Hoe is t afgelopen met...
+9
Tinkie
Blair
Zora
Polly
Ambivalence
Aimee
Try
Toet
Susan
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Hoe is t afgelopen met...
Lange Frans en zijn vrouw zijn volgens mij nog erg gelukkig en Frans staat achter zijn vrouw. De zaak moet nog voorkomen en dat kon lang gaan duren.
Phaindra heefft nooit meer iemand van gehoord.
Aanvulling:
de plannen van Purk?
Phaindra heefft nooit meer iemand van gehoord.
Aanvulling:
de plannen van Purk?
Laatst aangepast door Reva_ op di 7 dec 2010 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er iets aan de hand was met Lange Frans en zijn vrouw.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Zij is opgepakt met een doorgeladen pistool totaal hysterich voor het huis van baas b. Het was all over the news, zelfs rtlnieuws en nos besteedde er aandacht aan.
Gast- Gast
- Het meisje waarvan haar vriend een hersen (?) infarct had gekregen (was wel nog op het oude forum)
Laatst aangepast door Minella op wo 8 dec 2010 - 6:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh ik bedenk me er nog 1. Was de vriend van hilda19 niet opgepakt een tijd geleden?
Gast- Gast
Was dat niet van Yvette84?Minella schreef:- Het meisje waarvan haar vriend een hersen (?) infarct had gekregen (was wel nog op het oude forum)
Gast- Gast
- Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen met de operatie van Chunk en hoe het nu met haar gaat
Gast- Gast
Purple schreef:Met Gurkie en haar buitenlandse ex-vriend?
Eh nog steeds buitenlands en nog steeds ex?
Laatst aangepast door Jen_ op di 7 dec 2010 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Yvaine schreef:- Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen met de operatie van Chunk en hoe het nu met haar gaat
+1
Gast- Gast
[quote="Vera"]- Phaindra?
[quote]
Hier ben ik ook zó benieuwd na.. waren er toen niet een paar forummers die dit uit wilde gaan zoeken?
[quote]
Hier ben ik ook zó benieuwd na.. waren er toen niet een paar forummers die dit uit wilde gaan zoeken?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
gaat goed!!Darcy schreef:Weet iemand hoe het met Ecrits is en haar gezondheid?
Gast- Gast
Vera schreef:gaat goed!!Darcy schreef:Weet iemand hoe het met Ecrits is en haar gezondheid?
Wat fijn
Gast- Gast
Vera schreef:en nina nona en haar engelse vriend?
Dat is dezelfde vraag die ik stelde maar dan met haar nieuwe naam ;-)
Gast- Gast
Oh ja, er begint me iets te dagen inderdaad. Maar ik heb het niet gevolgd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
hahaha sorry, volg al die naam veranderingen niet zo. Jij bent ongeveer de enige die ik onthouden heb!Marin schreef:Vera schreef:en nina nona en haar engelse vriend?
Gast- Gast
Haha ik ben ook vrij herkenbaar. Maar dat was ook al op 't oude forum zo. Try is net pas veranderd van naam.Vera schreef:hahaha sorry, volg al die naam veranderingen niet zo. Jij bent ongeveer de enige die ik onthouden heb!Marin schreef:Vera schreef:en nina nona en haar engelse vriend?
Gast- Gast
KloptMarin schreef:
Haha ik ben ook vrij herkenbaar. Maar dat was ook al op 't oude forum zo. Try is net pas veranderd van naam.
Lief dat jullie ernaar vragen. Het gaat echt supergoed tussen ons, hebben elkaar de afgelopen periode ook veel gezien (hij is zondagavond weer vertrokken) en ik vlieg er over twee weken alweer naartoe om daar kerst te vieren. Hij heeft er ook heel erg veel zin in, dus dat is gelukkig helemaal goedgekomen. We kunnen steeds beter met elkaar praten (hij schoot altijd in de verdediging/snapte mij nooit) en dat is heel fijn. Hij verplaatst zich in mij en snapt mijn gevoelens. Verder hebben we het nog eens over kerst gehad en hij vond het vooral een 'eng' idee maar zou het nu niet meer zonder mij willen vieren. De 27ste vliegen we samen naar NL om hier Oud&Nieuw te vieren. Een paar dagen daarna gaan we nog twee nachtjes naar hotelletjes (ene als kerstkadootje met een dag snowboarden, andere in een kasteel omdat we een jaar samen zijn) en dan vliegt hij de 7e pas weer naar huis, superfijn dus! Kijk er echt heel erg naar uit
Vera; hoe is het met jou en je vriend? Hij is toch Australisch of verwar ik je nou met iemand anders? Is het gelukt met werk vinden enzo?
Marin; hoe is het met jouw relatie afgelopen? Ik snap het btw als je geen antwoord wilt geven (of misschien pm?)
Verder ben ik benieuwd naar de plannen van Purk.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
ik ben al een tijd heel benieuwd naar Debbie. Of zij en haar man eindelijk een kindje verwachten/hebben.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Auxo schreef:Was dat niet van Yvette84?Minella schreef:- Het meisje waarvan haar vriend een hersen (?) infarct had gekregen (was wel nog op het oude forum)
Ik dacht dat dat Veertje was. Later heette ze volgens mij Little miss sunshine ofzo toch?
Gast- Gast
Lagom schreef:Auxo schreef:Was dat niet van Yvette84?Minella schreef:- Het meisje waarvan haar vriend een hersen (?) infarct had gekregen (was wel nog op het oude forum)
Ik dacht dat dat Veertje was. Later heette ze volgens mij Little miss sunshine ofzo toch?
Het was die belgische Yvette als het goed is..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» En nu is het afgelopen..
» Nieuwe abonnement voor de huidige afgelopen is
» Bah vakantie alweer afgelopen...
» weet iemand hoe het met Hazeltje afgelopen is?
» WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?
» Nieuwe abonnement voor de huidige afgelopen is
» Bah vakantie alweer afgelopen...
» weet iemand hoe het met Hazeltje afgelopen is?
» WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: