gast
Smikkell schreef: Ik moet ook van Inge..
Ik poets mijn kroon nog even en dan ga ik ook.
:p
Zo en nu allemaal slapen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Oude topics ophalen gaat op dit forum nog niet zo goed. Niets leukers dan op het oude forum tijdens forumnachten oude topics ophalen met de meest flauwe opmerkingen en adviezen die totaal niet meer van toepassing zijnJune schreef:Smikkell schreef:Maar dan zou ik hele gesprekken met mezelf moeten gaan hebben. Het gaat om nog zo'n 450 posts. Dat is bijna het verdubbelen van mijn posts in éém avond.June schreef:Smikkell schreef: Ik sta op 9 van de meest actieve forummers. Ik zou Isa nog in kunnen halen deze nacht.
Hypothetisch gezien kun je iedereen inhalen vannacht, maar de vraag is of je dat moet willen ?
woezo waat bat dir njit woet?
*Haalt tandenborstel uit mond*
Hoezo gaat dat hier niet goed?
Gast- Gast
Er zijn hier nog niet echt oude topics.June schreef:Smikkell schreef:Oude topics ophalen gaat op dit forum nog niet zo goed. Niets leukers dan op het oude forum tijdens forumnachten oude topics ophalen met de meest flauwe opmerkingen en adviezen die totaal niet meer van toepassing zijnJune schreef:Smikkell schreef:Maar dan zou ik hele gesprekken met mezelf moeten gaan hebben. Het gaat om nog zo'n 450 posts. Dat is bijna het verdubbelen van mijn posts in éém avond.June schreef:Smikkell schreef: Ik sta op 9 van de meest actieve forummers. Ik zou Isa nog in kunnen halen deze nacht.
woezo waat bat dir njit woet?
*Haalt tandenborstel uit mond*
Hoezo gaat dat hier niet goed?
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Er zijn hier nog niet echt oude topics.
*Slaat zichzelf met een tandenborstel*
Het wordt nu echt tijd om te gaan slapen!
Slaap lekker allemaal!
Gast- Gast
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is t afgelopen met...
» Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?
» Bah vakantie alweer afgelopen...
» weet iemand hoe het met Hazeltje afgelopen is?
» WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?
» Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?
» Bah vakantie alweer afgelopen...
» weet iemand hoe het met Hazeltje afgelopen is?
» WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?
Pagina 10 van 10
Permissies van dit forum: