En nu is het afgelopen..
2 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: En nu is het afgelopen..
Baileys schreef:Chocomel malibu? Heb ik wat gemist? Ik lust chocomel en ik lust malibu maar om dat nou te gaan mixen?
Maar ja waarschijnlijk zou je het niet drinken als het niet te zuipen was dus mss moet ik dat ook eens proberen.
Al zullen ze me hier in de kroeg vast raar aankijken als ik dat bestel haha
Ik krijg al rare blikken als ik een berenburg appelsap bestel voor een vriend van me..
Snel proberen!!!!
Te lekker!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, chocomel kun je mixen met slagroom. Hazelnoot slagroom of caramel is ook lekker
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Maar ik heb nog geen JULLIE.. Ik heb liever gewoon een tv zonder een man er bij.June schreef:Smikkell schreef:Drie, drie lieve meisjes. Misschien als wij in ruil wat reclame maken?
Ho ho, jij wilde graag een tv van JULLIE geld, wij willen gewoon een tv .
Reclame maken doe ik graag! Wat moet ik doen, een dag met een bord om mijn nek rondlopen? In de zomer doe ik dat met alle liefde!
Nou, vooruit dan maar..
Wie wil er aan drie, lieve, lieve meisjes drie ontzettend mooie televisies cadeau doen ?
Maak er maar 4 van
Gast- Gast
Of lager?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Inge schreef:Baileys schreef:Chocomel malibu? Heb ik wat gemist? Ik lust chocomel en ik lust malibu maar om dat nou te gaan mixen?
Maar ja waarschijnlijk zou je het niet drinken als het niet te zuipen was dus mss moet ik dat ook eens proberen.
Al zullen ze me hier in de kroeg vast raar aankijken als ik dat bestel haha
Ik krijg al rare blikken als ik een berenburg appelsap bestel voor een vriend van me..
Snel proberen!!!!
Te lekker!
Dit wordt mijn eerste goede voornemen van 2011
Gast- Gast
Baileys schreef:June schreef:Smikkell schreef:Maar ik heb nog geen JULLIE.. Ik heb liever gewoon een tv zonder een man er bij.June schreef:Smikkell schreef:Drie, drie lieve meisjes. Misschien als wij in ruil wat reclame maken?
Reclame maken doe ik graag! Wat moet ik doen, een dag met een bord om mijn nek rondlopen? In de zomer doe ik dat met alle liefde!
Nou, vooruit dan maar..
Wie wil er aan drie, lieve, lieve meisjes drie ontzettend mooie televisies cadeau doen ?
Maak er maar 4 van
*zie hieronder*
Laatst aangepast door Isa op wo 29 dec 2010 - 14:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Baileys schreef:Zo leer ik hier ook nog wat nuttigs om 2.40 uur in het yes nachtcafe.
Wat kan je nog meer mixen dan met chocomel? Want chocomel vind ik eigenlijk best lekker
Chocomel met chocomel
Chocomel met slagroom
Maar eens Malibu Chocomel op en je wilt met niks anders meer mixen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Isa schreef:Baileys schreef:June schreef:Smikkell schreef:Maar ik heb nog geen JULLIE.. Ik heb liever gewoon een tv zonder een man er bij.June schreef:Smikkell schreef:Drie, drie lieve meisjes. Misschien als wij in ruil wat reclame maken?
Nou, vooruit dan maar..
Maak er maar 4 van
Mooi zijn ze niet, maar ik kan er twee missen. Twee koelkasttelevisies. Maar het zijn televisies.
Gast- Gast
Ik vind cola met bier en amaretto ook lekker. Heet dat niet dokter pepper?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoger?wc-eend schreef:Hoe ga je dan wonen? Groter?
Zelfde huis, zelfde verdieping (begane grond), zonder eigen douche, 8m2 extra . Ik was even op zoek naar foto's van mijn kamer, maar ik heb ze nergens meer staan, anders had ik ze wel even geplaatst!
Gast- Gast
Inge schreef:Baileys schreef:Zo leer ik hier ook nog wat nuttigs om 2.40 uur in het yes nachtcafe.
Wat kan je nog meer mixen dan met chocomel? Want chocomel vind ik eigenlijk best lekker
Chocomel met chocomel
Chocomel met slagroom
Ik verkoop vooral veel Chocomel met rum en chocomel met cointreau..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind cola met bier en amaretto ook lekker. Heet dat niet dokter pepper?
Nee, dat heet 'vies'
Gast- Gast
Post dan gewoon nietsJune schreef:Smikkell schreef:Hoger?wc-eend schreef:Hoe ga je dan wonen? Groter?
Zelfde huis, zelfde verdieping (begane grond), zonder eigen douche, 8m2 extra . Ik was even op zoek naar foto's van mijn kamer, maar ik heb ze nergens meer staan, anders had ik ze wel even geplaatst!
Gast- Gast
Dat verkopen ze bij de DEJune schreef:Inge schreef:Baileys schreef:Zo leer ik hier ook nog wat nuttigs om 2.40 uur in het yes nachtcafe.
Chocomel met chocomel
Chocomel met slagroom
Laatst aangepast door Smikkell op wo 29 dec 2010 - 14:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha smikkel
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heet dronken worden. Het smaakt naar cola lolly's, dus heel vies kan het niet zijn.June schreef:Smikkell schreef:Ik vind cola met bier en amaretto ook lekker. Heet dat niet dokter pepper?
Nee, dat heet 'vies'
Gast- Gast
Isa schreef:
Mooi zijn ze niet, maar ik kan er twee missen. Twee koelkasttelevisies. Maar het zijn televisies.
Ik heb al wel een televisie hoor, ik ben gewoon verwend. Ik heb een baby-televisie. De enige platte, maar tegelijkertijd vierkante televisie die er is volgens mij
Gast- Gast
June schreef:Inge schreef:Baileys schreef:Zo leer ik hier ook nog wat nuttigs om 2.40 uur in het yes nachtcafe.
Chocomel met chocomel
Chocomel met slagroom
Ok goede voornemen nr 2 voor 2011 veel chocomel in huis halen en een fles rum, cointreau en malibu
Gast- Gast
Smikkell schreef:Post dan gewoon nietsJune schreef:Smikkell schreef:Hoger?wc-eend schreef:Hoe ga je dan wonen? Groter?
Ik dacht dat jullie mij misschien gemist hadden . En verder wilde ik gewoon graag vertellen over hoe mijn nieuwe kamer was, dat werd ook gevraagd..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat heet dronken worden. Het smaakt naar cola lolly's, dus heel vies kan het niet zijn.June schreef:Smikkell schreef:Ik vind cola met bier en amaretto ook lekker. Heet dat niet dokter pepper?
Nee, dat heet 'vies'
Oké, klinkt als een goed plan voor de jaarwisseling
Gast- Gast
Vergeet er niet een meeting van te maken..Baileys schreef:June schreef:Inge schreef:Baileys schreef:Zo leer ik hier ook nog wat nuttigs om 2.40 uur in het yes nachtcafe.
Chocomel met chocomel
Chocomel met slagroom
Ok goede voornemen nr 2 voor 2011 veel chocomel in huis halen en een fles rum, cointreau en malibu
Gast- Gast
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is t afgelopen met...
» Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?
» Bah vakantie alweer afgelopen...
» weet iemand hoe het met Hazeltje afgelopen is?
» WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?
» Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?
» Bah vakantie alweer afgelopen...
» weet iemand hoe het met Hazeltje afgelopen is?
» WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: